bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tečou vidle
4.6.2018 v 20:38
Zdarec. Nevíte náhodou co je přesně tohle za problém? Napadlo mě gufero ale to je asi nahoře vidlice.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

6.6.2018 v 12:27 | Nahoru | #1

FiZzeR píše: No, spíš se nám dost často dostávají do rukou motorky po kutilech domácích Víš pane odměrko, že ti v cartridgi zůstane klidně decka a půl oleje? A že množství oleje v manuále může (ale taky nemusí) platit pro úplně suchou vidli? Jo, běžnej jantar zpravidla nepozná že mu vidle chodí jinak, pokud mu teda na prvním větším drncáku neprostřelí gufera Jedinej opravdu závaznej údaj je hladina.

To samý montáž vidlí, hrozně mě fascinuje jak jsou schopní někteří jedinci dorvat šrouby na brejlích, přitom utahovací moment je zpravidla 25-35 Nm Taky teču, když vidím jak v některých pneuservisech nasaděj osu, na druhý straně utáhnou svěrný šroubky spodku vidle (aby se jim to při utahování neprotáčelo), utáhnou osu a pohoda, tím to končí A majitel se pak nestačí divit, že mu vidle špatně chodí a proč má po sezóně vydřený futra Ožvejkaný zátky vidlí, štelování odskoku co na každý noze chodí jinak apod už ani nekomentuju

Jako není to věda, opravdu ne, ale i tak je tam toho dost co zkurvit Pokud nejsi úplně levej, jdi do toho, nemám s tím žádnej problém. Pokud ale jo, tak nezávidím tomu, kdo si po tobě koupí motorku

Btw, vyoperovat si slepák je taky brnkačka, přesto to radši nechám na doktorovi



Prakticky si odpověděl sobě ale i mne. Prostě stačí nebýt debil a člověk si udělá ledasco

(reakce na) Tečou vidle

6.6.2018 v 19:03 | Nahoru | #2
MartasUS> Jako většinou na tom nic není a stačí použít selský rozum a logiku. Ale na druhou stranu je na tom dost věcí co se dají posrat jak už bylo řečeno.
Ono hlavně je rozdíl v tom že ty máš svoji motorku, udělal sis na ní tlumiče, spojku.. a teď ti přijde že je to hračka. Ale každá motorka je trochu jiná a má to trochu jinak. Ruku na srdce, kolik těch tlumičů si už udělal? Já dělám každý týden min. jedny, někdy i několikery za den. A u některých motorek se fakt chytám za hlavu co na tom kdo doma dokázal vymyslet za paskvily. A taky je rozdíl mezi klasickou konvenční vidlí bez jakékoli možnosti nastavení a USD vidlicí na které se nastavuje předpětí pružiny a tlumení při stlačení i roztažení. Jen k demontáži a montáži je potřeba speciální přípravky a hlavně při skládání správně vidlici nastavit(tím nemyslím nastavení tlumení) Jinak právě to nastavení tlumení nebude fungovat. A to se ani nebavím o lapování trubek, které tu zatím nikdo nezmínil a už vůbec ne o více kartridgových tlumičích, existují např. i čtyřkartridgové tlumiče a u těch s nářadím co máš doma v dílně neuděláš opravdu nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

6.6.2018 v 23:08 | Nahoru | #3
MartasUS: Jo, vyměnit gufera ve vidlích není nic složitého. A devět z deseti amatérů strhne při navlíkání gufera přes hrany trubky břit a pak se hrozně diví, že jim nové gufero protéká víc než staré a vypláznou za opravu kupu peněz v servisu.

Ono na tom fakt nic moc není, ale pro laika není až tak jednoduché domyslet všechny možné důsledky chybného postupu. Na druhou stranu dneska na Youtube existuje hromada videonávodů pro úplné lamy, čeho se vyvarovat. Akorát na ně spousta machrů nekouká.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist