globalmoto_duben_nolan





Téma: Dodávka
 
19.9.2018 v 13:48
Koukám, že bych koupil nějakou dodávku, ale mám poměrně protikladný požadavky a to aby měla alespoň 4 místa pro cestující a zároveň alespoň 2,5 metru nákladového prostoru.
Třeba transportéry, nebo tranzity co mají dvě řady sedadel, už nemají dost nákladové délky a zas třeba dlouhý Iveca mají jen jednu řadu sedadel tzn. max. 3 místa.
Tak jsem si říkal, jestli neexistuje něco s dělenou druhou řadou sedaček, že bych v druhé řadě nechal jen jednu (což by se 3 místama v první řadě udělalo požadované 4) a v místech vyndaných dvou sedaček bych mohl na požadovanou délku 2,5m dosáhnout. Což by stačilo. Ale zatím jsem nenarazil na dodávku, u které by se dala vyndat část druhé řady sedadel.
Víte někdo o něčem co by mi mohlo vyhovovat?
ed.: bavíme se o ojetině okolo 100 litrů - pro upřesnění


Naposledy editováno 19.09.2018 13:54:27
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 15:50 | Nahoru | #61

Danny350 píše: Zas nemůže být lehčí jak vozík. Roadster má celkovou 1030 kg

nešlo by táhnout smarta za vozíkem?

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 15:53 | Nahoru | #62
Danny350> to je rozumný řešení , hodněkrát se to hodilo , spousta krámů se nechá odtahat na podvalu na auta , někdy konibus , teď jsem za to rád

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 16:10 | Nahoru | #63

assassin píše: Frcet jak drak po dalnici je u t4 co? Me prijde ze to nejede a kdyz je to 2.5 a jedes nad kilo tak to zere jak tank. Krom toho ze t4 je porad dodávka - tzn pohodlí na bodu mrazu. A jezdit s tim jako s osobakem? Ja vezu motorku 5x do roka a beru radeji vozejk. S 1moto to jede po dalnici v poho 160+

B96 nema moc smysl, neuznávají to vsude a je to jen o neco levnejsi nez B+E. Neni tam test, ale ten je zrovna to nejlehčí, jednou jsem přečetl otazky a pak jsem to dal na plnej počet asi za 5min.
Delal jsem B+E pred 2mesicema.



No když spěchám, tak letím po dálnici 150 (umí i 180)
Do 130 můj žere 8l/100. Při 150 cca 9 . Já ji mám ale dojebaneho. Měl by to umět o litr míň.

Já jedu na závody ročně cca10x. Auto naložím ve čtvrtek večer, no a v pátek po práci vyrážím.
A dorazit tak nějak rozumnem času chcete jet okresky 110 a dálnici 140 až 150. Mám to vždycky 250 až 300km.
Nechat naloženou motorku na vozíku přes noc na sídlišti si teda nelajznu.

Pohodlí samozřejmě není jako A6.

Mít to E-cko je opravdu fajn věc Na tom se určitě shodneme

Dřív jsem taky jezdil s vozíkem. No jednou mě praskl kurt a motorka se uvolnila. Naštěstí jak furt koukáš do zrcátek, tak jsem si toho všiml.

Naposledy editováno 20.09.2018 16:45:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 16:31 | Nahoru | #64

Danny350 píše: Tak z toho asi nejlíp vychází to, že si půjdu udělat "E"čko, koupím normál dodávku a na dlouhý věci 3 metrovej vozík...

k tomu jsem te chtel dovest ... ale dodavku snad kupovat nemusis. Ten vozejk muzes s E tahat za C8. Na kouli musi mit taky minimalne 1.5t a to by ti melo stacit, ne?

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 16:42 | Nahoru | #65

nemako píše: nešlo by táhnout smarta za vozíkem?

z kopca urcite

Dodávka

20.9.2018 v 16:49 | Nahoru | #66
Na dlouhé a těžké věci (lešení, trámy na vazbu a
pod)si po osobních zkušenostech najímám autodopravu. Vézt na vozíku šestimetrové lesenarske trubky je zážitek na celý život.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 16:57 | Nahoru | #67
Teď mě tak napadá že jsem někde četl o nákladních autech které mají v techničáku traktor. To bych za tím mohl tahat cokoliv...

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 17:12 | Nahoru | #68
Danny350> No vidíš, tak si koupíš za tři čtyři mega Tatru která může jezdit na Téčkový papíry a máš pořešeno
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 17:14 | Nahoru | #69
Danny350> ty s tím chceš něco vozit,nebo jen občas převézt?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 21:29 | Nahoru | #70
nemako> vozit, tak 2x týdně

(reakce na) Dodávka

21.9.2018 v 06:39 | Nahoru | #71
Danny350> tyhle auta většinou každej provozuje,dokud to jde. tak dávej bacha,ať nekoupíš šrot,pravděpodobnost je vysoká.

1 reakcí na tento příspěvek Dodávka

21.9.2018 v 07:34 | Nahoru | #72
Je mi to jasný...

Dodávka

21.9.2018 v 07:47 | Nahoru | #73
na traktor si připrav trojnásobek toho co máš připraveno a pořídíš největší šrot z inzerce

(reakce na) Dodávka

21.9.2018 v 07:52 | Nahoru | #74

Medved píše: k tomu jsem te chtel dovest ... ale dodavku snad kupovat nemusis. Ten vozejk muzes s E tahat za C8. Na kouli musi mit taky minimalne 1.5t a to by ti melo stacit, ne?



Šel jsem podobnou cestou. Dodávku bych moc chtěl ale dodělávám dům, potomek na cestě, riziko koupě vehyklu, udržba, čas atd., znáte to, někdy později . Na velkej vozejk zase nemám auto a je drahej. Potřebuji častěji spíš velkou ložnou plochu než velkou hmotnost. Koupil jsem jednonápravový nebržděný vozejk s ložnou plochou 128cm x 280cm, nový za 18 kKč. Když sklopím obě čela převezu 5ti metrový náklad. Většinou vozím do 0,5t, ale občas potřebuju víc. Do 1 tuny když na něj beru ohled celkem v pohodě. Nejvíc sem na něm vezl 1,3t, vím není to moc dobrý, ale na krátkou vzdálenost a opatrně to jde i když už riskuji nápravu.
Vlastně jedinný omezení cítím v tom, když bych potřeboval převezt 6ti metrovej náklad, např. hutní materiál je často v těchto délkách ale to se nějak vyřeší, není to často.

(reakce na) Dodávka

21.9.2018 v 07:53 | Nahoru | #75
Danny350> zkusil bych velký firmy,tam to jde k židovi po pěti letech bez ohledu na stav.

1 reakcí na tento příspěvek Dodávka

21.9.2018 v 08:13 | Nahoru | #76
5 letá dodávka ale nebude kolem 100 litrů

(reakce na) Dodávka

21.9.2018 v 08:39 | Nahoru | #77
Danny350> to nevím,kolikrát se to prodává levně,když to koupíš pří o od firmy. pokud s tím chceš opravdu jezdit,potřebuješ slušnou věc,né vrak. předpokládám,že to máš na podnikání. nebudeš tomu věřit,ale potkal jse m ideální dodá vku,přesně podle toho,co požaduješ. ložná plocha 290 cm,ve předu 1+2,vzadu 2+1 sedačka,dělená přepážka na 2+1 a dole má vyndavací část na prostrčení dlouhého nákladu. mám i fotku,akorát jí sem neumím dát,má to menší zadní okno a sedačky blíž u sebe. boxer a není to ani ten nejdelší

Naposledy editováno 21.09.2018 09:15:31

Dodávka

21.9.2018 v 09:11 | Nahoru | #78
Je snad lepší si uděla Ecko a velký vozejk za auto. Protože živit dodávku a k tomu ještě auto na normální ježdění je peklo. Člověk se musí připravit na to, že v tom zahučí 50 ani nemkrne. 2 motory a všechnu tu elektriku z tich aut bych už nervama fakt nedal, co mi kámoš vyprávěl o novejch Boxerech, to je děs. Ani 200k to nenajede, auta totálka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

24.9.2018 v 22:03 | Nahoru | #79

JardelT píše: do Iveca nechoď, ušetříš si do budoucna spoustu peněz a problémů



zrovna tohle, ve verzi bez druhý řady sedaček, jsem měl...koupil z firmy, nechal za cca 25 vyvařit, vyměnit jeden čep a v cca 330 tkm rozvody. přetížený o cca 600 kg bez problémů do rumunska, pro motorku do německa, atp. kromě klimatizace bez problémů a ten motor je nesmrtelný.

jen to není žádný svižník - i když se tu dá laborovat s diferákem - zkrátka ideální dálniční rychlost byla 110 (spotřeba cca 11), pak to geometricky rostlo. při ecorallye (dálnice 90-100) jsem jel za 8,5

(reakce na) Dodávka

24.9.2018 v 22:06 | Nahoru | #80

Danny350 píše: Tak jestě tedy mě napadá kombinace malý auto (do 2000 kg) + velký vozík (do 1500 kg).
Ale nevím co za auto by bylo užitkový do 2000 kg. I naše C8 má 2200 kg.



oktávka dvojka s 1,6 nebo 1,9 tdi - courák 1500, celková 3.490.
měl jsem dvě

(reakce na) Dodávka

24.9.2018 v 22:09 | Nahoru | #81

Danny350 píše: Teď mě tak napadá že jsem někde četl o nákladních autech které mají v techničáku traktor. To bych za tím mohl tahat cokoliv...



to je euronovinka posledních cca 6 let...a v drtivý většině jsou to "upravený tahače s omezovačem na 60"

Dodávka

24.9.2018 v 22:25 | Nahoru | #82
šel bych do něčeho typu sprinter, lt, tranzit, ducato s délkou L2 nebo L3 - za druhou řadou sedaček máš cca 2,1 (u L2) až 2,5 (L3) metru.
15 letý auta ve slušným stavu seženeš kolem 80 a máš 20 na řešení maličkostí.

krátký transportery mají necelých 2,5 metru u podlahy, v metru výšky už mají jen cca 2,3 (s přepážkou), dlouhý jsou o cca 0,4 delší. ve druhé řadě většinou sedadla 2+1 jednoduše sklopný (opěradla nebo celé sedačky) nebo vyndatelný (v jednom člověku 3-5 minut). před 10 lety jsem sám vyndaval a nandaval trojlavici v t5 (v t4 je asi o 10 kg lehčí), ale to už jsem perspiroval. se současným stavem zad bych preventivně volal sanitku

Dodávka

24.9.2018 v 23:14 | Nahoru | #83
Tak uvidím. Zatím dočasně koupím Kangoo a budu za tím tahat vozík.
Ono se to do jara nějak ukáže, co je a co není potřeba a pak to budu řešit s konkrétníma poznatkama...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

25.9.2018 v 06:35 | Nahoru | #84

mariano píše: zrovna tohle, ve verzi bez druhý řady sedaček, jsem měl...koupil z firmy, nechal za cca 25 vyvařit, vyměnit jeden čep a v cca 330 tkm rozvody. přetížený o cca 600 kg bez problémů do rumunska, pro motorku do německa, atp. kromě klimatizace bez problémů a ten motor je nesmrtelný.

jen to není žádný svižník - i když se tu dá laborovat s diferákem - zkrátka ideální dálniční rychlost byla 110 (spotřeba cca 11), pak to geometricky rostlo. při ecorallye (dálnice 90-100) jsem jel za 8,5



vidím to u nás v práci(dělám pro firmu, která má autoservis), auta starý 5 let, rezavý, elektrika si dělá, co chce, kamarád si koupil nový Iveco a už od začátku jsou s tím problémy, ale chápu to, že je to vykoupený nižší pořizovací cenou

(reakce na) Dodávka

25.9.2018 v 09:13 | Nahoru | #85
JardelT> já si nový auto nikdy nekoupím (né že bych neměl, ale nechci), tak je mi jedno kolik stojí
Potřebuju 10 let starý, spolehlivý...

1 reakcí na tento příspěvek Dodávka

25.9.2018 v 09:28 | Nahoru | #86
danny: me prijde novy auto spolehlivejsi, nez deset let stary... jsem si temer jistej, ze by to potvrdila i statistika, ale hadat/hledat to nebudu

(reakce na) Dodávka

25.9.2018 v 11:20 | Nahoru | #87
assassin> mi je nějaká statistika celkem u prdele, mě zajímá jedno jediný auto a to je moje auto
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist