globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Čaute...
potřeboval bych poradit, jestli někdo nebude vědět...
Mám tu Kawu Ninju 600 z 99´ roku, karbecy a manuál uvádí povolit šroubky bohatosti o jednu otáčku od utažení.
Když jsem rozebral karbecy, byly všechny čtyři šr. bohatosti povoleny o 3 - 3,5 otáčky...???
Jinak vše je origo, jak filtr sání, trysky i výfuk...
A dostáváme se k otázce...: Není v manuálu chyba? Nebylo by to poprvé ... Nepatří tam, že se mají šroubky povolit o 2,5 až 3 otáčky? Nebo o kolik?
Jestli ne, proč to někdo takle nastavil...,
Nemáte někdo stejnou motorku? Nepamatujete si někdo nastavení...? díky

Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2019 v 09:51 | Nahoru | #1
Máš to asi plus mínus dobře, základ je ty tři otáčky, protože tam mají toho zašpičatělého pilota:

Malou trysku bys poznal tak, že při správně seřízené směsi přidáš plyn, zaklapneš, ale otáčky se budou snižovat pomalu, protože v tom přechodu bude chudá směs.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2019 v 19:06 | Nahoru | #2
kuzmič> V tom případě je potřeba si ujasnit, jaký máš modelový rok.
Osazení a nastavení modelu G (1998) a H (1999)


Osazení a nastavení modelu J (2000)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 21.1.2019 v 10:00 | Nahoru | #3
petr.machy> Dle mě je to postupnou změnou komprese na jednotlivých válcích. Když seřizuješ klapky ať to děláš jakýmkoli testrem tak to seřizuješ na základě podtlaku v sání. A ten je dán tlakem ve válci. Jak se ti opotřebením mění v každém válci tlak, tím se mění i podtlak v sání.

(reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 22.1.2019 v 22:14 | Nahoru | #4
kuzmič> Na obrázku je sice Keihin, ale Mikuni je obdoba.
V manuálu jsou různé velikosti Main Air Jet - tento vzdušník ani kanálek nesmí být přicpané


Stejně tak vzdušník pro volnoběžný okruh. Pokud se přicpe, tak se volnoběžným kanálkem nasává málo vzduchu a kvůli malému ejektorovému účinku i málo benzínu. Pak je možné, že někdo korigoval nedostatek této směsi povolením pilotního šroubku o dvě otáčky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 23.1.2019 v 22:09 | Nahoru | #5

mischa638 píše: petr.machy> Dle mě je to postupnou změnou komprese na jednotlivých válcích. Když seřizuješ klapky ať to děláš jakýmkoli testrem tak to seřizuješ na základě podtlaku v sání. A ten je dán tlakem ve válci. Jak se ti opotřebením mění v každém válci tlak, tím se mění i podtlak v sání.


Tak to snad ne ...
Karburátor se skládá z několika samostatných systémů, které mají společný začátek někde v nádrži a společný konec v difuzoru. Samotný karburátor se mechanicky opotřebovává například na škrticí klapce, na šoupátku, nebo i na jehle. Zanesení jednoho systému různými úsadami nebo nečistotami se může kompenzovat jinde, to ale bude fungovat jen v některých režimech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist