Téma: Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
 
26.2.2008 v 00:15
..takovy tema pred spanim, fakt by me zajimalo kolik z tech kecalku, co rikaji jak je to na houby a jak to nevyuzijete atd. na tom ve skutecnosti jelo... myslim, ze skoro uplne nikdo ..anketa bohuzel nejde, tak dobrou a vsem kecalkum preji prijemne svezeni na litru v realu

edit:preklep nic vic

Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 18:04 | Nahoru | #1
rychlýdědek> No, ale zase nemůžeš srovnávat ZZR 600, navrhovanou někde v roku 90 a nějaké 600 z roku 05 nebo tak.

Zrychlení není o výkonu, ale o KROUŤÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Není 100 koní, jako 100 koní.

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

4.3.2008 v 16:30 | Nahoru | #2

Dolík ....>rychlýdědek> No, ale zase nemůžeš srovnávat ZZR 600, navrhovanou někde v roku 90 a nějaké 600 z roku 05 nebo tak.

Zrychlení není o výkonu, ale o KROUŤÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Není 100 koní, jako 100 koní.



Naprosto souhlasím. Ovšem krouťák je zase výhradně dán objemem.Že ano?Takže,pokud mají např.Yamaha Fazer600 a ZZR600
obě v tech.parametrech 98k/12000ot,tak zceka určitě budou mít, plus mínus něco,prakticky stejný i krouťák.Bez ohledu,kdy ten který motor byl navržen.V případě ZZR600,klobouk dolů před Kawasaki!Konkrétně:výše uvedený Fazer ji po startu na chvilku ujede,ale jen díky kratším převodům a nižší hmotnosti.Ale opravdu jen na chvilku.Potom mu ZZR ujede.
A ještě k té využitelnosti litrových a více supersportů.Potenciál každé motorky jde využívat na plno.Kromě snad Busy turbo a spol.,s výkonem skoro 500k. Akorát,že mimo závodní okruh,jen chvilkově.Ale i to snad stojí za to. Jinak by je lidi nekupovali a fabriky nevyráběly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist