2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka
68732 píše: DrDNA01> Máš v profilu pěknou 354, na kterou asi chceš zelené rz. Pěkná práce, taky jsem ji stavěl jako první a dala zabrat. Na první pohled vidím věci co ti můžou vytknout a právem on ten rok 55 je na díly náročný, já dělal 58 s chobotem tak vím, ale možná to u vás projde, nicméně znalci ví, že je něco špatně. Taky jsem skládal 354 v obýváku a 559 v dětském . Hodně zdaru.
jj, stale se jeste snazim zachovat puvodni malou bilou RZ. Ale jsou to dve dedicka rizeni z minulosti a vitr na dopravce pred dvema lety. Tak sance moc velike nemam. Jestli po sehnani notarskych papiru o druhem dedictvi zjistim na evidenci, ze uz tam neni vedena, nezbude mi nez zelena znacka.
No on ten rok 1955 byl vlastne docela milosrdny, protoze ten rok z fabriky vyjely motorky dvoupakove, jednopakove, s pulbubny a s velkymi bubny a motorky s dvousroubkovymi chromovanymi tlumici a barevnymi bez sroubku. A info o vybave jednotlivych vyrobnich cisel je spis hadani. Na fotkach tady nemam jeste ani nasazeny retez a kryt a vyfuky (vyfuky teda v replice). Ja vychazim z toho, jak se o ni staral muj tata a deda. V podstate delali jen vykonovou "modernizaci" - doutniky, panelkove hlavy, pretryskovani karbecu a delsi klice na brzdy. Doutniky jsem tam vratil, takze krom panelkovych hlav, delsich klicu na brzdach a par drobnosti (ramecek na sani) by mela byt kompletni.
DrDNA01 píše: jj, stale se jeste snazim zachovat puvodni malou bilou RZ. Ale jsou to dve dedicka rizeni z minulosti a vitr na dopravce pred dvema lety. Tak sance moc velike nemam. Jestli po sehnani notarskych papiru o druhem dedictvi zjistim na evidenci, ze uz tam neni vedena, nezbude mi nez zelena znacka.
No on ten rok 1955 byl vlastne docela milosrdny, protoze ten rok z fabriky vyjely motorky dvoupakove, jednopakove, s pulbubny a s velkymi bubny a motorky s dvousroubkovymi chromovanymi tlumici a barevnymi bez sroubku. A info o vybave jednotlivych vyrobnich cisel je spis hadani. Na fotkach tady nemam jeste ani nasazeny retez a kryt a vyfuky (vyfuky teda v replice). Ja vychazim z toho, jak se o ni staral muj tata a deda. V podstate delali jen vykonovou "modernizaci" - doutniky, panelkove hlavy, pretryskovani karbecu a delsi klice na brzdy. Doutniky jsem tam vratil, takze krom panelkovych hlav, delsich klicu na brzdach a par drobnosti (ramecek na sani) by mela byt kompletni.
o dědictví a vyřízení vím své, zjišťováním na registru jsi měl začít a statut vozidla by ti měli říct. Na modernizaci tvých předků při testaci na HV zapomeň mělo by to vypadat jako v roce kdy byla v r.55 vyrobena a jestli někdo bude tvrdit že měla hlavy z panelky a bláboly o dobovém tuzingu tak ho asi vyperou a nejde jen o kompletnost. Stránky jawarmaniaka asi znáš.
DrDNA01 píše: jj, stale se jeste snazim zachovat puvodni malou bilou RZ. Ale jsou to dve dedicka rizeni z minulosti a vitr na dopravce pred dvema lety.
Pokud je to značka už lisovaná, teda ta mírně větší motorková a papíry jsou živé, tak ti jí nechají, protože se značky ani při přechodu z kraje do kraje automaticky nemění... Likvidují se zpravidla ty úplně malé bez prolisu, na pincka, pokud se o tomto provedení značky ale technik na evidenčce "zapomene" zmínit a ty se nenaprášíš sám, lze si zachovat i tu...
Já o původní značku přišel, protože jsem to převáděl v době kdy se to automaticky měnilo a když to šlo z Klatov do dudákova, tak céčka a nazdar... ale na to to nejezdí...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3881, 3882] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116438 | Dnes v 17:13 Jirka4137 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |