Třeba transportéry, nebo tranzity co mají dvě řady sedadel, už nemají dost nákladové délky a zas třeba dlouhý Iveca mají jen jednu řadu sedadel tzn. max. 3 místa.
Tak jsem si říkal, jestli neexistuje něco s dělenou druhou řadou sedaček, že bych v druhé řadě nechal jen jednu (což by se 3 místama v první řadě udělalo požadované 4) a v místech vyndaných dvou sedaček bych mohl na požadovanou délku 2,5m dosáhnout. Což by stačilo. Ale zatím jsem nenarazil na dodávku, u které by se dala vyndat část druhé řady sedadel.
Víte někdo o něčem co by mi mohlo vyhovovat?
ed.: bavíme se o ojetině okolo 100 litrů - pro upřesnění
Naposledy editováno 19.09.2018 13:54:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka
Danny350 píše: Zas nemůže být lehčí jak vozík. Roadster má celkovou 1030 kg
nešlo by táhnout smarta za vozíkem?assassin píše: Frcet jak drak po dalnici je u t4 co? Me prijde ze to nejede a kdyz je to 2.5 a jedes nad kilo tak to zere jak tank. Krom toho ze t4 je porad dodávka - tzn pohodlí na bodu mrazu. A jezdit s tim jako s osobakem? Ja vezu motorku 5x do roka a beru radeji vozejk. S 1moto to jede po dalnici v poho 160+
B96 nema moc smysl, neuznávají to vsude a je to jen o neco levnejsi nez B+E. Neni tam test, ale ten je zrovna to nejlehčí, jednou jsem přečetl otazky a pak jsem to dal na plnej počet asi za 5min.
Delal jsem B+E pred 2mesicema.
No když spěchám, tak letím po dálnici 150 (umí i 180)
Do 130 můj žere 8l/100. Při 150 cca 9 . Já ji mám ale dojebaneho. Měl by to umět o litr míň.
Já jedu na závody ročně cca10x. Auto naložím ve čtvrtek večer, no a v pátek po práci vyrážím.
A dorazit tak nějak rozumnem času chcete jet okresky 110 a dálnici 140 až 150. Mám to vždycky 250 až 300km.
Nechat naloženou motorku na vozíku přes noc na sídlišti si teda nelajznu.
Pohodlí samozřejmě není jako A6.
Mít to E-cko je opravdu fajn věc Na tom se určitě shodneme
Dřív jsem taky jezdil s vozíkem. No jednou mě praskl kurt a motorka se uvolnila. Naštěstí jak furt koukáš do zrcátek, tak jsem si toho všiml.
Naposledy editováno 20.09.2018 16:45:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka
Danny350 píše: Tak z toho asi nejlíp vychází to, že si půjdu udělat "E"čko, koupím normál dodávku a na dlouhý věci 3 metrovej vozík...
k tomu jsem te chtel dovest ... ale dodavku snad kupovat nemusis. Ten vozejk muzes s E tahat za C8. Na kouli musi mit taky minimalne 1.5t a to by ti melo stacit, ne?3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka
1 reakcí na tento příspěvek Dodávka
Medved píše: k tomu jsem te chtel dovest ... ale dodavku snad kupovat nemusis. Ten vozejk muzes s E tahat za C8. Na kouli musi mit taky minimalne 1.5t a to by ti melo stacit, ne?
Šel jsem podobnou cestou. Dodávku bych moc chtěl ale dodělávám dům, potomek na cestě, riziko koupě vehyklu, udržba, čas atd., znáte to, někdy později . Na velkej vozejk zase nemám auto a je drahej. Potřebuji častěji spíš velkou ložnou plochu než velkou hmotnost. Koupil jsem jednonápravový nebržděný vozejk s ložnou plochou 128cm x 280cm, nový za 18 kKč. Když sklopím obě čela převezu 5ti metrový náklad. Většinou vozím do 0,5t, ale občas potřebuju víc. Do 1 tuny když na něj beru ohled celkem v pohodě. Nejvíc sem na něm vezl 1,3t, vím není to moc dobrý, ale na krátkou vzdálenost a opatrně to jde i když už riskuji nápravu.
Vlastně jedinný omezení cítím v tom, když bych potřeboval převezt 6ti metrovej náklad, např. hutní materiál je často v těchto délkách ale to se nějak vyřeší, není to často.
1 reakcí na tento příspěvek Dodávka
Naposledy editováno 21.09.2018 09:15:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka
JardelT píše: do Iveca nechoď, ušetříš si do budoucna spoustu peněz a problémů
zrovna tohle, ve verzi bez druhý řady sedaček, jsem měl...koupil z firmy, nechal za cca 25 vyvařit, vyměnit jeden čep a v cca 330 tkm rozvody. přetížený o cca 600 kg bez problémů do rumunska, pro motorku do německa, atp. kromě klimatizace bez problémů a ten motor je nesmrtelný.
jen to není žádný svižník - i když se tu dá laborovat s diferákem - zkrátka ideální dálniční rychlost byla 110 (spotřeba cca 11), pak to geometricky rostlo. při ecorallye (dálnice 90-100) jsem jel za 8,5
Danny350 píše: Tak jestě tedy mě napadá kombinace malý auto (do 2000 kg) + velký vozík (do 1500 kg).
Ale nevím co za auto by bylo užitkový do 2000 kg. I naše C8 má 2200 kg.
oktávka dvojka s 1,6 nebo 1,9 tdi - courák 1500, celková 3.490.
měl jsem dvě
15 letý auta ve slušným stavu seženeš kolem 80 a máš 20 na řešení maličkostí.
krátký transportery mají necelých 2,5 metru u podlahy, v metru výšky už mají jen cca 2,3 (s přepážkou), dlouhý jsou o cca 0,4 delší. ve druhé řadě většinou sedadla 2+1 jednoduše sklopný (opěradla nebo celé sedačky) nebo vyndatelný (v jednom člověku 3-5 minut). před 10 lety jsem sám vyndaval a nandaval trojlavici v t5 (v t4 je asi o 10 kg lehčí), ale to už jsem perspiroval. se současným stavem zad bych preventivně volal sanitku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka
mariano píše: zrovna tohle, ve verzi bez druhý řady sedaček, jsem měl...koupil z firmy, nechal za cca 25 vyvařit, vyměnit jeden čep a v cca 330 tkm rozvody. přetížený o cca 600 kg bez problémů do rumunska, pro motorku do německa, atp. kromě klimatizace bez problémů a ten motor je nesmrtelný.
jen to není žádný svižník - i když se tu dá laborovat s diferákem - zkrátka ideální dálniční rychlost byla 110 (spotřeba cca 11), pak to geometricky rostlo. při ecorallye (dálnice 90-100) jsem jel za 8,5
vidím to u nás v práci(dělám pro firmu, která má autoservis), auta starý 5 let, rezavý, elektrika si dělá, co chce, kamarád si koupil nový Iveco a už od začátku jsou s tím problémy, ale chápu to, že je to vykoupený nižší pořizovací cenou