globalmoto_kveten





Téma: Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
 
26.2.2008 v 00:15
..takovy tema pred spanim, fakt by me zajimalo kolik z tech kecalku, co rikaji jak je to na houby a jak to nevyuzijete atd. na tom ve skutecnosti jelo... myslim, ze skoro uplne nikdo ..anketa bohuzel nejde, tak dobrou a vsem kecalkum preji prijemne svezeni na litru v realu

edit:preklep nic vic


Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

2.3.2008 v 13:33 | Nahoru | #151

Anti>Ano,souhlas,motorka je o pocitech,je to koníček a užitkovosti nemůže být řeč...


?messengers? ?používání 8 měsíců v roce místo auta na cesty do práce? Zase soudíš podle sebe? :\

Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

2.3.2008 v 14:30 | Nahoru | #152
No měl jsem FZS cca 100k a po přesednutí na ZRX 1100 moc velká změna nebyla.Je pravda že obsah ničím nenahradíš,ale zátah odspodu je znatelný.Je jedno zda máš litr či 600ccm ,nemusíš řadit a hlavně se to projeví při předjíždění.Co jsem se svezl na R6 tak do cca 10tis nic moc,ale pak to peklo kolem 13tis ,ale tyto motorky mne nelákají .Každému sedí něco jiného
PS: ZRX cca 100k

Naposledy editováno 02.03.2008 14:37:58

Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

2.3.2008 v 14:39 | Nahoru | #153
... tak když vezmu za 110konovou šestku při 13500 ot, tak je to docela fajn a zdá se mi, že mi litr v zatáčce nemá šanci pláchnout, ale když tam na ní bude sedět zkušený rider a bude svých 170 koní mít pěkně v ruce,tak tu šikanu pojede stejně, ale pak to napálí a jsem v řiti. A navíc litr tam má těch 270 raz dva a já tím končím lol

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 00:11 | Nahoru | #154
sors> Víš na toto téma se nedá odpovědět jinak něž chceš li jezdit po rovině tak si kup litra co má 200HP a máš li rád zatáčky tak míň znamená dost často víc :o , ale to poznáš časem až vyrosteš , na to si řádně zajezdit zatáčky stačí i 50HP

Jinak ale min. 90% řidičů neumí jezdit tak pak stačí někdo s čímkoli a můžeš mít třeba 500HP a budou dobré tak na frajeření před hospodou :o

A není to jedno ať si jezdí každej na čem chce , mě víc sedí slabší moto kterou podržím u krku a užiju si líp než šudlat moto které jezdí tři sta v dnešním provozu na našich rozmlácenejch silnicích plnejch agresivních autařů nasranejch na každého motorkáře hlavně kuli silničářům :\ Já rád zatáčky a líp než na dvanáctce se svezu na šestistovce a nebýt potřeby jezdit dlouhé štreky tak už jsem litra vyměnil za šestku ale stále váhám :o

.

Naposledy editováno 03.03.2008 00:40:42

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 09:37 | Nahoru | #155

PetrXX>..mozna bych se zeptal jinak:
kolik z obhajcu presedlani ze slabsi motky na masinu typu erjednapyco ma na litrech neco najezdeno?
Na takove odpovedi bych si docela rad pockal.



Po prechodu na litra zatim pouze 13000 km

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 11:53 | Nahoru | #156

romixx>Já jsem pro změnu občas přesedl z litra na tzv. moderní čtyřválcovou šestku a nechápu, jak na tom může někdo jezdit. Těch řekněme 120 (a to ještě falešných bez krouťáku) koní to má mezi 12 800 a 13 200 otáček, pod tím nic - nad tím omezovač. Každej protivítr to zastaví, když chci předjet fábii, musím o tři kvalty dolů atd


lol Tak tohle mohl napsat opravdu jen véééliký odborník.Jestli má něco výkon 98k(např.moje ZZR600),tak to také podle toho jede.Je úplně jedno,jestli to má objem 500ccm nebo 1000ccm.Výkon je výkon.Akorát u každého objemu v jiných otáčkách.A zcela pochopitelně litrový motor má všude výrazně vyšší krouťák a tím pádem pocitově skütečně silnější záběr.A mimochodem,ta moje šestistovka jede a táhne dostatečně už od pouhých 3000ot.(Do 12% stoupání sólo bez probl. na šestku a kdykoliv začne i zrychlovat.Vyzkoušeno).Z toho plyne,že u šestistovky krouťáku už bude asi dostatečně,ne? No já pro předjetí Fábie např. v 80km rychlosti jen přidám na 6-ku trochu plyn a je to.Maximálně jdu dolů o kvalt až dva.Takže krouťák mi opravdu nechybí.Naopak.To,že ho tam není tolik,jako u litru,umožní v zatáčce na výjezdu začít zrychlovat naplno podstatně dřív.Ale ani s tou mojí si to na trojku v točkách nelíznu s plným plyne.Nedávno mně ujelo kolo na trojku při akceleraci v přímém směru!Na čistém suchém asfaltu.A co teprve např.taková GSX-R1000!Tvrdím,a za tím si stojím,že v zatáčkovitých úsecích,kde jedna zatáčka navazuje na druhou,(zatáčky s rychlostmi průjezdu mezi 60-130km/h),s minimem rovnějčích úseků,bude mít šestistovka navrch.Ale ani s ní nepůjde využívat vždy naplno potenciál motoru.
Každý nechť sedlá to,co mu nejlíp sedí.Pro každého je požitek v něčem jiném.Pro někoho v lehkém driftu při akceleraci ze zatáčky nebo v přímém směru nebo v max rychlosti,dosažené v co nejkratší době, potom litra využije klidně i na běžných cestách,tedy aspoň chvilkově. Někdo má zase rád rychlý průjezd zatáčkou samotnou a prudká akcelerace na výjezdu mu nic neříká.Atd.Atd. Hlavní je,když nás všechny to ježdění baví.

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 12:02 | Nahoru | #157
rychlýdědek> máš pravdu,tohle ale nenapsal vééééliký odborník,ale véééééélikýýýýýýýýýýýýý hlupák!!!

1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 12:04 | Nahoru | #158
a nikde nevidím,že by měl ,,romixx,, nějaký litr,v profilu má jen 500 a asi trochu kecá!!

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 12:10 | Nahoru | #159

rychlýdědek>romixx>Já jsem pro změnu občas přesedl z litra na tzv. moderní čtyřválcovou šestku a nechápu, jak na tom může někdo jezdit. Těch řekněme 120 (a to ještě falešných bez krouťáku) koní to má mezi 12 800 a 13 200 otáček, pod tím nic - nad tím omezovač. Každej protivítr to zastaví, když chci předjet fábii, musím o tři kvalty dolů atd
lol Tak tohle mohl napsat opravdu jen véééliký odborník.Jestli má něco výkon 98k(např.moje ZZR600),tak to také podle toho jede.Je úplně jedno,jestli to má objem 500ccm nebo 1000ccm.Výkon je výkon.Akorát u každého objemu v jiných otáčkách.A zcela pochopitelně litrový motor má všude výrazně vyšší krouťák a tím pádem pocitově skütečně silnější záběr.A mimochodem,ta moje šestistovka jede a táhne dostatečně už od pouhých 3000ot.(Do 12% stoupání sólo bez probl. na šestku a kdykoliv začne i zrychlovat.Vyzkoušeno).Z toho plyne,že u šestistovky krouťáku už bude asi dostatečně,ne? No já pro předjetí Fábie např. v 80km rychlosti jen přidám na 6-ku trochu plyn a je to.Maximálně jdu dolů o kvalt až dva.Takže krouťák mi opravdu nechybí.Naopak.To,že ho tam není tolik,jako u litru,umožní v zatáčce na výjezdu začít zrychlovat naplno podstatně dřív.Ale ani s tou mojí si to na trojku v točkách nelíznu s plným plyne.Nedávno mně ujelo kolo na trojku při akceleraci v přímém směru!Na čistém suchém asfaltu.A co teprve např.taková GSX-R1000!Tvrdím,a za tím si stojím,že v zatáčkovitých úsecích,kde jedna zatáčka navazuje na druhou,(zatáčky s rychlostmi průjezdu mezi 60-130km/h),s minimem rovnějčích úseků,bude mít šestistovka navrch.Ale ani s ní nepůjde využívat vždy naplno potenciál motoru.
Každý nechť sedlá to,co mu nejlíp sedí.Pro každého je požitek v něčem jiném.Pro někoho v lehkém driftu při akceleraci ze zatáčky nebo v přímém směru nebo v max rychlosti,dosažené v co nejkratší době, potom litra využije klidně i na běžných cestách,tedy aspoň chvilkově. Někdo má zase rád rychlý průjezd zatáčkou samotnou a prudká akcelerace na výjezdu mu nic neříká.Atd.Atd. Hlavní je,když nás všechny to ježdění baví.

takhle nějak to opravdu je

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 14:44 | Nahoru | #160

romixx>Dina-1>a nikde nevidím,že by měl ,,romixx,, nějaký litr,v profilu má jen 500 a asi trochu kecá!!

Že já vůl se nechám vždycky zblbnout a vtáhnout se s MOTORKÁŘi do debaty. Pusťte to z hlav. Jdu zrušit registraci, aby mě to příště nelákalo vyjádřit zde svůj názor.

P.S. Pro Dina-1 - Seznam mých současných motocyklů je na

www.volny.cz/romixx


romixxi sorry. Nikdo se tě nechtěl nějak dotknout.Ale minimálně s tím protivětrem na šestikilu jsi to fakt trochu po.ral.To nešlo jen tak přejít.

Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 15:01 | Nahoru | #161
luigy: ty nechapes proc se V2 priznivci zastavaji V2 ... vsicni vime ze litrovej ctyrval jede lip nebo stejne odspoda jako V2 a po prekroceni hranice cca 8tis ho deklasuje rozdilem tridy... dokazu si predstavit jak jedou vic jak litrove ctyrvalce... klidnou silu GSX1400 nebo tveho 1300 si myslim dokazu krasne predstavit ... ale ja na V2 nejezdim kvuli vykonu, tahu od nuly ani nic takoveho netvrdim.. ze to V2 umi... jezdim na nem prave z opacnych duvodu nez ty na CB1300 ... proste me bavi jizdni projev V2 ... dokonaly chod, plynuly narust vykonu a zvuk vicecimene rozzureneho vysavace me nelaka...mam rad kdyz se motor vzpouzi kdyz bych ho mel pustit pod 4tis otacek, jak blokuje kolo kdyz podrazuju pod zatackou, jak spousti alarmy s otresovym cidlem okolo stojicich aut....

ono je totiz rozdil mezi mit "TO NEJLEPSI" a mit "TO NEJZABAVNEJSI" ale je fakt ze oboje jsou dosti subjektivni dojmy...

3 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 15:36 | Nahoru | #162
Kdo nema Kawasaki je blb.

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 15:37 | Nahoru | #163
Bubrak ZX10R> Si chtěl napsat...kdo má Kawasaki je blb.... lol lol

1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 15:39 | Nahoru | #164
Feri: ne, napsal sem to dobre.... lol lol lol

Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 15:40 | Nahoru | #165
všichni jste blbi :)

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 15:43 | Nahoru | #166
Bubrak ZX10R> Vždyt to říkám...nenapsal si to dobře.... lol lol

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 15:45 | Nahoru | #167

Bubrak ZX10R>Kdo nema Kawasaki je blb.



koupím nálepku "KAWASAKI TURBO"!........cena nerozhoduje,ale jen originál!

1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 15:48 | Nahoru | #168
Feri: tam je carka, jakoze ne, carka, napsal jsem to dobre, koukni znovu lol lol

2LEKO: Jojo, chvalim.

2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 16:10 | Nahoru | #169
2LEKO:Kawa vyrobila turbo motorku!Bylo to v osmdesátých létech,typ ti neřeknu,četl jsem o tom v ČMN...Takže srandu si musíš dělat z něčeho jiného...

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 16:18 | Nahoru | #170

Anti>2LEKO:Kawa vyrobila turbo motorku!Bylo to v osmdesátých létech,typ ti neřeknu,četl jsem o tom v ČMN...Takže srandu si musíš dělat z něčeho jiného...



Já si nědělám srandu KAWASAKI GPZ 750 - T - sháním to,ale originál,a ne nějakou "mrdku"!...........Yamaha i BMW taky zkoušela "TURBO"!....a možná i jiné firmy.

Naposledy editováno 03.03.2008 16:19:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 16:27 | Nahoru | #171

Anti>2LEKO:Kawa vyrobila turbo motorku!Bylo to v osmdesátých létech,typ ti neřeknu,četl jsem o tom v ČMN...Takže srandu si musíš dělat z něčeho jiného...


KAWASAKI GPZ 75O TURBO

1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 16:28 | Nahoru | #172
Ha,tak to jsi mě dostal... Dělali to i jiní,ale vždy to tenkrát dopadlo obdobně-obrovský turbo efekt a nestíhající podvozek...Ale stejně bych to chtěl osedlat...

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 16:30 | Nahoru | #173

Bubrak ZX10R>Feri: tam je carka, jakoze ne, carka, napsal jsem to dobre, koukni znovu lol lol

2LEKO: Jojo, chvalim.



r.1984 .......to je mrda ,co!!??

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 16:34 | Nahoru | #174

Anti>Ha,tak to jsi mě dostal... Dělali to i jiní,ale vždy to tenkrát dopadlo obdobně-obrovský turbo efekt a nestíhající podvozek...Ale stejně bych to chtěl osedlat...



Já na tom jel v Maďarsku v r. 1986.......hrůza,vlnění a běs....ale moc si to nepamatuju,jenom vím,že jsem to hrozně chtěl!

1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 16:40 | Nahoru | #175
Gdo ví,jak by to jelo v současných motorkách.Onehdá sem četl,že někdo "oturboval" ZX12R,psali tam něco o necelých 500koních...

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 16:44 | Nahoru | #176

Anti>Gdo ví,jak by to jelo v současných motorkách.Onehdá sem četl,že někdo "oturboval" ZX12R,psali tam něco o necelých 500koních...



tak to je už úchylárna.........problém přenest "sílu" na silnici/pneumatiky,pérování,bzdy,spojka,převodovka/ a při tom jezdit je na hranici 250 PS.........ostatní je jen už experiment !

1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 17:42 | Nahoru | #177
tak turba se normalne prodavaj
http://www.muzzys.com/

mas tam na ZX14 235, 285, 425 hp
na ZX10 230, 500 hp

to GPZ je slusny, na 1/4 mile sem zatim dal se ZX10 jen 10,67 :D jen o 0,04 rychleji

ale jel sem lazo plazo abych byl nad 10,5, se ZX9 sem vicemene nedal pod 11s, vcera jsem ji videl, vypada jak nova a ten kamos s ni dal 300 ve dvou z kopce (me se to nikdy nepovedlo proto sem koupil ZX10), u Plzne jak se jede k Rokycanum :) uz ma 65500km :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 18:04 | Nahoru | #178
rychlýdědek> No, ale zase nemůžeš srovnávat ZZR 600, navrhovanou někde v roku 90 a nějaké 600 z roku 05 nebo tak.

Zrychlení není o výkonu, ale o KROUŤÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Není 100 koní, jako 100 koní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 18:13 | Nahoru | #179
2LEKO> A ještě Suzuki XN turbo, Honda CX asi 650 turbo, Yamaha nevím. To NX si nejsu jistý, už sem to dávno neviděl ani na obrázku.

edit: ne NX, ale XN




Naposledy editováno 03.03.2008 18:18:08

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 18:27 | Nahoru | #180
Bubrak ZX10R> Jak zde můžeš psát takové tyto , vždyť Kawasaki zkrahovala :\ a proč asi ? Museli se spojit s další ne moc úspěšnou značkou aby aspoň přežívaly
Jinak až dostaneš rozum tak věř že co ti říkal Konas o silnicích na Elefantech je pravda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist