bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Po tom co jsem na Stromkovi dělal ventily (avšak nejsem si úplně jist souvislostí a proto se ptám) mi Strom trošku hůře táhne v nízkých otáčkách. nejsem si jistý jestli táhne lépe ve vysokých, ale netáhne v nich hůře.

Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.

Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.

Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.

Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

29.8.2018 v 23:16 | Nahoru | #1
kerut>Ocelová tyčka, hliníkovej blok, když nastavím vůli 0 při 20C° kolik bude vůle při -20C°? No a k tomu zahřátý ventil pár vteřin po startu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

29.8.2018 v 23:22 | Nahoru | #2
Kratzmar1> si me zmatl, psals ze se driv ohreje ventil nez tycka, ne nez blok, kdo ma takhle vecer do tolika pocitat ted ani nevim jestli jdu na sever nebo na jih

(reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

30.8.2018 v 00:23 | Nahoru | #3
Kratzmar1> Ne tak vazne, rozdil 40° na (prezeneme to hodne) delce 250mm udela cca 2,5 desetiny u Al a zhruba pulku na oceli, to je v rozdilu neco pres tu jednu desetinu (nebudeme resit prevod vahadla atd..), ty to nenastavis nulu, protoze to je blbost, ale treba na tu desetinu u saciho a dve u vyfuku (resp. spis podle manualu vyrobce, viz na konci odstavce) A to jsme fakt v extremnim extremu jak delkove (OK u nakladaku na trucktrial asi ne, ale resime moto...) tak teplotne(tady v cesku tech -20° zas tak moc casto nebejva), a uz vubec nemluve o extremu rozvodu kterej se u dnesnich motorek davno nepouziva .. jasne k tomu vsemu extremnimu se ventil se zahreje a uz jsme v zapornych cislech, OK, nicmene da se docela predpokladat ze vyrobce s tim u takoveho rozvodu (OHV) pocita a stanovi ty vule podle toho (tedy primerene vetsi.. )

kazdopadne to porad nijak nezodpovida otazku jak by mohla byt ta vule pri provozu/zahrati vetsi nez ta nastavena ...ventil se pri provozu proste zahreje vzdycky vic (podstatne vic!!) nez o kolik muze realne schladnout celej zbytek, i na ty sibiri nebo antarktide.. min nez -30°C na zemi (tam kde je asfalt, kde bydlej lidi a jezdej motorky) vetsinou fakt nebejva, zatim co tech 600, 700°C na čele vyfukovyho ventilu bejva docela bezne

Assassin> tyjo ! to zni podstatne zajimavejs nez nejaky sedacky do vlaku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 10 Dnes v 18:57 Gahan37
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489


TOPlist