edit:preklep nic vic
Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Zrychlení není o výkonu, ale o KROUŤÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Není 100 koní, jako 100 koní.
Dolík ....>rychlýdědek> No, ale zase nemůžeš srovnávat ZZR 600, navrhovanou někde v roku 90 a nějaké 600 z roku 05 nebo tak.
Zrychlení není o výkonu, ale o KROUŤÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Není 100 koní, jako 100 koní.
Naprosto souhlasím. Ovšem krouťák je zase výhradně dán objemem.Že ano?Takže,pokud mají např.Yamaha Fazer600 a ZZR600
obě v tech.parametrech 98k/12000ot,tak zceka určitě budou mít, plus mínus něco,prakticky stejný i krouťák.Bez ohledu,kdy ten který motor byl navržen.V případě ZZR600,klobouk dolů před Kawasaki!Konkrétně:výše uvedený Fazer ji po startu na chvilku ujede,ale jen díky kratším převodům a nižší hmotnosti.Ale opravdu jen na chvilku.Potom mu ZZR ujede.
A ještě k té využitelnosti litrových a více supersportů.Potenciál každé motorky jde využívat na plno.Kromě snad Busy turbo a spol.,s výkonem skoro 500k. Akorát,že mimo závodní okruh,jen chvilkově.Ale i to snad stojí za to. Jinak by je lidi nekupovali a fabriky nevyráběly.