bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx4rr
10.5.2023 v 20:56
Dobrý den, dá se v Česku sehnat ninja zx4rr?

2 reakcí na tento příspěvek Zx4rr

11.5.2023 v 17:03 | Nahoru | #1
Na podzim, budou dva kusy. Takže pokud nezajdes do dealera, tak se na tebe nedostane a tipnu, že lidi na to už zálohy dali, takže spíše až příští rok. Odhad dovozce je aktuálně na cenu cca 240 tis. a mají být v Listopadu. Uvažoval jsem nad tím, ale posez je prostě sportovnější než Ninja 400, I když to není tak hrozné jak R7, ale hlavně převodovka je špatně, aby sis užil zvuk tak na 1 nějak 90, na 2 nějak 140 a na 3 nějak 190. Ale na okruh to bude pecka zcela jistě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx4rr

13.5.2023 v 16:24 | Nahoru | #2
puffybodie> nevíš jak jsou na tom ZX4R a ZX4R SE

(reakce na) Zx4rr

13.5.2023 v 17:36 | Nahoru | #3
Motojenej69> Ty budou urcite az 2024 a tipnu si, ze asi bude zalezet i na zajmu o samotne ZX-4RR. Aktualni odhad ceny na tu RR je 240 tis., ale bude zalezet podle kurzu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx4rr

14.5.2023 v 00:19 | Nahoru | #4

puffybodie píše: Na podzim, budou dva kusy. Takže pokud nezajdes do dealera, tak se na tebe nedostane a tipnu, že lidi na to už zálohy dali, takže spíše až příští rok. Odhad dovozce je aktuálně na cenu cca 240 tis. a mají být v Listopadu. Uvažoval jsem nad tím, ale posez je prostě sportovnější než Ninja 400, I když to není tak hrozné jak R7, ale hlavně převodovka je špatně, aby sis užil zvuk tak na 1 nějak 90, na 2 nějak 140 a na 3 nějak 190. Ale na okruh to bude pecka zcela jistě.



to ma 80koni? na 80koni asi nesmyslne dlouhe kvalty ne? a velke skoky mezi nima, na okruh za me dost nevhodne... tam by mela byt spis dlouha jedna a pak "close ratios"....

(reakce na) Zx4rr

18.5.2023 v 06:40 | Nahoru | #5
Motojenej69> jejich cena?

Zx4rr

21.9.2023 v 22:52 | Nahoru | #6
Bude se dat ZX400R zaškrtit na 35kw?

(reakce na) Zx4rr

23.9.2023 v 07:54 | Nahoru | #7
assassin> V podstate jedine zajimave na tom je ve vysledku asi zvuk no. Kvalty jak rikas roztahane (coz uplne ani na "blbnuti" na cestu v ramci predpisu neni) a za mne teda i kroutak jen 37Nm a hodne vysoko. ADV 350 mi jede lepe a ma 31.5Nm, ktere tam jsou prakticky nonstop diky variatoru

Plus velikostne to neni o moc vetsi nez Ninja 400 a na te bych taky nechtel jet sve delsi vylety (a navic ma rozhodne zabavnejsi motor). Co nechapu proc nakonec vylezou i s novou ZX-6R, ale asi ani sami nepocitaji ze by se tech ZX-4 moc prodalo

1 reakcí na tento příspěvek Zx4rr

23.9.2023 v 12:00 | Nahoru | #8
Velikostně asi musí být čtyřstovka pořád čtyřstovka, protože proč zvyšovat váhu. Převodovka má rozestupy pro použití na silnici a k tomu odpovídající stálý převod. Ten by musel být o hodně kratší, aby se daly na silnici vytáčet vyšší kvalty, které jsou blíž sobě. Viz. video, borec jezdí furt za tři, na konci cílovky za čtyři. A když dává za dva, tak je vidět, že to není kvalt pro "režim sport", ale pro jízdu v obci.

(reakce na) Zx4rr

23.9.2023 v 19:24 | Nahoru | #9

assassin píše: to ma 80koni? na 80koni asi nesmyslne dlouhe kvalty ne? a velke skoky mezi nima, na okruh za me dost nevhodne... tam by mela byt spis dlouha jedna a pak "close ratios"....


Trochu bych to poopravil - 80 k má nehomologovaná verze s náporem vzduchu do sání při nějakých 200 km/h. Homo je 42 kW a motorka s tímto výkonem je schopná jet těsně pod 200 km/h. Jenže ty kvalty jsou opravdu moc dlouhé, resp. na otáčky nejvyššího výkonu se to roztočí na šestku možná z kopce, a někde kolem 190 km/h skončí.
Homo verze je ta spodní křivka:

Seriový převod:

e - popletl jsem grafy

Naposledy editováno 23.09.2023 19:31:03

Zx4rr

23.9.2023 v 19:33 | Nahoru | #10
Pro těch 42 kW bych viděl ten převod asi na +4 zuby vzadu:

(reakce na) Zx4rr

23.9.2023 v 20:08 | Nahoru | #11
[quote=Kohlstein]Velikostně asi musí být čtyřstovka pořád čtyřstovka, protože proč zvyšovat váhu. Převodovka má rozestupy pro použití na silnici a k tomu odpovídající stálý převod. Ten by musel být o hodně kratší, aby se daly na silnici vytáčet vyšší kvalty, které jsou blíž sobě. Viz. video, borec jezdí furt za tři, na konci cílovky za čtyři. A když dává za dva, tak je vidět, že to není kvalt pro "režim sport", ale pro jízdu v obci.


Nevim jestli to je ve videu omezena (nektere staty USA a Kanada ji maji a lidi tam hned meni ridici jednotku) nebo je to otevrena tak jak pro Evropu, ale problem je tam videt hned.

1 toci do 37mph (cca 59kmh) a radi pri lehce nad 11k, jenze cervene jsou az pri 14,5k, to same i dalsi kvalty a je to tam videt treba pri tom jak pridava ze zatacky kdy na 3 ma 77mph (123kmh), ale zni to jak omezovac uz pri cca 11,5k (jak ta skrcena ta ma myslim vykon zariznuty na 12k).

Neskrcene verze jdou v recenzich videt, ze na 1 jezdi cca 90kmh. To na uziti si ujeceneho maleho ctyrvalce do provozu proste neni, protoze mimo "predpisy" bude clovek uplne stejne jak s velkou a kdyz bude radit nekde v pulce na "pohodu", tak prijde o zvuk i kroutak.

Klasicka Ninja 400 je na zabavu uplne jiny level a da se to drtit suprove.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR
Špatné startování po zahřátí kawasa... Kawasaki ZX-6R Ninja Šolim11 6 16.6.2023 v 21:15 Quick_T


TOPlist