globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižších otáčkác...
Zdravím bývalé i současné majitele Blacka! Prosím o radu: Budu měnit řetězovou sadu a chtěl bych motku zrychlit v alceleraci v nižších otáčkách. Máte někdo zkušenost, když se dá menší primární kolečko řetězky - jestli je to znát na "odpichu" motocyklu při předjíždění? jak to ovlivní maximálku? Případně můžete doporučit konkrétní díl - sadu? Děkuji předem za Vaše příspěvky... Jindřich

Naposledy editováno 04.11.2017 17:56:14

1 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...

6.11.2017 v 14:21 | Nahoru | #1
tak jen doplnim moje zkusenosti.
jako optimalni prevod se mi na mojem blackovi jevil -1zub na kolecku a rozeta original. Zkusil jsem vic prevodu, ale tohle mi vyhovovalo nejvic.
Ikdyz jsem motorku pujcil komukoli, tak nemel problem s tim jet a kazdej mi rikal, ze se obaval vahy a pripadneho skubani a podobne, ale kazdemu masina hned intuitivne padla do ruky. Pujcoval jsem ji klukum co maji VFR800fi, CBR1000 Fireblade a tak. Sam mam osedlano, ozkouseno a pojezdeno velke mnozstvi motorek.

Original pomer je optimalnim kompromisem. Ale zmenit prevod nicemu nevadi. Me treba vadila jista nudnost a urcita absence trochu potahani za ruce a tak tam sel proste jinej prevod. Jenze co z toho, kdyz je to proste nudna motorka bez funfactoru
Ted mam crossku predelanou na SM a tam je i primo v manualu napsano jake rozety se daji zamenit :)

Motorku jsem mel pomerne upravenou, vcetne pretryskovanejch karburatoru kvuli KNfiltru a jinejm vejfukum, ktere jsem musel dat misto velkejch originalnich, se kteryma jsem po odstraneni policajtu a vyhozeni centralniho stojanu zacal v zatackach brousit o zem (maji zkratka moc velkej prumer a zaroven jsou fakt strasne tezky a hnusny :D ). Nakonec jsem zacal brousit aji bocni kapotazi a tak jsem motorku prodal.
Docela dost jsem na ni i odcestoval s manzelkou po zahranici a ikdyz nas jelo vice motorek, nikdy jsem s prevodem do sily nemel problem, ze bych najel na nadrz vyrazne mene nez ostatni nebo tak neco. Spotreba byla v norme a srovnatelna s podobnejma litrovejma strojema.
Timto chcu rict, ze pokud z toho chces udelat motorku na blbnuti, tak ti usetrim penize a cas. Nejde to. ta masina ma proste svoje limity a chybi ji "fun factor". Aby jizdu stihal i podvozek tak jsem mel v zadu Ohlins a vepredu taky akorat pouzitej z R1 abych dostal USD vidle a lepsi brzdy. I pres veskere tyhle upravy jsem motorku dostal na jeji konstrukcni limit a neslo jit dal. Coz kdyz si pak vezmes jakejkoli SS stejneho roku tak tam rozhodne nebude motorka omezenim..tam to bude vzdy uz jen jezdec.
Kdyz bych dopredu vedel to co vim ted, tak bych do techto uprav nesel, protoze byly proste zbytecne a to se vlastne krasne vracim na zacatek, ze nema cenu menit ani ten prevod :)

Co se tyka gum. Ja jezdil na Z8 a nebo Angel GT. (oboje jsou to cestovni gumy, nejake "lepivky" nejsou potreba)

Z8 jsou super na kraviny (maji spicatej profil a motorka se krasne sklada do zatacek), hure drzi na vode a pri najezdu do zatacky smykem jsem ji odepsal jeste pred tim nez byla zcela sjeta. (viz foto).
Angel GT jsou fakt monstrozne dobre na vode. Kvuli placatejsimu profilu oproti Z8 se ale obtizneji sklada motorka do zatacky, ale v zasade se da jet tak jako se Z8.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...

6.11.2017 v 22:08 | Nahoru | #2
cuir> WoW Super fotka - frézování asfaltu kapotou a dramatický mraky... Hltám Tvoje zkušenosti. Oddělávat centrální stojan nebudu, ale jak píšeš to kolesko o 1 zub míň tam pude... napíšu Ti pak, jak mi to sedlo...myslím, ale že se můžu tak maximálně neustále roztékat štěstím, co že jsem to, já - vcelku nezkušený za 53tis. koupil, (radili mi známí) za superstroj...Za ty prachy je to myslim max. mega, co jde koupit.Honda X11 je víc fun, ale velkej výkon, víc trčíš, v dešti končíš páč naháč. Je to taky super, ale jsou i dražší cca o 20 tis. Ty velký vejfuky se mi líběj - kamarád to spolu s tou kapotou nepojmenoval Blackbird, ale MIG 15 - to k tomu designu sedí v roce 2017 líp...
Možná víc fun bude ještě to VFR 1200 4v do V - lepší ergonomie...ale ten agregát?! ten bude u blacka lepší...VFR Crosstourer taky good...?! Na to jsem ale ještě moc mladej
Díky, že ses nechal vyprovokovat k pro mne cennému zápisu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist