globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace řetězovky
20.8.2018 v 14:43
Ahoj,
chtěl bych se optat jestli někdo a případně jak úspěšně reklamoval řetězovku.

Stroj máme doma od nova a origo řetězovka vydržela 30 000 Km. Po výměně květen/2018 za novou (original - komplet sada) je nová po dalších 5 000 km zralá na výměnu (rozety i řetěz) . Podotýkám motorku jezdí jeden řidič/ka. Styl jízdy a řidič je stejný jako na předchozí řetězovce - výhradně cestování a žádná divočina.
Chápu že nová nemusí dát stejný nájezd jako původní, ale 30 000 x 5 000 se mi zdá jako nepoměr.

Po původním oťukání v servisu mi bylo řečeno, že ježděním po zadním se dá odrovnat za den a že ho dodavatel vyhodí.

Naposledy editováno 20.08.2018 15:11:23

2 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 19:21 | Nahoru | #1
Míň zubů v záběru, větší síla na zub. Vyšší otáčky, menší síla na obvodu... Jenže zase menší průměr... Kurva spočítejte to někdo ... Už se v tom ztrácím...

Určitě to není tak že 3x pastorek = 1 rozeta... Ale pastorek je na tom vždy hůř... To je pravda

A ještě tu někdo psal, že ma taky dvouvál a že má na řetězu 30tkm...ono, dvouval a dvouvál. Některý Duckny maj ten motor jak akcelerátor vs. motobrzda... Moje 999ka brzdí motorem nehorázně hned jak zavřeš plyn. A v těhle cukatůrách to bude, myslím.

Naposledy editováno 22.08.2018 19:23:53

(reakce na) Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 21:02 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Míň zubů v záběru, větší síla na zub. Vyšší otáčky, menší síla na obvodu... Jenže zase menší průměr... Kurva spočítejte to někdo ... Už se v tom ztrácím...

Určitě to není tak že 3x pastorek = 1 rozeta... Ale pastorek je na tom vždy hůř... To je pravda

A ještě tu někdo psal, že ma taky dvouvál a že má na řetězu 30tkm...ono, dvouval a dvouvál. Některý Duckny maj ten motor jak akcelerátor vs. motobrzda... Moje 999ka brzdí motorem nehorázně hned jak zavřeš plyn. A v těhle cukatůrách to bude, myslím.



Ja porad nevim jestli mas stejnej motor jako ja, ale jestli jo tak to je hodnej motor... zadna divoká akcelerace ani brzdění, jen cukání pod 4tis :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 22:04 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Míň zubů v záběru, větší síla na zub. Vyšší otáčky, menší síla na obvodu... Jenže zase menší průměr... Kurva spočítejte to někdo ... Už se v tom ztrácím...

Určitě to není tak že 3x pastorek = 1 rozeta... Ale pastorek je na tom vždy hůř... To je pravda

A ještě tu někdo psal, že ma taky dvouvál a že má na řetězu 30tkm...ono, dvouval a dvouvál. Některý Duckny maj ten motor jak akcelerátor vs. motobrzda... Moje 999ka brzdí motorem nehorázně hned jak zavřeš plyn. A v těhle cukatůrách to bude, myslím.

to sem psal já, si myslím že na tom má aj velký podíl kontrola trakce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
PRO blaze H sada tašek Suzuki SFV 6... Suzuki SFV 650 Gladius Beek 1 15.4.2024 v 13:17 jardad
Řídící jednotka na 35kw na Suzuki G... Suzuki SFV 650 Gladius motorkar_na_baterky 5 7.11.2023 v 21:59 beavis
Senzor na zařazené rychlosti Suzuki SFV 650 Gladius Pepekmotorkář 4 9.7.2023 v 19:01 Pepekmotorkář
Montáž pancéřových hadic - napětí v... Suzuki SV 650, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki SFV 650... tempest 22 3.4.2023 v 23:23 Ozzy_
Napínák rozvodového řetězu Suzuki SFV 650 Gladius bezdaz 4 15.1.2023 v 18:58 wáca


TOPlist