globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min
---- Motorka se chová zvláštně - ještě jsem se s tím nesetkal, proto píšu sem... ----

Dostala se ke mně starší ZZR 600 (1997) s tím, že od cca 5000 ot. nejde chvíli za plynem (výkonová díra) a pak se chytne a jede až k omezovači normálně. Motorka byla asi ve třech servisech, kde postupně vyměnili svíce, kabely a čistili karbce (ne ultrazvukem) a štelovali synchronizaci podtlaků. Bez výsledku, problém pořád stejný.
Majitel tvrdí, že se problém objevil náhle, že předtím motorka jela bez problémů.

Já jsem teda karburátory rozebral a (jako celek, nerozebral jsem je na jednotlivé) vyčistil v ultrazvuku, složil, udělal základní nastavení bohatosti směsi, zkontroloval hladiny a sladil podtlaky. Membrány šoupat jsou jako nové. Proběhla ještě kontrola funkce palivového čerpadla a palivového filtru - OK.

Po projetí při ohřátém motoru je výkonová díra pořád dost znatelná, i když průběh se mi zdá lepší.
Do 4500ot/min ta mašina jede perfektně i když jedu na jakýkoliv rychl. stupeň nebo motor třeba hodně podtočím.

Za studena díra od 4500 ot/min na chvilku (než se motor trochu zahřeje) není v podstatě znatelná na jakýkoliv rychl. stupeň.

Jakmile se motor ohřeje, začne se to od 4500ot na chvíli dusit a pak se to chytne.
Pokud překonám pásmo otáček s dírou a pak delší dobu jedu konstantně na třeba 8000 ot/min a prudce přidám plnej, objeví se někdy díra ve výkonu i v těchto vyšších otáčkách.

Co mně moc nejde do hlavy - i při ohřátém motoru to na 1. rychl stupeň nikdy neudělá - tedy myslím tím, že prostě na jedničku ať jedu jak jedu (klidné přidávání / prudké zrychlení) - díru ve výkonu nezaznamenám. Od 2-jky nahoru to začíná být znatelné. Nejznatelnější propad je na 6. rychl. stupeň.

Díky za případné tipy na co se ještě zaměřit...

Naposledy editováno 18.05.2018 11:49:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min

Skvělá odpověď, děkuji! 18.5.2018 v 11:06 | Nahoru | #1
Hughess> NEvim .
Ale stala se me ted jedna vec na karbcich uplne jinyho typu a u uplne jinyho druhu provozu nez moto. Ale v principu se to muze dit asi kdykoliv a kdekoliv.
Proste plovak se normalne hybal jak ma, hladinu jsem nastavil byla ok. Ale nekdy pote co plovak spadnul dolu zustale jehlovej ventil natlacenej v sedle a gravitaci nespadnul dolu takze privod zustal uzavrenej a nepritejkal benal. Z povcatku se to projevovalo vykonovou dirou , ale ne pri akceleraci proste to jelo a najedou to udelalo hups a bud to chciplo nebo se to senbralo. Kazdopadne to vygradoval odo faze ze jsem to v tomhle okamziku nedokazal profouknout ani hubou a poklepy nepomohly , tak jsem to prelestil 800 smirglem a hotovo, od ty doby cajk.
Nemyslim si zeby to byl tvuj pripad, ale tak kdyz se nemas ceho chytit, tak muzes zkouset funkci plovaku a foukat do plniciho otvoru karbce jestli se jehlak vraci

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min

Skvělá odpověď, děkuji! 18.5.2018 v 11:35 | Nahoru | #2
Čau, měl jsem teď podobnej problém, nejdřív ve 120 problém, pak při cca 4tis a nakonec to začalo trhavě přidávat. Za studena to bylo vždy cca 3 km v poho. Čistil jsem karbce, měnil svíčky a nic. Pak jsem změřil fajfky a taky dobrý, nakonec to byla cívka, resp. asi jen špatnej kontakt kablíku na vstupu, tak to zkus zkontrolovat. J.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 Kory51 62 27.2.2024 v 21:36 bobasss
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 ciman 6 11.3.2023 v 19:16 _Michal
Řídítka Kawasaki ZZR 600 Ubuslav 1 6.6.2022 v 19:52 2stroke
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 scorpio30 14 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__


TOPlist