Téma: Honda Varadero
29.4.2018 v 16:35
Zdar pánové,

po spoustě marných pokusech opravit svého varana se na vás obracím s prosbou o radu.
Jde o starší kousek karburátor rok 99.s poruchou jsem již koupil.

Tak chová se to asi takhle.
moto startuje studene teple bez zaváhaní
ale dokáže jezdit pouze na 1/4plynu a to v rozmezí 3500-4500 takže hrůza když je studeny jde i odspoda.
zkoušel jsem toho hodne, vymenit civky CDI ted jsem komplet zrepasoval obe hlavy, předchozí majitel tvrdil že karburator ovšem tam jsem nečistoty ani nic nenašel....membrany na šoupatech jsou taky ok.
motorka šííleně žere...a při přidaní plynu na vic nez 1/4 nebo nad 4500 ot vynechává daví se občas střeli do vyfuku skače to jak koza...
Za každou radu moc dekuju
Předchozí
1 2
Následující

Honda Varadero

29.4.2018 v 18:08 | Nahoru | #1
Máš tam hlavní trysky a jehlu?

1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero

29.4.2018 v 19:04 | Nahoru | #2
Presne tak. Zkontrolovat trysky a jehlu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero

29.4.2018 v 22:36 | Nahoru | #3
Možností je fůra, co třeba když nedovírají sytiče? Další možnost je neoriginální čerpadlo, které přeplavuje karbece.

(reakce na) Honda Varadero

30.4.2018 v 08:27 | Nahoru | #4
vilemx> noo kdyby se preplavovali teklo by to přepadem ne?? cerpadlo vypada originalne zkousel jsem jet i s petkou u ridítek místo nadrže a čerpadla stejny problem.

(reakce na) Honda Varadero

30.4.2018 v 08:28 | Nahoru | #5
wáca> karburatory jsem rozebíral hned nekolikrat jehly i trysky jsou na pozicích dnes to rozeberu po 101 a hodím nejaky fota

Honda Varadero

30.4.2018 v 08:38 | Nahoru | #6
oni ty karbecový varani se hodně přetryskávaj právě kvůli vysoké spotřebě, tak si s tím třeba někdo hrál a dal tam nesmyslný trysky, koukni jakou mají velikot.
A jak píše vilemx, zkontrolovat sytiče

Naposledy editováno 30.04.2018 08:40:42

Honda Varadero

30.4.2018 v 21:27 | Nahoru | #7
Noo tak jsem se dnes plácl přes kapsu a pořídil jsem za 1500,- jiny karburátory a ejhle problém vyřešen....musím říct že mi spadl kámen ze srdce. ještě to omrknu a dám vedět co bylo v karburátorech špatně...

Honda Varadero

1.5.2018 v 08:09 | Nahoru | #8
1500,- je zadarmo

Honda Varadero

1.5.2018 v 19:52 | Nahoru | #9
Jooo jo ja vím...ale stejne to nejni ono obcas v rozmezi 4500-5500 se zakucka a vynechava..s karburatory jsem pořídil i jiny cerpadlo tak zkusím jeste to....hele kontrolní otazka kolik má být pruměrná spotřeba ve dvou lidech? Sviznejsi jizda kopce zatacky ? ovsem max do 150

Naposledy editováno 01.05.2018 19:53:46

2 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero

1.5.2018 v 20:01 | Nahoru | #10
na čerpadlo koukni jak jsou na tom kontakty, kdyžtak jemným pilníčkem zarovnat.
....a spotřeba je hodně různá ale žerou víc.

Naposledy editováno 01.05.2018 20:02:47

(reakce na) Honda Varadero

1.5.2018 v 20:17 | Nahoru | #11
wáca> ja se tak nejak jeste nedostal pod deset... :(

(reakce na) Honda Varadero

1.5.2018 v 20:19 | Nahoru | #12
wáca> jak vlastne funguje ten kontakt koukal jsem k cerpadlu vedou jen dva draty je uloženy mimo kostru takže zadnej impulz tam nema kudy jit k cemu jsou tam ty kontakty a co je spíná?

1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero

1.5.2018 v 20:29 | Nahoru | #13
Řídící jednotka

(reakce na) Honda Varadero

1.5.2018 v 20:37 | Nahoru | #14
Anti> ridici jednotka tomu pousti stavu nebo tomu hazi impulzy podle otacek? Neni soucasti cerpadla nejakej tlakovej kontakt?

Honda Varadero

2.5.2018 v 07:51 | Nahoru | #15
Cerpadlo dava podle potreby. Na volnobeh jednou za cas pod plynem jede skoro furt. Spina ho myslim rele. Na xrv750 ho mame taky. Problem je ze jdou na kontakty moc velky proudy a tim se kontakty vypaluji a pak te to nekde necha. Ja jsem dall pred cerpadlo jeste klasicke spinaci rele a kontakty jsou uz 40tis km jak novy.

A spotreba nad 10l ne fakt moc. Koukni na varadero.cz forum tak urcite najdes radu jak ho pretryskat ab tolik nezral a mozna i odpoved na to vynechavani. Kouknj taky jestli ti chodi dobre sytice

1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero

2.5.2018 v 15:51 | Nahoru | #16
Standardní zapojení je relé ovládané jednotkou.Ta sepne na cca 4 sekundy po zapnutí klíčku a pak při detekci signálu od klikového hřídele-běh motoru.

(reakce na) Honda Varadero

2.5.2018 v 19:43 | Nahoru | #17

Anti píše: Standardní zapojení je relé ovládané jednotkou.Ta sepne na cca 4 sekundy po zapnutí klíčku a pak při detekci signálu od klikového hřídele-běh motoru.


U Varana s karbecem si tím vůbec nejsem jistý, ale mám za to, že ovládací relé spíná čerpadlo pouze tehdy, když CDI hodí jiskru. Tedy pouze při otáčení motorem při zapnutém zapalování. Takové to krátkodobé natlakování systému ihned po zapnutí klíčku má, tuším, až Varan se vstřikováním.

Honda Varadero

2.5.2018 v 20:13 | Nahoru | #18
Je to možné.U stříkaček je to standard,ale detekoval jsem to i u klasických karburátorů jiných strojů.Ale konkrétně Varadero nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero

2.5.2018 v 21:16 | Nahoru | #19
karbecový varadero je jako XRV, čerpadlo dává až když se otáčí motor, proto si lidi dodělávají tlačítko, kterým přivedou do čerpadla přímo 12v a tím si napustí karbce po dlouhém stání.

(reakce na) Honda Varadero

3.5.2018 v 17:25 | Nahoru | #20
wáca> zajmavý mě teda kdykoli bylo potřeba dotekl do karbcu benzím sám...i když jsem daval jiny a byli suchy tak jsem otocil kohoutem a slysel jsem jak benzin doteka...
hele servisní manual v cestine to je asi nesmysl co? nekdy mi to dá zabrat

1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero

3.5.2018 v 18:17 | Nahoru | #21
tak ted jsem trochu na váškách, myslel jsem že to má stejně jako XRV. Hele servisní v češtině asi těžko, minimálně v angličtině.

Honda Varadero

3.5.2018 v 18:29 | Nahoru | #22
noo to jsem si myslel....heled co jsem treba nenašel v servisnim manualu je velikost hlavní trysky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero

3.5.2018 v 18:32 | Nahoru | #23
wáca> a víš co je zajmavy? koupil jsem ty druhy karbce....namontuju tam složím projedu a masina jela uplne v cajku....najel jsem 200km a je to uplne stejne v prdeli jako to bylo...fakt zajmavý :D objednal jsem si ultrazvuk tak je rozeberu a dukladne vycistím....ale vrta mi to hlavou ted jsem nemel moc casu ale o vykendu na tom zamakam...napada me snad jedine protrzenej filtr nebo rozpadajicí se vzducháč....fakt už jsem na prášky...hlavne pořád prumer 10

Honda Varadero

3.5.2018 v 21:08 | Nahoru | #24
Ty vole ta spotřeba je šílená, bohužel nemám s Varanem zkušenost, ale na ZRX 1200 mám spotřebu od 4,7 do 5,2 když to opravdu honím. Máš tam origo výfuk? Melw jsem Pegaso 650, GSX 750 a spotřeba max do 6l, to Pego žralo paradoxně nejvic. Kontrola zapalovani, vzducháč ,výfuk a příruby ke karbecúm, tolik to brát prostě nemůže.

(reakce na) Honda Varadero

3.5.2018 v 21:41 | Nahoru | #25
constantine1831> tak to je fakt zajímavý s těma karbcema. To bych tipoval že se ti přicpal palivový filtr. Ty sytiče chodí oba krásně volně ? Vzducháč kup novej radši pokud nevíš jak tam je dlouho. Ten udělá na spotřebě taky dost. A ještě bych udělal synchronizaci po tom ultrazvuku.

Jinak zkus pohledat TADY ta spotřeba je fakt moc. za 10 bys to musel držet porád u huby

Naposledy editováno 03.05.2018 21:47:05

Honda Varadero

5.5.2018 v 01:09 | Nahoru | #26
Cau kdyz jsem chtel Varana sel jsem za kamosem co ma na ruznejch Varanech nalitano asi pul mega km. Rikal at si dam bacha prave na ty s karbecama cca do roku 03 ze tam neni problem jezdit prave i za okolo 10l na 100km a ze na tu spotrebu nebudu muset jezdit ani zadnou kudlu 😀. Tak at si priplatim za strikacku. Tak jsem si koupil Afriku 😀

Honda Varadero

5.5.2018 v 12:19 | Nahoru | #27
10 litrů je mooooc.Na obou Varanech jsem jezdil do 7 litrů i s paňmámou za zády a kufry.Já bych to viděl na seřízení v servisu a po letošním servisu v Hondě v Letech bych to doporučil.Dělali mi čištění ultrazvukem,seřízení podtlaků,něco udělá i synchronizace,TPS senzor,třeba máš jinak natryskováno.Čerpadlo na to myslím nebude takový vliv.Ale i na to mrkni.

Honda Varadero

6.5.2018 v 18:24 | Nahoru | #28
Nejebal se, tvůj předchůdce náhodou do výfuku, nedo tlumivek?

1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero

1.8.2018 v 22:18 | Nahoru | #29
Jen pro info a objasnění situace byly zarezly lanka od sytiču takže....už je to vše ok...baští cca okolo 7 ale neumím jezdit šetrně....spíš nechci

Honda Varadero

2.8.2018 v 16:11 | Nahoru | #30
Tak jsem tohle vlákno dočetl a chystal se odpovědět, že jsem analogickou situaci také řešil a ukázalo se, že byl na předním válci zaseklý sytič v poloze plně vytaženo vinou rezavého lanka. Zasírala se svíčka a když jsem jí vyměnil, tak chvíli to šlo a pak se zakarbonovala a zase vyměnit za jinou ....Ve výfukových plynech byl cítit benzín a to mě přivedlo na cestu možného řešení. Až důkladná prověrka stroje odhalila zakopaného psa v lanku. Ale tys to vyřešil dříve, než jsem napsal. Je dobře, žes napsal odpověď i sem pro ostatní, které totéž také potká.
Užívej Varana, s láskou na něj také vzpomínám.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jsem pořád takoví tupani [1, 2] Honda XL 1000V Varadero Ondramorava 41 18.2.2019 v 21:22 kratkej01
Vyhřívané rukojeti Tecno Globe Honda XL 1000V Varadero Ondramorava 3 17.2.2019 v 20:54 Varánek1
Originál plexi honda xl 1000 varadero Honda XL 1000V Varadero svickop 27 16.2.2019 v 06:47 Lubát
plech pod motor Varadero XL 1000 V Honda XL 1000V Varadero Varánek1 24 15.2.2019 v 08:30 Varánek1
Olej Honda XL 1000 Varadero Honda XL 1000V Varadero Sršeň007 14 14.2.2019 v 18:29 banda1250

TOPlist