Naposledy editováno 04.11.2017 17:56:14
1 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
jako optimalni prevod se mi na mojem blackovi jevil -1zub na kolecku a rozeta original. Zkusil jsem vic prevodu, ale tohle mi vyhovovalo nejvic.
Ikdyz jsem motorku pujcil komukoli, tak nemel problem s tim jet a kazdej mi rikal, ze se obaval vahy a pripadneho skubani a podobne, ale kazdemu masina hned intuitivne padla do ruky. Pujcoval jsem ji klukum co maji VFR800fi, CBR1000 Fireblade a tak. Sam mam osedlano, ozkouseno a pojezdeno velke mnozstvi motorek.
Original pomer je optimalnim kompromisem. Ale zmenit prevod nicemu nevadi. Me treba vadila jista nudnost a urcita absence trochu potahani za ruce a tak tam sel proste jinej prevod. Jenze co z toho, kdyz je to proste nudna motorka bez funfactoru
Ted mam crossku predelanou na SM a tam je i primo v manualu napsano jake rozety se daji zamenit :)
Motorku jsem mel pomerne upravenou, vcetne pretryskovanejch karburatoru kvuli KNfiltru a jinejm vejfukum, ktere jsem musel dat misto velkejch originalnich, se kteryma jsem po odstraneni policajtu a vyhozeni centralniho stojanu zacal v zatackach brousit o zem (maji zkratka moc velkej prumer a zaroven jsou fakt strasne tezky a hnusny :D ). Nakonec jsem zacal brousit aji bocni kapotazi a tak jsem motorku prodal.
Docela dost jsem na ni i odcestoval s manzelkou po zahranici a ikdyz nas jelo vice motorek, nikdy jsem s prevodem do sily nemel problem, ze bych najel na nadrz vyrazne mene nez ostatni nebo tak neco. Spotreba byla v norme a srovnatelna s podobnejma litrovejma strojema.
Timto chcu rict, ze pokud z toho chces udelat motorku na blbnuti, tak ti usetrim penize a cas. Nejde to. ta masina ma proste svoje limity a chybi ji "fun factor". Aby jizdu stihal i podvozek tak jsem mel v zadu Ohlins a vepredu taky akorat pouzitej z R1 abych dostal USD vidle a lepsi brzdy. I pres veskere tyhle upravy jsem motorku dostal na jeji konstrukcni limit a neslo jit dal. Coz kdyz si pak vezmes jakejkoli SS stejneho roku tak tam rozhodne nebude motorka omezenim..tam to bude vzdy uz jen jezdec.
Kdyz bych dopredu vedel to co vim ted, tak bych do techto uprav nesel, protoze byly proste zbytecne a to se vlastne krasne vracim na zacatek, ze nema cenu menit ani ten prevod :)
Co se tyka gum. Ja jezdil na Z8 a nebo Angel GT. (oboje jsou to cestovni gumy, nejake "lepivky" nejsou potreba)
Z8 jsou super na kraviny (maji spicatej profil a motorka se krasne sklada do zatacek), hure drzi na vode a pri najezdu do zatacky smykem jsem ji odepsal jeste pred tim nez byla zcela sjeta. (viz foto).
Angel GT jsou fakt monstrozne dobre na vode. Kvuli placatejsimu profilu oproti Z8 se ale obtizneji sklada motorka do zatacky, ale v zasade se da jet tak jako se Z8.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Možná víc fun bude ještě to VFR 1200 4v do V - lepší ergonomie...ale ten agregát?! ten bude u blacka lepší...VFR Crosstourer taky good...?! Na to jsem ale ještě moc mladej
Díky, že ses nechal vyprovokovat k pro mne cennému zápisu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 9 | 6.1.2024 v 15:41 Samotář99 |
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 7 | 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1 |
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird | Šelmak | 35 | 23.9.2023 v 21:55 dan1024 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 22 | 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA |