globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Po tom co jsem na Stromkovi dělal ventily (avšak nejsem si úplně jist souvislostí a proto se ptám) mi Strom trošku hůře táhne v nízkých otáčkách. nejsem si jistý jestli táhne lépe ve vysokých, ale netáhne v nich hůře.

Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.

Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.

Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.

Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

29.8.2018 v 22:36 | Nahoru | #1

JiriK84 píše: kdy v teplotách kolem -20 -30 stupních při studeném startu mohlo dojít k nulové ventilové vůli a k pootevření ventilu čímž došlo k znemožnění uvedení motoru do chodu.



tak nezlob se na me, ale priznam se ze tomuhle uplne nerozumim,... takze ventil kterej chudak mala kouka primo do spalovaciho prostoru a je dlouhej jak tejden pred vejplatou, se pri tech teplotach nekolika set °C protahne o tu cca desetinu, a rozvod kterej se zas az tolik teplotne nehybe ani pri tom zahratym motoru protoze "roztazitelny rozmery" ma podstatne mensi nez drik ventilu, a protoze primo v ty samotny hlave uz je teplota o dost mensi, rekneme +- teplota oleje (pripadne kolem hlavy, kde vedou tycinky u OHV, je jeste o hodne min), tak tenhle rozvod se pri ochlazeni o rekneme -50°C (beru +20°C jako ref. a k tomu tech -30°C ) smrskne o tu samou desetinu, nebo vlastne jeste o vic aby vytlacil ventily ze sedel ?? ...krom toho by me pri vsi ucte uz tak zajimalo, jak se prakticky meri o kolik se zvetsi vule pri provozu

nezlob se na me ale tohle moc racionalne postaveny neni, roztahuje se zejmena ventil samotnej, proto maji saci mensi vuli a vyfukovy vetsi, nic jineho v tom nehledej...

Julip> rozhodne nepletes jdem vymejslet to antigravitacni pole, to by mohlo bejt super nahodou !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

29.8.2018 v 22:48 | Nahoru | #2
kerut> Částečně má pravdu,třeba ta škodovka používala, tuším od favoritu,pro lepší tepelnou dilataci na sací vetil hliníkové tyčky, vůle tam je samozřejmě pro pokrytí rozdílných teplot dílů během různých provozních stavu např při tom studeném startu se zahřeje podstatně rychleji ventil než tyčka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 7 Dnes v 07:41 Gahan37
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489


TOPlist