globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min
---- Motorka se chová zvláštně - ještě jsem se s tím nesetkal, proto píšu sem... ----

Dostala se ke mně starší ZZR 600 (1997) s tím, že od cca 5000 ot. nejde chvíli za plynem (výkonová díra) a pak se chytne a jede až k omezovači normálně. Motorka byla asi ve třech servisech, kde postupně vyměnili svíce, kabely a čistili karbce (ne ultrazvukem) a štelovali synchronizaci podtlaků. Bez výsledku, problém pořád stejný.
Majitel tvrdí, že se problém objevil náhle, že předtím motorka jela bez problémů.

Já jsem teda karburátory rozebral a (jako celek, nerozebral jsem je na jednotlivé) vyčistil v ultrazvuku, složil, udělal základní nastavení bohatosti směsi, zkontroloval hladiny a sladil podtlaky. Membrány šoupat jsou jako nové. Proběhla ještě kontrola funkce palivového čerpadla a palivového filtru - OK.

Po projetí při ohřátém motoru je výkonová díra pořád dost znatelná, i když průběh se mi zdá lepší.
Do 4500ot/min ta mašina jede perfektně i když jedu na jakýkoliv rychl. stupeň nebo motor třeba hodně podtočím.

Za studena díra od 4500 ot/min na chvilku (než se motor trochu zahřeje) není v podstatě znatelná na jakýkoliv rychl. stupeň.

Jakmile se motor ohřeje, začne se to od 4500ot na chvíli dusit a pak se to chytne.
Pokud překonám pásmo otáček s dírou a pak delší dobu jedu konstantně na třeba 8000 ot/min a prudce přidám plnej, objeví se někdy díra ve výkonu i v těchto vyšších otáčkách.

Co mně moc nejde do hlavy - i při ohřátém motoru to na 1. rychl stupeň nikdy neudělá - tedy myslím tím, že prostě na jedničku ať jedu jak jedu (klidné přidávání / prudké zrychlení) - díru ve výkonu nezaznamenám. Od 2-jky nahoru to začíná být znatelné. Nejznatelnější propad je na 6. rychl. stupeň.

Díky za případné tipy na co se ještě zaměřit...

Naposledy editováno 18.05.2018 11:49:01

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min

18.5.2018 v 10:13 | Nahoru | #1
A membrany jsou v pohode ? Kdysi me nekdo povidal stejnou zkazku a problem byl vtom ze jedna ta membrana byla derava , takze valec se pridal pozde, takze to jelo na 3.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min

18.5.2018 v 10:19 | Nahoru | #2
gugo> Membrány jsem kontroloval, jsou v dobrém stavu, řekl bych skoro jako nové.... Ani náznak zpuchřelého místa nebo že by byly ztuhlé.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 Kory51 62 27.2.2024 v 21:36 bobasss
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 ciman 6 11.3.2023 v 19:16 _Michal
Řídítka Kawasaki ZZR 600 Ubuslav 1 6.6.2022 v 19:52 2stroke
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 scorpio30 14 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__


TOPlist