globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odstoupení od smluv - mašiny v záruce
31.8.2017 v 15:08
Ahoj všem. Zvažujeme odstoupení od kupních smluv u mašin koupených v 11/2015 a 6/2016 najeto 37k a 20k obě ještě v záruce. Podmínky pro odstoupení jsou splněny. Je tu někdo fundovaný, kdo by dokázal říct, jak to v praxi funguje? Neřeším soudy a pod., to je mi cca jasné. Jde o to, jestli se znalcem určí hodnota mašiny (např. z inzerce a pod.) a o tuto částku se pak člověk dohaduje, nebo je to jinak? Je to psané na IČO s odpočtem DPH. Obě mašiny jsou psané na IČO, řeší se tam amortizace, má někdo představu jak? Můj právník je teď na dovolené a rád bych měl nějaké fundované info co nejdříve. Díky za názory. Věci mimo mísu si pls nechte. Díky.

Naposledy editováno 03.09.2017 14:42:05

Blokovaní uživatelé: alexa7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smluv - mašiny v záruce

7.9.2017 v 11:00 | Nahoru | #1
BTW:

ložisko je shodné pro hromadu modelů,nechci psát všechny....ale stejné ložiska mají například modely EXC,SX, a pod.....což každý mechanik v KTM taky ví,zase kecy,lži a snaha dělat se zákazníka idiota.(reaguji na odpověď,kterou dostal eso rimmer-že na 1290jsou jiné...)

1290 a 1090 2017 mají naprosto odlišnou konstrukční sestavu ložisek než 1190 a 1050. KTM problém znala a pro 1290 2017 použila očividně jiné řešení...........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smluv - mašiny v záruce

7.9.2017 v 13:53 | Nahoru | #2

Vincent_V píše: BTW:

ložisko je shodné pro hromadu modelů,nechci psát všechny....ale stejné ložiska mají například modely EXC,SX, a pod.....což každý mechanik v KTM taky ví,zase kecy,lži a snaha dělat se zákazníka idiota.(reaguji na odpověď,kterou dostal eso rimmer-že na 1290jsou jiné...)

1290 a 1090 2017 mají naprosto odlišnou konstrukční sestavu ložisek než 1190 a 1050. KTM problém znala a pro 1290 2017 použila očividně jiné řešení...........



ono to je celkem jedno,že model 2017 má ložiska jiné,ale zmíněné ostré endura a motokrosy ty ložiska stejné mají.
a i když má ostré enduro provozní hmotnost o třetinu nižší,tak se s tím zase jezdí o hodně více agresivně a o ložiskách v krku absolutně nevíš a neřešíš prakticky celo životnost motorky.
no a jestli u některých 1190 začíná krk cvakat po 5000km,tak je něco špatně,ale samotné ložiska to nebudou.

prostě problém tady je,řeší se na fórech po celém světě,tak je zbytečné se v tom patlat jako v hovně a chytat se za slovíčka....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 37 7.5.2024 v 09:26 assassin
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Driblování řídítek KTM 1190 Adventure Fichtloš 23 21.3.2024 v 12:23 Guzo


TOPlist