Naposledy editováno 12.06.2018 12:26:25
1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)
Písty jsou v obou případech vypouklé a v horní úvrati je u A0401 krajem přesně s hranou válce při správně nastavené antidetonační štěrbině-těsnění 0,3 mm.. Z toho už by šlo vypočítat úhly? Hlava je 200 C v obou případech. U té 66650E je píst v horní úvrati 0,1 mm nad válcem, ale pod válcem je těsnění 1 mm.
Naposledy editováno 21.08.2019 17:15:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)
(nebo rovnou odkaz http://www.gsxr.wz.cz/technika/kin_klik.xls )
Potřebuješ délku ojnice. Když neznám, použiju hodnotu 2x zdvih. Počítá to tak, že 0° je horní úvrati.
Tak beru zdvih 50,6mm, ojnice 101mm.
A0401 mají výfuk 26 mm od horní hrany válce a se zavřenou přívěrou je to 34 mm, přepouštění je 40 mm. Píst je s hranou v HÚ. Z toho vychází výfuk 190° a 154°, a přefuk 122°.
66650E mají stejné rozměry - výfuk 25,2 mm/33,2mm a přep. 38,3 mm. U 66650E je píst v horní úvrati 0,1 mm nad válcem.
Koriguju to na 25,3mm/33,3mm a 38,4mm. Úhly jsou 194° / 158° a 132°.
Trošku se to liší od údajů na https://www.mitoclu...ruppi-termici-cagiva , ale záleží na přesnosti měření a taky přesnosti výroby. Tady je vidět, že stačí ve výrobě posunout jádra přefuků o +0,5mm nebo - 0,5mm, a je to jiný motor.
Naposledy editováno 23.09.2019 22:53:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2895 | 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |