Téma: Jawa 250/559 blatník
21.2.2018 v 08:06
Zdravím, mám dotaz na přední blatník Jawa 250 Panelka rok 62. Jak vypadal blatník montovaný na tento typ motorky vyráběné v roce 62. Když čtu inzeráty, komenty k renovacím a že tam má každý opravdu ten správný tak se mi tam sejde 4 až 5 typů. Ví někdo opravdu který to má být a jestli ano může hodit odkaz kde je možné ho vidět nebo fotku. Možná má někdo prospekty toho roku.
dík
dík
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 blatník
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 blatník
No toto je dobré to by se mi hodilo.
A když už tak využiju situace a zeptám se zde jestli by mi takový blatník pasoval na 250 sportku r.v.66.Zdá se mi že na těch fotkách je u tohoto blatníku nad 16" kolem dost místa.Vešla by do toho i devatenáctka?Já na tom na rozdíl od většiny lidí poslední dobou dost jezdím a na mokrou cestu to bude určitě lepší.Co vy na to?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 blatník
Od dubna 62 se vyráběly blatniky s jednou dírou ve středním drzaku. Jestli máš na kluzaku vidlice dva šrouby nad sebou je to ok, ale byla i varianta s jedním sroubem viz výše od toho dubna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 blatník
sekáčmagor> 19" kolo do lopaty narveš ale asi už neotočíš, měl jsem to obráceně 16"kolo a sport blatník a v terénu super, replika sportkového je cca za 5.000 a mají ho v Rožnovë, když jsem chtěl za originál 19" k renovaci 900 bylo zle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 blatník
mira592> to, tady řešíme celou dobu, já jsem zpochybňoval pouze výhradně jednošroubové provedení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 blatník
Domaželák> toto vypadá dobře na kývačku a možná na první panelku, viz. nahoře. Vyfoť nám spodní část kluzáku.
68732 píše: sekáčmagor> 19" kolo do lopaty narveš ale asi už neotočíš, měl jsem to obráceně 16"kolo a sport blatník a v terénu super, replika sportkového je cca za 5.000 a mají ho v Rožnovë, když jsem chtěl za originál 19" k renovaci 900 bylo zle
Origo mám ale líbí se mi ta lopata...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 blatník
Domaželák píše: A teď tam mám toto, ale ten tam nepatří
Člověk si dobře počte.





A k panelkám,.....Dělali se chvilku i prototypová kola taková,..divná jiná, mám je ale jen na fotce a jedno sem viděl jednou rozbité, tak sem jej nebral. Jinak pro export byly nabízeny třeba i 592 s blatníkem jako kalif (lehčený, vzpěry..) a s hrazdama řídítkama s klasickou maskou,... je toho mnoho takových vifikundací.
Jinak předních blatníků na kývačky je opravdu,..no pět druhů je opravdu málo!
Peace! Držím palce při skládání tech 2Traket!
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 blatník
kolo má snad správně a tazatel se nechce schovat za prototypy a exportní rarYty do nějakého království. Škoda, že není zmíněná třeba rozdílnost olemování blatníků, úchyt bowdenu atd., rád se nechám zase poučit o plechařině a ne o nějaké restituci na kterou mám svůj názor.
Naposledy editováno 27.02.2018 19:11:43
Naposledy editováno 27.02.2018 19:11:43
68732> já nerad poučuju,.....jen sem určil jeho přední blatník...nic více......a jen sem informoval že existuje mnoho raritek. Třeba ale ani nejde o to, že se to neví. Protože třeba sériově se na lince normálně montovala na kývačku 250/353 nádrž s ampérmetrem a motorka bylamixem starého a pozdějšího vzhledu/typu. Tedy motor starého typu (hrubé odlitky, bez odskoku na karterech na klice) ale s výřezem pro páčku klapky sání, znaky na motorových deklech...ale nové tlumiče kyvky, uzavřené sání, ale ještě drátěnkový filtr....a je to sériovka roku 1957/8. Nejedná se o raritu ani export.
Rarita je třeba Jawa 350SuperSport. A ty jeho prototypové motory. Můj má třeba kartery jako pérák, ale ohrádku kolem karbecu jako panelka (a to ještě na každé straně jinou!) A válce pro tuto jednoválcovou 350tko, které jsem měl byly každý jiný! V detailech...ale byly.
Rarita je třeba Jawa 350SuperSport. A ty jeho prototypové motory. Můj má třeba kartery jako pérák, ale ohrádku kolem karbecu jako panelka (a to ještě na každé straně jinou!) A válce pro tuto jednoválcovou 350tko, které jsem měl byly každý jiný! V detailech...ale byly.
jak vypadá třeba 354/1958 vím, není to rarita i poznámky "pamětníků" na srazech a akcích jsou často mimo, mám ji doma a i ten "mix" má svoje pravidla jak speciálně sleduju tento typ a rok a neztotožňuji se zažitým blábolem novodobých mladých vykladačů a překrucovačů historie, že dali co bylo na skladě i když vyjímka v řádu jednotek může být. V tvém archivu máš jistě ty nikoliv obecné vyjímky podchyceny. Víc by mě zajímala ta drátěnka, co znám 57/58 až 59 vím jen o jelitu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4188, 4189] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 125666 | Dnes v 20:23 Vlasťák1973 |
Motorkářská krev [1, 2] Jawa 250/559 panelka | Johny_Servis | 33 | 29.3.2025 v 10:25 TomasRA |
Moto retro helma Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 250... | anton_ | 20 | 21.2.2025 v 09:42 KostějNesmrtelný |
Jawa 250 regulator Jawa 250/559 panelka | Jawakawarider | 4 | 18.1.2025 v 21:29 cmiral |
Tlumič řízení Jawa Panelka, Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 350... | Jirk_K | 3 | 3.12.2024 v 19:27 kokoška. |