1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle
Naposledy editováno 04.06.2018 21:27:38
1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle
Gahan37 píše: Lochmik> Materiál asi 1000kc a dělá to cely den?
Když se to dělá pořádně, tak to trvá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle
Já dělal vidle poprvé taky system pokus omyl a jebal se s tím X hodin. Dnes vím přesně co mne čeká a od doby kdy sundám přední kolo tak za hodku ho dávám zpět na přetěsněné vidle s novým olejem a odjíždím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle
MartasUS píše: Pokud nejsi kopyto tak se vidle dají udělat na pohodu. Není tam nic moc na zkurvení tedy pokud na všechno nejdeš kladivem nebo flexou. Je to skládačka. Kup nová gufera a nový olej a jedno odpoledne si s tím pohraj, ale fakt záleží jestli jsi nějak technicky zručný a nebojíš se. Vygůgli si kolik oleje se musí do každé vidle nalít a hurá do toho.
Já dělal vidle poprvé taky system pokus omyl a jebal se s tím X hodin. Dnes vím přesně co mne čeká a od doby kdy sundám přední kolo tak za hodku ho dávám zpět na přetěsněné vidle s novým olejem a odjíždím
... no, a to je právě to o čem mluvím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle
FiZzeR píše: Když se to dělá pořádně, tak to trvá.
je u bandita složitější postup než Vfr nebo cbf? Aby jsem měl srovnání... když je to i bez kapotProstě těch 3500 co tu píše je sice dost, ale určitě to není nemorální zlodějina (teda za předpokladu, že jen nevyškubl trubky, nenamlátil šroubovákem gufero, nenalil tam emdvatéčko baj voko a nenapastil to zas dohromady a neutáhl osu dvoumetrovou trubkou, což je oblíbená kratochvíle vidláckých garážistů )
Naposledy editováno 05.06.2018 15:25:46
Naposledy editováno 05.06.2018 15:53:45
1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle
Že vy dva voláte i malíře na vymalování bytu a instalatéra na kapající kohoutek
edit: BTW: 3500Kč je super cena pokud se s tím člověk nechce srát, bojí se toho a nebo to neumí
Naposledy editováno 06.06.2018 10:14:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle
MartasUS píše: Fizzer a misch638....... Koukám že to moc žerete a jistě jezdíte do servisu i s prasklou žárovičkou Žádný složitý proces to není a stačí jen u toho přemýšlet. Množství a druh oleje je v manuálu každé mašiny a plastová odměrka stojí pár korun v kuchyňských potřebách. Stačí jen nebýt lojza a na všechno jít silou. Před x lety mi začala klouzat spojka tak sem jen koupil lamely a nové těsnění a bezhlavě jsem otevřel víko a lamely vyměnil a víko zavřel. Do dnes spojka maká v pohodě a to nejsem mechanik a nikdy jsem to před tím nedělal. Tyhle věci jsou jen skládačky a stačí jen používat květák. Holt někdo to má a někdo ne.
Že vy dva voláte i malíře na vymalování bytu a instalatéra na kapající kohoutek
edit: BTW: 3500Kč je super cena pokud se s tím člověk nechce srát, bojí se toho a nebo to neumí
No, spíš se nám dost často dostávají do rukou motorky po kutilech domácích Víš pane odměrko, že ti v cartridgi zůstane klidně decka a půl oleje? A že množství oleje v manuále může (ale taky nemusí) platit pro úplně suchou vidli? Jo, běžnej jantar zpravidla nepozná že mu vidle chodí jinak, pokud mu teda na prvním větším drncáku neprostřelí gufera Jedinej opravdu závaznej údaj je hladina.
To samý montáž vidlí, hrozně mě fascinuje jak jsou schopní někteří jedinci dorvat šrouby na brejlích, přitom utahovací moment je zpravidla 25-35 Nm Taky teču, když vidím jak v některých pneuservisech nasaděj osu, na druhý straně utáhnou svěrný šroubky spodku vidle (aby se jim to při utahování neprotáčelo), utáhnou osu a pohoda, tím to končí A majitel se pak nestačí divit, že mu vidle špatně chodí a proč má po sezóně vydřený futra Ožvejkaný zátky vidlí, štelování odskoku co na každý noze chodí jinak apod už ani nekomentuju [lol]
Jako není to věda, opravdu ne, ale i tak je tam toho dost co zkurvit Pokud nejsi úplně levej, jdi do toho, nemám s tím žádnej problém. Pokud ale jo, tak nezávidím tomu, kdo si po tobě koupí motorku [lol]
Btw, vyoperovat si slepák je taky brnkačka, přesto to radši nechám na doktorovi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle
FiZzeR píše: No, spíš se nám dost často dostávají do rukou motorky po kutilech domácích Víš pane odměrko, že ti v cartridgi zůstane klidně decka a půl oleje? A že množství oleje v manuále může (ale taky nemusí) platit pro úplně suchou vidli? Jo, běžnej jantar zpravidla nepozná že mu vidle chodí jinak, pokud mu teda na prvním větším drncáku neprostřelí gufera Jedinej opravdu závaznej údaj je hladina.
To samý montáž vidlí, hrozně mě fascinuje jak jsou schopní někteří jedinci dorvat šrouby na brejlích, přitom utahovací moment je zpravidla 25-35 Nm Taky teču, když vidím jak v některých pneuservisech nasaděj osu, na druhý straně utáhnou svěrný šroubky spodku vidle (aby se jim to při utahování neprotáčelo), utáhnou osu a pohoda, tím to končí A majitel se pak nestačí divit, že mu vidle špatně chodí a proč má po sezóně vydřený futra Ožvejkaný zátky vidlí, štelování odskoku co na každý noze chodí jinak apod už ani nekomentuju
Jako není to věda, opravdu ne, ale i tak je tam toho dost co zkurvit Pokud nejsi úplně levej, jdi do toho, nemám s tím žádnej problém. Pokud ale jo, tak nezávidím tomu, kdo si po tobě koupí motorku
Btw, vyoperovat si slepák je taky brnkačka, přesto to radši nechám na doktorovi
Prakticky si odpověděl sobě ale i mne. Prostě stačí nebýt debil a člověk si udělá ledasco
Ono hlavně je rozdíl v tom že ty máš svoji motorku, udělal sis na ní tlumiče, spojku.. a teď ti přijde že je to hračka. Ale každá motorka je trochu jiná a má to trochu jinak. Ruku na srdce, kolik těch tlumičů si už udělal? Já dělám každý týden min. jedny, někdy i několikery za den. A u některých motorek se fakt chytám za hlavu co na tom kdo doma dokázal vymyslet za paskvily. A taky je rozdíl mezi klasickou konvenční vidlí bez jakékoli možnosti nastavení a USD vidlicí na které se nastavuje předpětí pružiny a tlumení při stlačení i roztažení. Jen k demontáži a montáži je potřeba speciální přípravky a hlavně při skládání správně vidlici nastavit(tím nemyslím nastavení tlumení) Jinak právě to nastavení tlumení nebude fungovat. A to se ani nebavím o lapování trubek, které tu zatím nikdo nezmínil a už vůbec ne o více kartridgových tlumičích, existují např. i čtyřkartridgové tlumiče a u těch s nářadím co máš doma v dílně neuděláš opravdu nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle
Ono na tom fakt nic moc není, ale pro laika není až tak jednoduché domyslet všechny možné důsledky chybného postupu. Na druhou stranu dneska na Youtube existuje hromada videonávodů pro úplné lamy, čeho se vyvarovat. Akorát na ně spousta machrů nekouká.
1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle
1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle
Neprodává někdo nějakou málo jetou šprcku? že bych měl na konci trubky ochranu
Ono, pokud si ceniš svůj čas, 3,500 není tak moc. Když na to profika předem upozornis, záležitost 2 noci v servisu. Sám to budeš mít na stole rozebrány mesic a přesto ti bude vrtat v hlavě.
PS: Mám pocit, žes to přelil, a gufera provalil.
1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle
ještě mě napadlo, že by to přece mnohem dřív vadilo vrchním, futrům co jsou pod guferem, než guferu ne :D futra sem taky dával, takže je to dost těsný, ale jezdí to v nich v pohodě
Naposledy editováno 09.06.2018 09:59:55
Ja si to dám tiež vymeniť , nieže by som to nerozobral ale keď to aj treba nastavovat, nech to urobí ten čo s tym robí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 30 | Dnes v 06:47 MedWed |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 4 | Včera v 17:13 nevo7 |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |