globalmoto_duben_nolan





Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.11.2018 v 23:28 | Nahoru | #1

mito7 píše: Po 150 tis. nic moc. A to se říká spolehlivej atmosférickej motor. Jak to, že u Favorita motor fungoval ještě po 400 000 km v pohodě, a u Feldy dokonce i po 500 000 km. A to byly 1,3 l obsah OHV třikrát uložená klika bez hydroštelů ...



Kolik znas favoritu se 400tis ? Ja zadnyho

Pises to jako kdyby ty novy auta 150tis nedalo zadny a favority a felicie dali 400-500 skoro kazdej. Pritom je to opačné. Navic on po 150tis meni nejaky levny periferie. To se na tech fackach měnilo bezne.

Jinak ale můžete klidne jezdit feliciema, ja se zas premuzu a budu jezdit novým autem a jednou za 150tis km výměním egr a par dalších blbosti za 50..

Naposledy editováno 22.11.2018 23:32:37

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

23.11.2018 v 11:32 | Nahoru | #2

assassin píše: Kolik znas favoritu se 400tis ? Ja zadnyho

Pises to jako kdyby ty novy auta 150tis nedalo zadny a favority a felicie dali 400-500 skoro kazdej. Pritom je to opačné. Navic on po 150tis meni nejaky levny periferie. To se na tech fackach měnilo bezne.

Jinak ale můžete klidne jezdit feliciema, ja se zas premuzu a budu jezdit novým autem a jednou za 150tis km výměním egr a par dalších blbosti za 50..


Já už též asi 12 let nejezdím Felicií a nechávám se hýčkat modernější technikou, ale dost se divím těm závadám na těch periferiích za 50..
Momentálně mám najeto na TSI 260 000 km a ještě zdaleka ho nehodlám vyměnit.

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

5.12.2018 v 20:48 | Nahoru | #3

assassin píše: Kolik znas favoritu se 400tis ? Ja zadnyho

Pises to jako kdyby ty novy auta 150tis nedalo zadny a favority a felicie dali 400-500 skoro kazdej. Pritom je to opačné. Navic on po 150tis meni nejaky levny periferie. To se na tech fackach měnilo bezne.

Jinak ale můžete klidne jezdit feliciema, ja se zas premuzu a budu jezdit novým autem a jednou za 150tis km výměním egr a par dalších blbosti za 50..


Hele, Formana jsem poslal do šrotu s 370 tkm a jen proto, že mě sestřelil kluk z dodávkou. Jelikož jsem opravoval barák, potřeboval jsem náhradu. Naskytla se Felda v pickupu po tchánovi. Do šmelcu šla s 530 tkm a jen proto, že shnila na kaši. Krom termostatů a pár blbostí a spotřebáků bez investic.
A teď k těm novým prkačům. Kolega z práce, Kia ceed, najeto 180tkm. Má to od novoty. Railová lišta, dpf filtr a spousta dalších kurvítek. Na přístrojovce věčně diskotéka. Soused C4 Picasso , rok 2014. Dpf se začal vypalovat v tak vhodnou dobu, že když vylezl z marketu, měl auto v plamenech. O služebním Kodiaku se snad ani rozepisovat nebudu. Ten je víc v servisu než na firmě a to nemá ani 150tkm . To auto je jedna velká past.
Svou P 406 V6 jsem prodal s nájezdem za 18 let 450tkm a to nevím, jestli to za tu dobu někdo nestočil. Šlapal jako hodinky. Teď Mám Tourku v dehtu a pro mě je to mrdka neskutečná. Ale alespoň blbuvzdorná. Leju naftu, měním olej a jezdím. Ale pravda, má teprve 110tkm. Každopádně, čím novější pekáč, tím víc kurvítek.

Naposledy editováno 05.12.2018 20:50:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist