globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati s najezdem 100000km a vice
Ma nekdo Ducnu s 100000km a vice? Zajimaji me jen duc, duc. Vim, ze Honda to da levou zadni a klidne 2x tolik, ale duc, vubec nevim, neznam..

Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..

Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..

A dik

Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 19:57 | Nahoru | #61
Mam s4r najeto 21.800 a zatim drzi :) jedina zavada byl regulator dobijeni. Serizeni ventilu a podtlaku - 10.000 kc. Remeny 5.000 kc za materiál, praci si delam sam. Je potreba pocitat i s tim ze s kazdym motorem testastretta dostanes zdarma skritky kteri ti v garazi po kazde jizde brutalne okousou zadni gumu

Naposledy editováno 21.03.2018 19:58:02

Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 20:23 | Nahoru | #62
Dobrý večer všem,
před dvěma týdny jsem koupil Monster S4R r.v. 2004, najeto 42000. Termín na servis mám u p. Papežíka. Cena servisní prohlídky (řemeny, ventily, olej, brzdovka, filtry atd.) cca 20 tis. včetně práce a materiálu.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 20:39 | Nahoru | #63
dakarista> ani omylem. Zkusil jsem si hypermotard a přišel mi dost tragickej, takže zatím jinou duc ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 23:20 | Nahoru | #64

t_freedom píše: Lidé chtějí být klamání. Všude v inzerci vidíš ty 4-6 roků starý bajky co maj 15-20tkm a pak se podívej na 10-15let... Málokdy zalídneš přes pade. Každej se tetelí jak právě on má ten málo jetej kus. Jenže ono to má druhou stránku - lidi co tomu věří pak posuzují stav motorky k tomu nájezdu a masinu co má klidně kilo považujou za tu se 40tkm. No a, kurwa, jestli je to takhle po 40, dá to vůbec kilo? V reálu se můžou klidně přibližovat kilům dvoum.
Nedávný příklad že života. Kupoval jsem ženě do městě malý auto. Nájezd z r. 2006 87tkm, naše příbuzná si teď o dva měsíce chce koupit taky něco podobnýho, resp.mladšího. Nájezd od r. 2012 64tkm... Vypadá to, že ty auta a motorky jezděj nejvíc v prvních 4letech, pak už jen stojí.



Teď jsem pro ženu kupoval Sharana z firmy od známého, trochu orezlé zadní podběhy, sem tam nějaké kktiny, nic hrozného. Něco do toho zahučí, ale s tím počítám. Je to rok 07 a má najeto fakt skutečných 260 000 km...toliko k těm tvým skutečným 87tkm u auta z roku 06...prostě realnější je počítat spíše s 20-30tkm/rok provozu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

21.3.2018 v 23:26 | Nahoru | #65
t_freedom> Čau zdravím.S těma najetýma kilometrama to nebude tak jednoduché. Mám monstra s2r 1000 r.v. 2006 koupil jsem ho před 5 lety a měl najeto něco přes 1200 km .první rok jsem najel okolo 6000 tisíc a další rok 1500 asi. A za další tři roky zbytek .V loni asi 50 km. Mám 61 roku a ne že by mě to nebavilo ale zdravotně je to horší a horší.A lepší to nebude.Proto jsem vloni ani nebyl na srazu.Předloni velký servis při 20000 km.Když to neprodám a bude mě to stát v garáži ještě třeba 10 let,pokud se dožiju,tak ten kdo to bude chtít prodat bude velký "podvodník".Bývalý majitel měl dukny tři.A taky zdravím všechny kamarády co jezdí na valachian week. Vloni to bylo se zdravím špatné třeba se ještě letos uvidíme.Ahoj.Milan

Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 06:52 | Nahoru | #66
To sme na tom stejne :) ja najedu rocne kolem 2 tisic na ducne, to samy mame s audi 3.0tdi mame ji asi 5 let a ujede max 5 tisic za rok. V inzeratu to mozna bude k neuvereni ale je to proste tak. Pravda ze takovychto pripadu je minimum ve srovnani s pripady staceni

Naposledy editováno 22.03.2018 06:52:46

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 07:16 | Nahoru | #67
2stroke> jo jasný, ja to auto podlezl i prolezl... To kolik to má km nebylo podstatný... Ale taky se jezdí jinak nájezdy ve firmách, doma a s nákupníma taškama co jsem kupoval. A jak píše Bibrich pod tebou. Někdo to má jen na dojíždění po městě, jinej s tím dojíždí denně 20km do práce. Sharan bude lítat jak divej, zatímco ford KA moji ženy najíždí denně v průměru 3km.
Obecně je to ale v tý inzerci směšný...

Milane, zdar dvoum válcům a tvýmu zdraví. Popisoval jsem tu stejnou věc s mým bejvalým ZRX. Po 5letexh 17tkm... Taky jsem byl za zloděje

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 08:32 | Nahoru | #68
Řešit údaj na tacho mi přijde docela úsměvné, protože minimálně u půlky motorek je to nepravdivý údaj. V práci mě přes servis projde možná i přes 300 motorek ročně. Hodně z nich sou stálý zákazníci a vidím kolik rok od roku jim přibude kilometrů a co se stou motorkou děje. Nebo mám kolikrát vedle sebe dvě stejné motorky s různýma nájezdama a když se člověk podívá na technický stav vůbec neodpovídá km na tacho. Třeba byl tu pán s V-stromem650 a měl na tom snad něco přes 130kkm a tu samou dobu sem tu měl stejného Stroma650 který neměl ani 50kkm a byl v horším stavu. Nebo nám sem pravidelně jezdí Fároš z 94´a je ta strášná ludra předělaná na streeta, furt se tam něco řeší, že to dobře nejede. Na tachu to má turším 40kkm (rok 94!) Můj Blade má už přes 70kkm a je proti tomu opravdu jak nový. Takže tady ta hyena podle mě musí mít min. 200kkm. Když sem koupil svoje ZXR mělo na tachu tuším přes 20tisíc a byl to kus šrotu, zadřený motor, v prdeli ventily, sedla, neorigo kotouče, zadní tlumič total KO, ložiska v kolech a krku v pr... celá motorka uplně v hajzlu. Ať mě nikdo neříká že po 20tisících by to někdo dokázal takto zničit. Dle mě realita hodně přes 100kkm. Teď mám na dílně PanEuropana 1100 co k nám pravidelně jezdí, má najeto skoro 170000km! a funguje uplně bez problémů, dokonce má původní kotouče.
A co tím chci říct? Že to co je na tachometru je opravdu nepodstatný údaj. Polovina motorek je stačená na obligátních 35 pak to najede 15 do 50ti ale realita je třeba i k 200kkm a lidi si pak myslí že je motorka při 50kkm po smrti, což je kravina. Tak bych se údajem na tachometru asi moc neřídil, spíš bych řešil skutečný stav motorky a tom se dle mě ještě víc než najeté km podepíše majitel a jeho péče. Protože motorka s 200kkm po jednom majiteli bude v lepším stavu než motorka po deseti kutilech který měli erudovanou potřebu se v tom vrtat ikdyž o tom ví prd se 100kkm.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 08:49 | Nahoru | #69
mischa638> problém je ten, že valná většina dnešních "motorkářů" jsou uživatelé spotřebovávatelé. Nerozumí tomu a nějaký odborný posouzení stavu je mimo jejich schopnosti. Nejjednodušší pro ně je řešit nájezd.
A přesně co píšeš jsem popisoval výše... Jestliže je stav motorek s reálným nájezdem 150-200tkm vydávaný za 45tkm, chápu že se většina lidí boji koupit něco co má 60tkm

Naposledy editováno 22.03.2018 08:50:50

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 09:18 | Nahoru | #70
bibřich> hmm, ja to od tebe treba za dva roky koupim...:)
Preci jen mensi upgrade z klasickeho litra na s2r by se hodil...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 09:23 | Nahoru | #71
pamatuju na výstavě v Praze Ducati 916 ta měla přes 100000km,já mám na 888 přes 60tis km,něco na okruhu,byl jsem s ní v Calabrii na Isle of Man,za celou dobu jen altík k.o.je to o kvalitním servisu,né co se Zaplatí,ale udělá!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 09:46 | Nahoru | #72
Carlo888> Na tom už je snad i škoda jezdit, takovou krásku bych doma opečovával v obyváku

t_freedom> V tom s tebou souhlasím, jen ty lidi nechápu. Když něčemu nerozumím tak si snad nechám poradit. Ale dnes v době mocného média internetu je každý odborník na všechno Třeba jezdí k nám borci (otec se synem) co si koupili staré KLR600 bez papírů, že to sehnali za pár korun, tak si mysleli jak dobrý kup to nebyl. Uplně slyším přemýšlení tech lidí: "Ty vole mám japonce, to poletí jak kráva oproti kývačce a stál jen 15000Kč." Motorka samozřejmě totální zbastlená mrdka, kde bylo šecko v háji. A co s tím chceš dělat. Takový člověk ti doveze motorku, myslí jak dobrý kup neudělal ještě z toho má dobrý pocit a myslí že ty mu to za bůra poléčíš a bude jezdit jak nová. Jenže na takové hyeně jen co strávíš času je tak na 10ku a neberu v potaz materiál a vysvětluj to takovým lidem pak.
Pak se toho zbavili a po půl roku dovezli další motorku. Aprilku 125 motarda cca 08´přesné označení nevím. Na to že to nebyla ani deset let stará motorka, tak opět stejný scénář, totální kalamita. Motor v piči, takže komplet GO(byl to 2T naštěstí, tak to tak drahé není), KO řetězovka, přepáčko tlumiče, všechno zbastlené a totálně rozhašené. Elektrika byla kapitola sama o sobě. Stačilo zatočit řidítky a zapínalo se zapalko, podotýkám že klíček nebyl v zapalování Nějaké prase odstřihlo dráty těsně u spínačky a bylo to zapojené přes čekoládku, z toho některé přímo na plus od baterky, takže při zatočení řidítek se drátky dotkli a uplně to obešlo spínačku. No katastrofa. Nějak se to dalo celé do kopy a když si pro to přijeli tak se jich ptám kolik za to dali. Říkali snad k 60000Kč! Tak sou ty lidi normální? Před tím si koupí takovou mrdu, budiš ta stála pár korun a teď si koupí ještě horší za takový ranec. Navíc mladý si myslím že má dobrý metráček možná i víc a co myslí že s nim ta 125 2T bude dělat, jen čekám že to za chvílu užene a bude to tu znova A když sem se jich zeptal proč si nevzali někoho sebou když to jeli kupovat tak jen pokrčili ramenama. Na jednu stranu jim není líto vyhodit balík peněz v podstatě do hajzlu za takovou sviňu a pak když jim to máš opravovat, tak se kroutí, že namají peníze a je to moc drahé, jen to nějak udělat aby to nějak jelo a myslím že dál mluvit nemusím. A kup si po někom takovém motorku.
Šak proč ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 10:11 | Nahoru | #73
mischa638> tak proč odborníka, když jim to jůťůbeři vysvětlí, že...
...ale pravda, občas hledám některý postupy stejně, abych něco svým důvtipem bez valný zkušenosti neposral...
Nejsem úplný střevo, ale víš jak to je, neživí mě to a tak raději dva dny přemýšlím, než něco začnu povolovat silou - už se mi to 2x vymstilo
Časem docházím taky k závěru, že je lepší ušetřit svůj čas pro děcko, sport, zábavu, než neefektivně sedět v garáži nad věcma, co zkušenej Ducati mechoš má v malíku za 1/2 mýho času (mě by to i bavilo, ale času je od 25-30 let nějak míň a míň ) ... někdo jezdí do garáž servisu s hodinovkou 350CZK a myslí si jak šetří... jinej servisák s nástrojema a zkušeností má třeba 6kil...ale udělá to za polovic času.
...zase jeden příklad ze života - mám plynaře, chlapík je neustále v kalupu, při servisu pokaždý min 2hovory...termín dá nejdřív za 2-3měsíce. Bere litr na hodinu. Ale je to mazák co "se nezakecá"
Příjde, odmontuje kryt, vyndá hořák, očuchá to, vyčistí, spustí - vyzkouší jak držej ventily - řekne 600CZK i s papírem revize. Když jsem kámošce řekl, že bere litr řekla že jsem magor, že její bere 500CZK na hodinu, starej pán a že je super. "Hmmm a na kolik tě vyjde klasika každoroční revize a kontrola" ptám se... "no tak 600 - 700CZK" odpověděla... každopádně ušetří!

Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 11:30 | Nahoru | #74
Motorku mám taky pro to, abych se v ní mohl trochu porachat. A komu se to nelíbí (budoucímu kupci, servisákovi atd.), tak ať si prdel políbí
Jo takovýho kámoše mám taky, kterej pořád říká "neser se do věcí, kterým nerozumíš". S tímhle přístupem bych byl celej život na gauči a čuměl na bednu, protože na začátku nikdo nic neumí. NO já nevím. S dopomocí jsem si zrekonstruoval celej barák sám a nedá se uplně říct, že by z toho byla teď zřícenina. Takže jako vždy celá věc má dvě stránky....

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 12:01 | Nahoru | #75
t_freedom> No jo, ale ono je to dneska spis o tom, jestli nejakyho toho kvalitniho servisaka znas. A je jedno jestli na kotel, nebo Dukatku. Znackovej servis neznamena kvalitniho servisaka. Vidim to dnes a denne v praci. Lemry z nadnarodnich firem s hodinovkou 2000, jeste jim musime platit lepsi hotel pres noc a nejsou schopni skoro nic opravit, pokud to neni odpojeni stareho modulu a pripojeni noveho...

Takze to mozna neni o tom, ze ta holcina nechce platit, ale mozna jen nezna spravneho cloveka...

...coz mi pripomina, nevite nekdo, jestli funguje v Brne jeste pan Mrkyvka? Jeho cislo na webu je mrtve..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 14:03 | Nahoru | #76
Monster 600, r.v. 2000:
Koupeno loni s 34 500 km na tachu, motorka nepotlučená bez napadení kutilem, ovšem údržba zanedbaná až k neuvěření. Prodávající věděl jen kam se leje benzín a se vším jezdil do neautorizovaného servisu, který tomu ale moc nedal. Dovoz z Itálie s 22 kkm v 2001, historie km dle STK protokolů známá po celou dobu, tři roky z toho v depozitu, takže km s vysokou pravděpodobností skutečné.
Prvotní preventivní kontrola/oprava v neznačkovém servisu (neměl jsem možnost to udělat sám): Olej, filtry, řemeny, svíčky, vyčištění, přetěsnění a seřízení karbů, kontrola ventilových vůlí, přední i zadní brzdové destičky, brzdovka, přední guma - 19 500,-Kč
V průběhu sezóny: olej (servis mi nalil 10W40), filtr, přetěsnění spojkového prasátka (ještě jednou díky, gugo!) - 3 000,-Kč
Letos před sezónou ve 39 500 km v autorizovaném servisu: Kontrola a nastavení ventilových vůlí, změřené kompresní tlaky, kontrola řemenů, výměna palivového filtru, přetěsnéní vidlice, doplněno pár origo šroubků - 12 000,-
Toš tak...

Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 14:25 | Nahoru | #77
SF 1098 nejde stočit. Poud by chtěl někdo změnit údaj na budíku, musel by vyměnit budík i ŘJ.

Jak sa to blíží ke 20tis. dávám to pryč a kupuju "mladší".

A nebo raději ještě dřív..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 14:43 | Nahoru | #78
chatra> hlavne ze tesni

Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 16:19 | Nahoru | #79
Přítelkyně před rokem koupila monstra s 65tkm a kilometry byly to poslední co nás zajímalo :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

22.3.2018 v 19:51 | Nahoru | #80

gugo píše: chatra> hlavne ze tesni


těsní, těsní, už mám letos najeto 50 km
Bohužel má Monster po necelých 40 kkm kompresní tlaky u obou válců sice stejné, ale 9 MPa, což je na spodní hranici. Patrně mu předchozí majitelé dávali pěkně za uši

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 07:07 | Nahoru | #81
chatra> to vůbec nemusejí bejt kruhy a vyběhlej motor. Jestli sral na servis, tak můžou bejt napálený sedla ventilů a dosedací plochy ventilů. Na další servis schoď hlavu a podívej na ně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 12:55 | Nahoru | #82
chatra> Vím že je to banalita, ale člověk nikdy neví. Měli ste při měření tlaků otevřený plyn naplno?
A ten nájezd km se mě nějak nezdá. První rok motorka najede 22000km a potom za 16let jen 12500km?

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 13:58 | Nahoru | #83
Je nekde "partsdepot" pro ducati. Neco podobneho.. kde bude rozkres a ceny dilu .

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 14:03 | Nahoru | #84

Rutti píše: Je nekde "partsdepot" pro ducati. Neco podobneho.. kde bude rozkres a ceny dilu .



https://www.stein-dinse.biz/

ale já myslím, že ty si jí nekoupíš.... je to příliš drahé....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 14:06 | Nahoru | #85
Rutti> mozna primo na oficial duc strankach jsem nasel rozkres k mymo modelu, dle cisla kodu dilu jsem pak fil vyhledat pres partsdepot...
Kouknu doma a najdu odkaz, pripadne bude nekdo rychlejsi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 15:25 | Nahoru | #86

kokonhead píše: Rutti> mozna primo na oficial duc strankach jsem nasel rozkres k mymo modelu, dle cisla kodu dilu jsem pak fil vyhledat pres partsdepot...
Kouknu doma a najdu odkaz, pripadne bude nekdo rychlejsi...



http://www.ducati.co...maintenance/index.do
V pravem sloupci Spare parts catalogs

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 15:46 | Nahoru | #87
_Hans_> já se jen těším jak tam najde ty ceny...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 16:33 | Nahoru | #88
ceny tam nenajde, stačí zkopírovat číslo, vložit na parstdepotu a cenu ví hned..

Naposledy editováno 23.03.2018 16:33:35

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 17:15 | Nahoru | #89
mischa638> no podle záznamů z STK to tak vypadá. Ověřoval jsem to před koupí na webu podle čísla STK protokolu, navíc to tak trochu prověřil kamarád fízl. Ital jezdil jak kdyby byl placený od km a pak Monster víc stál, než jezdil.
U měření tlaků jsem nebyl, dělali to u G4R, tak tomu věřím. Pokud je to karbonem na sedlech ventilů, VIF by si s tím měl postupně poradit, což zjistím příštím měření.

Naposledy editováno 23.03.2018 17:22:01

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 18:23 | Nahoru | #90
Ta vášeň posuzovat podle ujetých kilometrů... .
Moje, firemni, Oktávka: Stahovani levyho okynka skoro v pici, protože závora. Krátké jízdy po po Praze, vymlácený podvozek a startér protože obrubníky a spesl mocná parkovacka. Rychlé krátké pojezdy se studeným motorem. Jo, umel bych to, na chvíli, postavit/nasprejova WD tak,že laik nepozná.

...Proboha vykaslete se na tachometr, vserikere Cebie, pouzijte rozum a cit,místní znalosti, je potreba origos výrobce velký techničák,ne jakási novodobá kopie. Omrknete jeho barák, nenápadně nakouknete do jeho garáže, poptejte se mezi řečí kam, a co jezdí. Kam jezdí do servisu,co má za nářadí. Zakarbonovane ventily, karbon na kruhach proč?!
Co do to lil, jak asi prováděl průběžnou údržbu!? Orvane matky, omlacena barva, podivně ohlodané šrouby,koudel z vypustaku,to napoví. Podrene kluzaky vidlic. Co asi by zabránilo prodejci nalejt VIF a prodavat to v bezvadném stavu?
Pokecat s majitelema když nemá logické vysvětlení tak o dům dál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc


TOPlist