potřeboval bych poradit, jestli někdo nebude vědět...
Mám tu Kawu Ninju 600 z 99´ roku, karbecy a manuál uvádí povolit šroubky bohatosti o jednu otáčku od utažení.
Když jsem rozebral karbecy, byly všechny čtyři šr. bohatosti povoleny o 3 - 3,5 otáčky...???
Jinak vše je origo, jak filtr sání, trysky i výfuk...
A dostáváme se k otázce...: Není v manuálu chyba? Nebylo by to poprvé ... Nepatří tam, že se mají šroubky povolit o 2,5 až 3 otáčky? Nebo o kolik?
Jestli ne, proč to někdo takle nastavil...,
Nemáte někdo stejnou motorku? Nepamatujete si někdo nastavení...? díky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
assassin píše: Osobne si myslim, ze to origo nastaveni uz moc nefunguje, kdyz jde uz o 20let stare motorky s desitkama tisic km na hrbu. Ja davam lambdu do vyfuku a tocim se sroubkama tak aby to ukazovalo naky cislo co se mi libi :) da se dneska poridit za par supu a to ladeni je o dost jednodussi..
Kolik to dneska stojí? Kde se to kupuje? Jaké číslo se ti líbí?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Kohlstein píše: Kolik to dneska stojí? Kde se to kupuje? Jaké číslo se ti líbí?
ja pouzivam starsi logger od 14point7.com
ted u nich vyjde nejlevneji asi spartan2 - kontroler s LSU 4.9 bosch - 125usd z toho ti leze linearni vystup a ten si uz bud zpracujes po svem, nebo nejakej univerzalni budik (treba u nich 50usd)
ale da se toho najit spousta, jen to ted uz nesleduju, takze nemam prehled. (znackovy = drazsi se daji sehnat od vsech vyrobcu co se toci kolem FI - dynojet, innovate atd)
vetsinou to pouzivam se samodomo odsavackou do koncovky (okopiroval jsem "pasivni" konstrukci od innovate)
u karburatoru vetsinou nastavuju AFR 13,5 - 14. zalezi co to pak dela pri mirne otevrenem plynu, nastavit volnobeh na stechiometrickou smes a pak aby to jelo AFR 13 se v praxi nepodari, takze volim kompromis s bohatejsim volnobehem.
u vstrikovani 14-14,5, ale taky zalezi, jak to pak vypada ve vyssich otackach/zatizeni. zas nema smysl nad tim nejak extra badat, nastavis to ve 20ti stupnich uplne tip top a zmeris to o tyden pozdeji s 10C a je to jinde... ty korekce v jednotkach taky nejsou uplne presny.
Naposledy editováno 21.01.2019 10:31:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |