Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.
Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.
Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.
Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
kerut píše: JiriK84>jak zvetsi ?? zahrati motoru ventilovou vuli temer dorovna - na to tam ty vule proboha jsou
Tak teď jsi to zabil ale že zrovna ty, to teda koukám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
kerut píše: JiriK84> ajeje, ted se dozvime nejakou "moudrost" z mechniky poddajneho telesa, tak prosim o vyklad, zejmena by me zajimalo proc byva na vyfukovych ventilech cca dvojnasobek oproti sacim ? a hned muzes pokracovat proc se srouby na hlave a svicky utahuji na prislusny moment (nizsi nez maximalni), pripadne srouby na turbinach a podobne ??
Můžu tě ujistit že jsou motory, které se běžně užívali a stále ještě užívají u kterých zahřátím na provozní teplotu dojde k zvětšení ventilové vůle. A jinak ten Mafuko nebo jak se jmenuje co založil téma bude asi slušnej internetovej besedér když téma se stejným problémem zakládal už před víc jak rokem na jiných stránkách
jestli takovej motor jak pises existuje nebo ne ti vymlouvat nebudu, existuje ledacos od ruznych pokusu o perpetum mobile, pres slepe a zapomenute ulicky, takovy pisty stredovekejch vodoteznejch stroju se treba tesnili hnojem, ale uprime a logicky - k cemu by to tam proboha bylo ? abys vnasel do systemu rozvodu jeste vetsi razy ? obzvlast kdyz je drik ventilu geometricky uzpusobenej tak akorat k prerazeni a jak velky tam jsou rychklosti+sily se asi nemusime moc dohadovat
1 reakcí na tento příspěvek Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Vaše nápady moje peníze.
Trochu to mírní pocit zklamání v zákazníkových očích, "mno profi napravo-oprava evidentně převýší cenu vašeho milovaneho stroje".
Ale, život neni o penězích, ale pocitech, nebo se snad pletu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
JiriK84 píše: kdy v teplotách kolem -20 -30 stupních při studeném startu mohlo dojít k nulové ventilové vůli a k pootevření ventilu čímž došlo k znemožnění uvedení motoru do chodu.
tak nezlob se na me, ale priznam se ze tomuhle uplne nerozumim,... takze ventil kterej chudak mala kouka primo do spalovaciho prostoru a je dlouhej jak tejden pred vejplatou, se pri tech teplotach nekolika set °C protahne o tu cca desetinu, a rozvod kterej se zas az tolik teplotne nehybe ani pri tom zahratym motoru protoze "roztazitelny rozmery" ma podstatne mensi nez drik ventilu, a protoze primo v ty samotny hlave uz je teplota o dost mensi, rekneme +- teplota oleje (pripadne kolem hlavy, kde vedou tycinky u OHV, je jeste o hodne min), tak tenhle rozvod se pri ochlazeni o rekneme -50°C (beru +20°C jako ref. a k tomu tech -30°C ) smrskne o tu samou desetinu, nebo vlastne jeste o vic aby vytlacil ventily ze sedel ?? ...krom toho by me pri vsi ucte uz tak zajimalo, jak se prakticky meri o kolik se zvetsi vule pri provozu
nezlob se na me ale tohle moc racionalne postaveny neni, roztahuje se zejmena ventil samotnej, proto maji saci mensi vuli a vyfukovy vetsi, nic jineho v tom nehledej...
Julip> rozhodne nepletes jdem vymejslet to antigravitacni pole, to by mohlo bejt super nahodou !!
1 reakcí na tento příspěvek Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
kerut píše: assassin> hele z fyziky mas odstudovano +- to samy co ja, tak si to preber... to budu verit spis tomu ze v tom mrazu prestala tesnit sedla (dosedaci plocha se smrskla na tolik ze tam ventil nezapadl tak jako za tepla.. analogie lisovani za tepla)
A prave s tim počítá navod, mereni za studena/tepla ,kdy a jak merit hladinu oleje... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
kdyz je tycce zima, tycka je kratsi (no, taky me v tomhle smeru napada jista analogie... ) - kdyz je tycka kratsi vahadlo bude zhoupnuty vic k tycce - kdyz je vahadlo zhoupnuty vic k tycce je vule vetsi - a i kdyz se ventil zahreje driv nez tycka zbude tam kousek z te vetsi vule.. abys ventil zatlacil dovnitr musel bys tycku naopak ohrat na vyysi teplotu nez na ni bezne byva, ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
kazdopadne abys dohnal tu samou vuli kterou smazne provozni teplota (na ventilu fakt nekolik set stupnu) tak bys toho golfa asi musel protahnout absolutni nulou.. vem si porad jsou to stovky °C do + vs. desitky °C do -.. a to je sakra rozdil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
kdo ma takhle vecer do tolika pocitat
Kdybys servisoval kamiony od rana do teď jako ja, tak jsi krásně svěžíhttps://docplayer.cz...yklovych-motoru.html
Naposledy editováno 30.08.2018 00:05:01
kazdopadne to porad nijak nezodpovida otazku jak by mohla byt ta vule pri provozu/zahrati vetsi nez ta nastavena ...ventil se pri provozu proste zahreje vzdycky vic (podstatne vic!!) nez o kolik muze realne schladnout celej zbytek, i na ty sibiri nebo antarktide.. min nez -30°C na zemi (tam kde je asfalt, kde bydlej lidi a jezdej motorky) vetsinou fakt nebejva, zatim co tech 600, 700°C na čele vyfukovyho ventilu bejva docela bezne
Assassin> tyjo ! to zni podstatne zajimavejs nez nejaky sedacky do vlaku
1 reakcí na tento příspěvek Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Davecherokee píše: Tak tohle je nalepka z ventilovyho vika Mercedes-benz https://www.authent...h-003776.htm [/quote]
Konečně někdo a já vím proč tomu tak je jen čekám jestli to někoho napadne když je tady taková diskuze.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |