po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Nejake vysvetlivky. Vse od horni hrany valce. Vyfukovy kanal horni hrana je 28 mm, spodni 56 mm. Privera zavrena je do oblouku, u stredu vyfukoveho kanalu je vzdalenost 38 mm u kraju pak 41,5. Privera se neda stelovat na zavreni ale otevreni ano, je tam stelovak. 5 preplachovych kanalu, vsechny maji horni hranu 42,5 mm od hrany valce, spodni jsou trochu rozdilne, vzdy dva krajni kanaly maji spodni hranu 56 mm. Ten lichy prostredni kanal ma vsak hranu 60 mm a maly nabeh do steny valce, skutecna hrana kanalu pak zacina na 57,5 mm, viz foto
Rozmer vyfuku z valce je oval 40 mm na 34,5 mm.
Staci takto?