Téma: Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
 
26.2.2008 v 00:15
..takovy tema pred spanim, fakt by me zajimalo kolik z tech kecalku, co rikaji jak je to na houby a jak to nevyuzijete atd. na tom ve skutecnosti jelo... myslim, ze skoro uplne nikdo ..anketa bohuzel nejde, tak dobrou a vsem kecalkum preji prijemne svezeni na litru v realu

edit:preklep nic vic

Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 11:53 | Nahoru | #1

romixx>Já jsem pro změnu občas přesedl z litra na tzv. moderní čtyřválcovou šestku a nechápu, jak na tom může někdo jezdit. Těch řekněme 120 (a to ještě falešných bez krouťáku) koní to má mezi 12 800 a 13 200 otáček, pod tím nic - nad tím omezovač. Každej protivítr to zastaví, když chci předjet fábii, musím o tři kvalty dolů atd


lol Tak tohle mohl napsat opravdu jen véééliký odborník.Jestli má něco výkon 98k(např.moje ZZR600),tak to také podle toho jede.Je úplně jedno,jestli to má objem 500ccm nebo 1000ccm.Výkon je výkon.Akorát u každého objemu v jiných otáčkách.A zcela pochopitelně litrový motor má všude výrazně vyšší krouťák a tím pádem pocitově skütečně silnější záběr.A mimochodem,ta moje šestistovka jede a táhne dostatečně už od pouhých 3000ot.(Do 12% stoupání sólo bez probl. na šestku a kdykoliv začne i zrychlovat.Vyzkoušeno).Z toho plyne,že u šestistovky krouťáku už bude asi dostatečně,ne? No já pro předjetí Fábie např. v 80km rychlosti jen přidám na 6-ku trochu plyn a je to.Maximálně jdu dolů o kvalt až dva.Takže krouťák mi opravdu nechybí.Naopak.To,že ho tam není tolik,jako u litru,umožní v zatáčce na výjezdu začít zrychlovat naplno podstatně dřív.Ale ani s tou mojí si to na trojku v točkách nelíznu s plným plyne.Nedávno mně ujelo kolo na trojku při akceleraci v přímém směru!Na čistém suchém asfaltu.A co teprve např.taková GSX-R1000!Tvrdím,a za tím si stojím,že v zatáčkovitých úsecích,kde jedna zatáčka navazuje na druhou,(zatáčky s rychlostmi průjezdu mezi 60-130km/h),s minimem rovnějčích úseků,bude mít šestistovka navrch.Ale ani s ní nepůjde využívat vždy naplno potenciál motoru.
Každý nechť sedlá to,co mu nejlíp sedí.Pro každého je požitek v něčem jiném.Pro někoho v lehkém driftu při akceleraci ze zatáčky nebo v přímém směru nebo v max rychlosti,dosažené v co nejkratší době, potom litra využije klidně i na běžných cestách,tedy aspoň chvilkově. Někdo má zase rád rychlý průjezd zatáčkou samotnou a prudká akcelerace na výjezdu mu nic neříká.Atd.Atd. Hlavní je,když nás všechny to ježdění baví.

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 12:02 | Nahoru | #2
rychlýdědek> máš pravdu,tohle ale nenapsal vééééliký odborník,ale véééééélikýýýýýýýýýýýýý hlupák!!!

(reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 12:10 | Nahoru | #3

rychlýdědek>romixx>Já jsem pro změnu občas přesedl z litra na tzv. moderní čtyřválcovou šestku a nechápu, jak na tom může někdo jezdit. Těch řekněme 120 (a to ještě falešných bez krouťáku) koní to má mezi 12 800 a 13 200 otáček, pod tím nic - nad tím omezovač. Každej protivítr to zastaví, když chci předjet fábii, musím o tři kvalty dolů atd
lol Tak tohle mohl napsat opravdu jen véééliký odborník.Jestli má něco výkon 98k(např.moje ZZR600),tak to také podle toho jede.Je úplně jedno,jestli to má objem 500ccm nebo 1000ccm.Výkon je výkon.Akorát u každého objemu v jiných otáčkách.A zcela pochopitelně litrový motor má všude výrazně vyšší krouťák a tím pádem pocitově skütečně silnější záběr.A mimochodem,ta moje šestistovka jede a táhne dostatečně už od pouhých 3000ot.(Do 12% stoupání sólo bez probl. na šestku a kdykoliv začne i zrychlovat.Vyzkoušeno).Z toho plyne,že u šestistovky krouťáku už bude asi dostatečně,ne? No já pro předjetí Fábie např. v 80km rychlosti jen přidám na 6-ku trochu plyn a je to.Maximálně jdu dolů o kvalt až dva.Takže krouťák mi opravdu nechybí.Naopak.To,že ho tam není tolik,jako u litru,umožní v zatáčce na výjezdu začít zrychlovat naplno podstatně dřív.Ale ani s tou mojí si to na trojku v točkách nelíznu s plným plyne.Nedávno mně ujelo kolo na trojku při akceleraci v přímém směru!Na čistém suchém asfaltu.A co teprve např.taková GSX-R1000!Tvrdím,a za tím si stojím,že v zatáčkovitých úsecích,kde jedna zatáčka navazuje na druhou,(zatáčky s rychlostmi průjezdu mezi 60-130km/h),s minimem rovnějčích úseků,bude mít šestistovka navrch.Ale ani s ní nepůjde využívat vždy naplno potenciál motoru.
Každý nechť sedlá to,co mu nejlíp sedí.Pro každého je požitek v něčem jiném.Pro někoho v lehkém driftu při akceleraci ze zatáčky nebo v přímém směru nebo v max rychlosti,dosažené v co nejkratší době, potom litra využije klidně i na běžných cestách,tedy aspoň chvilkově. Někdo má zase rád rychlý průjezd zatáčkou samotnou a prudká akcelerace na výjezdu mu nic neříká.Atd.Atd. Hlavní je,když nás všechny to ježdění baví.

takhle nějak to opravdu je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?

3.3.2008 v 18:04 | Nahoru | #4
rychlýdědek> No, ale zase nemůžeš srovnávat ZZR 600, navrhovanou někde v roku 90 a nějaké 600 z roku 05 nebo tak.

Zrychlení není o výkonu, ale o KROUŤÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Není 100 koní, jako 100 koní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist