paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)
Ahoj, pokukuju po nové motorce pro motogymkhanu, chci zůstat u dvoutaktu, je to moje srdcovka a sedí mi to. Teď jezdím na jawě 350 a pomalu mě začíná limitovat, předevsím podvozek. Do oka mi padla Cagiva Planet, pro svoji stavbu. Potřeboval bych se ale na takovou motorku před koupí podívat blíže a zkusit, jestli to nebude příliš slabé. Sháním proto nějakou dobrou duši, která vlastní nějakou z jmenovaných motorek (výkon je u všech cca stejný), který by se chtěl zastavit pokecat a pojezdit mezi kuželkama, dojedu kamkoliv ve středočeském kraji a nebo se může stavit na trénink v praze a zkusit si to taky. Děkuji!

Naposledy editováno 12.06.2018 12:26:25

1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

16.8.2019 v 07:27 | Nahoru | #1
Silniční válce

60433 použitá v první sérii Mito, je to nejméně výkonná, rozpoznatelná pro černou malbu a 33 mm vypouštěcí otvor, tento válec se již nedodává, ale existuje tepelná skupina 800067131, která jej nahrazuje, protože načasování je výfuk 192 °, zatímco dekantuje 124 °.
66650 Namontovaný na posledním Freccia C12, nenatřený as vypouštěcím otvorem 33 mm, představuje tento válec přechod od výkonných a konzervativních válců k vysoce výkonným a extrémním válcům
66650E používaný v prvních verzích Mito Racing, je vývojem 66650 as výfukem 35 mm, od tohoto válce bude vždy existovat vynikající válec, protože načasování je 194 °, zatímco 126 ° výfukových plynů.
72625 Namontovaný na Mýtus 2 (vyráběný pouze v roce '92) se liší od modelu 66650E pouze pro spodní časování ventilů, protože časování je 190 ° (186 ° pro posilovače), zatímco 125 ° dekantuje.
73037 Tento válec byl namontován počínaje replikou Mito 2 z roku 1993 až po poslední Mito Ev se sedmi rychlostními stupni 1998, protože načasování výfuku je 190 °, zatímco dekantace 130 °.
A0401 Cylinder namontovaný od Mito Ev z roku 1999 šestistupňovou, až po nejnovější SP 525, jde o vylepšení modelu 73037 as nižším fázováním je načasování 188 °, zatímco dekantování 124 °.

Válce SP

72666 Cylinder SP z '92 -93 Mito Racing Lucky, je to těžké zpracování modelu 72625 (ve skutečnosti ukazuje tento kód) a je vybaven zásuvkou v ergal embedded, protože načasování je 192 ° (188 ° pro posilovače) ), zatímco 124. převody.
75666 Cylinder SP z '93-'94 s tradičním výfukovým systémem, z nichž existují 3 různé verze, které se vyznačují regálem a posilovačem (jedna se schématem 72666 a druhá velmi podobná budoucnosti 81782), a zejména třetí verze (vyhrazeno pouze pro „oficiální“ motocykly) vyžaduje použití pístů pro válec 81782 a použití pouzdra, které jde z kola na čtverec, protože tato verze bude použita k testování nejnovějších inovací, které byly použity v roce 81782, protože fázování (data získaná ze zpracovávaných karet času) je výboj 198 °, zatímco dekantace je 133 °.
81782 a 90087 Cylinders SP, první namontovaný v sadách '95 -'96, druhý od '97 do posledních souprav Cagiva Sport Production, tyto válce vyžadují zvláštní výfukový ventil SP a různé výfukové potrubí kvůli otvoru čtvercový výboj, na fotografii vpravo je možné vidět výfukové potrubí 81782 (uprostřed) a 90087 (vpravo), respektive s výfukovým pouzdrem a bez něj vzhledem ke standardním výfukovým kanálům viditelným vlevo, protože načasování výfuku je 195 ° , zatímco 126. převody.

Tady jsou nějaké info o válcích použitých v Mitu a spol. (přeloženo Googlem).
Já mám všechny válce A0401 - celkem 5 ks, Raptora jsem koupil se zadřeným válcem 66650A. Výfuků mám celkem taky 5 ks. Z Raptora jsem sundal ten s katalyzátorama (Euro-3) ten je k ničemu. Dále mám originální z Mita EV 2007, a dále 1 ks Giannelli a 1 ks Arrow - ty jsou rozměrově stejné a k Raptoru jsem dostal ještě 1 ks Arrow, který má ale menší průměr vstupu a kolena a reflexní protikužel je konstantní, na rozdíl od ostatních laďáků, kde je dvoustupňový. Proměřím délky a průměry a postnu je sem. Ty co mám na Mitech se asi nepovede změřit kvůli kapotáži, ale ostatní by něměl být problém. Ještě mě zarazil rozdíl ve váze kompletního výfuku - laďák je o 2,5 kg lehčí. Jak je to s vlivem koncovky průchozí/s přepážkama? Při jakých otáčkách je rezonance výfuku se zavřenou přívěrou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

16.8.2019 v 18:30 | Nahoru | #2
mito7> Záleží, jaký úhel výfuku je se zavřenou přívěrou, ale měly by být rezonanční otáčky kolem 6,5-7k. Ale u Mita je průser s těma malýma výfukovýma kanálkama bez přívěry, proto bych je chtěl zkusit vyřadit, co to udělá.
Originál výfuk je z 1mm plechu, takže jestli je Arrow z 0,8mm, dělá to dost. V originálech bývá někdy i jakási výstelka z děrovaného plechu.

Naposledy editováno 16.08.2019 18:32:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2895 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin


TOPlist