Jakožto moto-embryo se pouštím do výběru své první pořádné motorky. Pro začátek a kvůli $$ asi něco bazarového a staršího.
Pokukuji po něčem na způsob CB500F a vcelku mám jasno, že chci něco s ABS.
Vím, že vývoj ABS na moto je trochu opožděný v porovnání s auty. Taky už jsem někde zaslechl, že generace I. a II. nebylo úplně to pravé ořechové. Takže zbývá ABS generace III. (příp. u novějších IV.).
Dokázal by, prosím, někdo z přítomných poradit, v jakých letech byly ty jednotlivé generace ABS vyráběny?
Případně kterým rokům výroby se ABS raději vyhnout.
Jde mi především o takové ty evergreen nahatý modely typu CBF500, FZ6, MT-03, atp.
(Opravuji: omylem jsem tu mel zminenou i R4.)
Naposledy editováno 01.06.2017 12:19:55
kuzmič píše:
V náklonu Tě ABS pošle k zemi taky...
tohle už dávno není pravda.
první motorka,která má ABS s čidlem náklonu a mění charakteristiku účinnosti ABS byla KTM1190Adventure v roce 2013-tu už můžeš hamstnout i v náklonu.(nemám koule na to ,to vyzkoušet)
teď už to kopírují i jiní,např. BMW a pod....
jinak k tématu-pokud nemáš sportovní ambice,nejezdíš až na stupačku,nemáš pneu sjetou až po hranu,tak tě nebude obtěžovat ani ABS první generace.
za mně rozhodně ABS ano.
Naposledy editováno 02.06.2017 08:14:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 | Radik55 | 10 | 18.4.2024 v 10:24 Radik55 |
Ktm 390 2015 křivé kolo KTM Duke 390 | Vendyys | 8 | 17.4.2024 v 15:28 _Michal |
budíky Yamaha MT-03 | peldik1 | 1 | 31.3.2024 v 11:52 Fili68 |
KTM DUKE 390 Klepání KTM Duke 390 | Boris92 | 3 | 18.2.2024 v 11:45 Vajstík |
startování Yamaha MT-03 | captur | 3 | 6.10.2023 v 00:20 assassin |