globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vývoj generací ABS
Zdravím, borci / -kyně.
Jakožto moto-embryo se pouštím do výběru své první pořádné motorky. Pro začátek a kvůli $$ asi něco bazarového a staršího.
Pokukuji po něčem na způsob CB500F a vcelku mám jasno, že chci něco s ABS.

Vím, že vývoj ABS na moto je trochu opožděný v porovnání s auty. Taky už jsem někde zaslechl, že generace I. a II. nebylo úplně to pravé ořechové. Takže zbývá ABS generace III. (příp. u novějších IV.).

Dokázal by, prosím, někdo z přítomných poradit, v jakých letech byly ty jednotlivé generace ABS vyráběny?
Případně kterým rokům výroby se ABS raději vyhnout.

Jde mi především o takové ty evergreen nahatý modely typu CBF500, FZ6, MT-03, atp.
(Opravuji: omylem jsem tu mel zminenou i R4.)

Naposledy editováno 01.06.2017 12:19:55

(reakce na) vývoj generací ABS

Skvělá odpověď, děkuji! 2.6.2017 v 08:14 | Nahoru | #1

kuzmič píše:
V náklonu Tě ABS pošle k zemi taky...



tohle už dávno není pravda.

první motorka,která má ABS s čidlem náklonu a mění charakteristiku účinnosti ABS byla KTM1190Adventure v roce 2013-tu už můžeš hamstnout i v náklonu.(nemám koule na to ,to vyzkoušet)
teď už to kopírují i jiní,např. BMW a pod....

jinak k tématu-pokud nemáš sportovní ambice,nejezdíš až na stupačku,nemáš pneu sjetou až po hranu,tak tě nebude obtěžovat ani ABS první generace.
za mně rozhodně ABS ano.

Naposledy editováno 02.06.2017 08:14:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 Radik55 10 18.4.2024 v 10:24 Radik55
Ktm 390 2015 křivé kolo KTM Duke 390 Vendyys 8 17.4.2024 v 15:28 _Michal
budíky Yamaha MT-03 peldik1 1 31.3.2024 v 11:52 Fili68
KTM DUKE 390 Klepání KTM Duke 390 Boris92 3 18.2.2024 v 11:45 Vajstík
startování Yamaha MT-03 captur 3 6.10.2023 v 00:20 assassin


TOPlist