globalmoto_duben_nolan





Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.11.2018 v 07:54 | Nahoru | #1

assassin píše: ja mam atmo 2,8 R6 ... cca 150tis km a je na vymenu vanos (v bmw servisu oprava za 50k nebo dokonce vice?) hydrostely, zapalovaci moduly, dvojhmota a naky dalsi udelatka... taky mely tyhle motory problemy s nikasilem....

podelat se muze vsechno...


Po 150 tis. nic moc. A to se říká spolehlivej atmosférickej motor. Jak to, že u Favorita motor fungoval ještě po 400 000 km v pohodě, a u Feldy dokonce i po 500 000 km. A to byly 1,3 l obsah OHV třikrát uložená klika bez hydroštelů ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.11.2018 v 08:13 | Nahoru | #2

mito7 píše: Po 150 tis. nic moc. A to se říká spolehlivej atmosférickej motor. Jak to, že u Favorita motor fungoval ještě po 400 000 km v pohodě, a u Feldy dokonce i po 500 000 km. A to byly 1,3 l obsah OHV třikrát uložená klika bez hydroštelů ...


Tak třeba Zetory orají i po 50 letech služby, takže nějaké Fáčko je proti nim ohledně životnosti naprostá tragédie.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.11.2018 v 23:28 | Nahoru | #3

mito7 píše: Po 150 tis. nic moc. A to se říká spolehlivej atmosférickej motor. Jak to, že u Favorita motor fungoval ještě po 400 000 km v pohodě, a u Feldy dokonce i po 500 000 km. A to byly 1,3 l obsah OHV třikrát uložená klika bez hydroštelů ...



Kolik znas favoritu se 400tis ? Ja zadnyho

Pises to jako kdyby ty novy auta 150tis nedalo zadny a favority a felicie dali 400-500 skoro kazdej. Pritom je to opačné. Navic on po 150tis meni nejaky levny periferie. To se na tech fackach měnilo bezne.

Jinak ale můžete klidne jezdit feliciema, ja se zas premuzu a budu jezdit novým autem a jednou za 150tis km výměním egr a par dalších blbosti za 50..

Naposledy editováno 22.11.2018 23:32:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist