P.s. Vložil bych sem video ale neumim to:(
Je to 1999,karbec
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
Mad.max píše: Jeste jeden dotaz, kdyz uz jsem tady:). V nádrži je pal.čerpadlo. Kdyz klíček je vypnuty tak benzin by nemel jit, je to tak? Ale ja kdyz sundaval nádrž , tak mne furt tekl benzin z hadicky az vytekla cela nádrž. Je to mozni? Nebo bude nejaky problem v cerpadlu?
Fakt je v nádrži? Co tak pamatuju, tak tyhle starší kousky měly solenoidový vzadu za motorem.
Ak vytečie benzín, tak je zlé tesnenie palivového kohúta.
V kľude to môže mať elektrické čerpadlo /na XJ to už dávali od 97meho/.
Ešte pre tie zdvihnuté otáčky. Náhodou pri potočení riaditkami od jedného konca na druhý sa nehýbu otáčky? Lebo v kľude ak boli vonku karburátory aj s napojenými lankami od plynu, sa mohli pretočiť a teraz to viacej ťahá na plynovom lanku.
2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
na zkoušku to mužeš na prasaka maznout silikonem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory
Kdyz tam striknu éter tak by se meli jeste zvednout otáčky? Dneska to zkusim
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory
Mad.max píše: Chlapi, kde jeste ,krome Partsdepot, schanite nahradni dily? 1100,- za jednu prirubu se mi zda az moc:(
muzes ji zkusit vyrobit :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory
Mad.max píše: zdenysrx6> To prave mne taky napadlo, ze po zahřátí ty priruby se roztahnou a zacnou pridavat valesni vzduch.
Kdyz tam striknu éter tak by se meli jeste zvednout otáčky? Dneska to zkusim
přesně když tam střikneš eter ,nebo start spray tak se otačky ještě zvednou
zdenysrx6 píše: přesně když tam střikneš eter ,nebo start spray tak se otačky ještě zvednou
Vcera jsem to zkousel, a nic. Za studena nebo do cca 80* vubec zadna reakce na eter. Znamena to ze valesnak neprisava. Ale od 90* to se zvedá samo i bez eteru:( a na ten eter to vubec nereaguje:((. Jsem v koncích, uz nevim co to muze delat. V 50* to krasne vrci na 900 ot. Ma nekdo dalsi nápady?
Naposledy editováno 14.06.2018 07:13:00
zdenysrx6 píše: sundej karbce a zkontroluj těsnění mezi přírubou a hlavou , nejlepší je rovnou vyměnit , vypada to že to ma spojitost s tepelnou roztažností materialu
na zkoušku to mužeš na prasaka maznout silikonem
Myslis ze by se tam ten sprej treba nedostal mezi hlavu a priruby, a proto to nereagovalo?
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
Svíčky jsou novy, servisak rikal ze pali dobre. Startují ze syticem a pak ho stahnu. Jezdi s tim manzelka. Kdyz jsem ji ptal tak rikala ze to jede dobre. Jedine kdyz pak vymackne spojku tak ji zvednou otacky. Ja bych to rad projel ale ze zdravotních duvodu nemuzu:(
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
- Nesaje to falešný vzduch nejen přírubama, ale třeba prasklou hadičkou podtlaku z palivového koohoutu, nebo některý moto mají pro usnadnění měření podtlaků vyvedené hadičky ze sacího potrubí. Já to tak třeba mám a jednou jsem zapomněl po měření hadičku zaslepit.
- Špatná vůle na sacím ventilu způsobuje naprosto náhodnou nestabilitu volnoběhu a je to pak neseříditelný. To už je ale stav, kdy to dojde celkem daleko a když ventil podfukuje zpět do sání a pozná se to i tak, že je v airboxu po jízdě benzín. To je pak na sundání hlavy a zkouknutí celkového stavu ventilů, nebo v lepším případě pomůže jen seřízení vůlí pomocí podložek. Mě to dělalo po zahřátí taky. NEjspoíš se ventil roztáhl, tím byl bez jakékoliv vůle a pak to bylo na volnoběh neseříditelný.
- Pokud seš si jistej složením karbů (je dobře složen šroubek volnoběžné směsi 1.ŠROUBEK, 2. PRUŽINKA, 3. PODLOŽKA, 4. TĚSNĚNÍ) dále nastavení hladin a správná funkce jehlových plovákových ventilů.
Ty příruby teoreticky mám na půdě, pokud se bavíme o SRAD 600, možná i celej airbox pokud bys chtěl, nechám ti to zadara kdyžtak. Ale jak řikám, musím pohledat na půdě.
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
Já jsem například na mé 750 jezdil na karbech z 600 (trvalo mi cca 5let, než jsem se dozvěděl, že to nějaký moula přede mnou vyměnil). Jezdilo to na chudou směs tedy několik let. Všiml jsem si toho, až co mi začly blbnout ty ventily (možná právě následek toho).
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |