globalmoto_kveten





Téma: Svařování
 
16.11.2017 v 18:28
Zabývá se tu někdo svařováním?
Já jsem se na stará kolena rozhodl, že domů koupím TIGa a konečně si budu věci na motorky svařovat sám.
No a pořídil jsem tohle dělo
Snad bude fungovat. Ještě musim zajistit nějaký slušný hořák a celé to oživit.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování

9.1.2018 v 13:15 | Nahoru | #1
kubacech> kup si pár nových wolframových špiček, nestojí to moc a chtěj zlatý, ty jsou nejmíň jedovaté Jinak pokud to brousíš, tak v ose špičky, aspoň to doporučují já nepoznal rozdíl Jo takových firem je, záleží jaký svary zákazník chce. Vždy je uvedeno na výkrese nebo objednávce. Zcela normálně jsou třeba zkoušky nedestruktivní, RTG, ultrazvuk, kapilárka, atd....Tam se potom pozná kdo svařovat umí a kdo ne, ale hlavní je samotná příprava. Už jsem svařoval i oběžné kola k turbínám a to je jinej level. To musí být nachystané, čisté, pak svařuješ pod WPS (kolik čeho, jak, atd), technologický postup....není to prdel, ale vše je o cviku
Nejhorší co jsem zažil, i když to bude znít blbě bylo svařování kabiny jeřábu pro královopolské strojírny, kde byl kouťák 10ka, 6 vrstev v délce 12m, a šlo to ultrazvuk, vlastně konktroluje jen pár cm, ale ty to musís mít zavařeno na 100% ve 12m, protože si vybírá místo dle libosti. Pak taky jednou statorypro siemens kdy to šlo na nějkou loď, a to taky všechno 100% kontrola....svařování není žádnej med když na to přijde. Všude pak dávaš svoje razítko a když se někde něco posere, tak smůla.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování

9.1.2018 v 18:48 | Nahoru | #2

Sonicek píše: kubacech> kup si pár nových wolframových špiček, nestojí to moc a chtěj zlatý, ty jsou nejmíň jedovaté Jinak pokud to brousíš, tak v ose špičky, aspoň to doporučují já nepoznal rozdíl Jo takových firem je, záleží jaký svary zákazník chce. Vždy je uvedeno na výkrese nebo objednávce. Zcela normálně jsou třeba zkoušky nedestruktivní, RTG, ultrazvuk, kapilárka, atd....Tam se potom pozná kdo svařovat umí a kdo ne, ale hlavní je samotná příprava. Už jsem svařoval i oběžné kola k turbínám a to je jinej level. To musí být nachystané, čisté, pak svařuješ pod WPS (kolik čeho, jak, atd), technologický postup....není to prdel, ale vše je o cviku
Nejhorší co jsem zažil, i když to bude znít blbě bylo svařování kabiny jeřábu pro královopolské strojírny, kde byl kouťák 10ka, 6 vrstev v délce 12m, a šlo to ultrazvuk, vlastně konktroluje jen pár cm, ale ty to musís mít zavařeno na 100% ve 12m, protože si vybírá místo dle libosti. Pak taky jednou statorypro siemens kdy to šlo na nějkou loď, a to taky všechno 100% kontrola....svařování není žádnej med když na to přijde. Všude pak dávaš svoje razítko a když se někde něco posere, tak smůla.....



Tak hlavně má smůlu ten kontrolor, co to pustil.
Dělník je jen dělník. Trestně právní zodpovědnost je co se týče výroby na OKV. A je úplně jedno, jestli jsou to tlakové nádoby, jeřáby a nebo letadla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist