globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Zdravím bajkeři, jelikož je tu již 71 registrací "nulasedmiček", a jak u nás, tak celosvětově, je to prodejní megahit, tak jsem si myslel, že by si zasloužilo mít vlastní fórum pro majitele těchto motocyklů. Zkušenosti, úpravy, servis, rady, tipy a triky, doplňky, problémy, fotky, videa, výlety nebo jen tak pokec

















aktualizace počtu registrací na motorkáři.cz k 21.4.2020

MT-07 105x
Moto Cage 6x
Tracer 700 27x
Tenere 700 15x
XSR 700 9x
XSR 700 Xtribute 1x


Naposledy editováno 21.04.2020 11:31:08

Blokovaní uživatelé: ramlik

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

26.8.2018 v 21:45 | Nahoru | #301
Zdravím.
Potřebuji reálné srovnání 07 např s Kawasaki ER-5 nebo ER-6n a pomalu a jistě se začínám vracet k naháčům a enduro si nechám na horší počasí, páč mě nebaví koukat tak často na kyselé ksichty lidí na cestách, kde je enduro jak doma.
Navíc při náklonech v klikaticích to je ještě větší zábava jak v terénu. Po pořízení ER5 jsem řval ho helmy a to ta nejobyčejnější motorka .

Momentálně mám ER5, dříve před lety ER6n a neřekl bych kdovíjaký rozdíl. (ER6n- vzpomínám si, že při přidání plynu v malých otáčkách se celá motka rozvibrovala jak... a myslím že i podvozkově hůře zvládala ty horší opravované silnice. )

Jezdím většinou do 100(nárazově 120), nemám potřebu se s někým honit, baví mě zatáčky jedna za druhou, kde si člověk užívá klopení sem a tam.
Momentálně neustále kopu další kvalt nad šestkou, ale on tam není.

Koukám na videa 07 a překvapuje mě jedna věc , momentálně mám 6kvalt v 60-70 a u MT07 jsem viděl že do 150 tam mají maximálně 4.
Když to vezmu s pohledu kochajícího řidiče, který to jen občas odpíchne dá se 6.kvalt vůbec využít?
Např. 80 km/hod dá se jet na 6, není to podtočené, nebo se 6 dá řadit až např. nad 100.

Další co mě zajímá je batůžek. Ženská má cca 80kg , takže není zrovna nejhubenější, vejde se na sedadlo a dá se s ní odjet 100 km za den, aby mě nezabila ?
Hlavně Supersic, ten by mohl zapadat do mého stylu (žádné bomby), tak prosím poraďte.

Díky

Naposledy editováno 26.08.2018 21:48:18

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

27.8.2018 v 10:15 | Nahoru | #302
Máš štěstí, že jdu zrovna okolo Tk na těch kawách jsem nejel, ale vem jed na to, že 07 pojede znatelně víc jak er5. O vibracích u 07 nemůže být prakticky řeč, má to dva vyvažováky a fungujou skvěle. K tomu 6.kvaltu, je v pohodě použitelnej už od nějakých 80 i do kopce, motor je pěkně pružnej odspodu, od nějakých 3500 už vykračuje. A ten spolujezdec, no je to spíš nouzovka, na nějaký vejlety tě paní asi nepochválí... Chce to vyzkoušet

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

27.8.2018 v 11:26 | Nahoru | #303
SuperSic58>
To je velmi dobrá zpráva a výborná i ohledně vibrací. Nechápu, na každém videu tu motorku točí do bezvědomí..
Tak proto možná mění brzo lágry , s naším ježděním budeme měnit tak ve 150.000km.
Mám nějaké zmršené ruce protože mravenčení konců prstů mám po nějaké době na každé motorce. Podle míry vibrací víc a míň. Jezdím převážně sám, jen málo s ženuškou, takže sedlo Ok.
07 má super recenze a výbornou spotřebu. Mám teď na ER-05 3.8-4.1L/100 což je krása . Když člověk jezdí víc, určitě menší spotřeba potěší.
ER6n měla spotřebu také luxus okolo 4.2 výkonově podobná MT07, jen váhově trochu jinde.

Chtěl jsem časem zkusit 4válec kvůli vibracím, ale nechci dostat pod ruku něco co pojede až od poloviny otáček.
Před hodně lety jsem udělal zkušební jízdu na starém banditu a ohromné zklamání, ta motorka při klidné jízdě vůůůbec nejela. To teď je půlitr co mám je zlatej. Pokud ale nemá 07 vibrace a má velký krouťák od spodu není co řešit.

Zkusím se poptat v Yamaze jestli se dá 07 za nějaký úplatek půjčit na vyzkoušení.

Ještě se nebráním, kdyby někdo tuto moto měl v okolí KV, CH, ML a nebál se za úplatu prohodit na kousek společné cesty za Kawasaki ER5.
Počasí snad ještě chvilku vydrží.

Naposledy editováno 27.08.2018 11:33:36

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

28.8.2018 v 11:02 | Nahoru | #304
No on ten motor je hodně "širokopásmovej", je použitelnej od těch 3,5tis až k omezovači někde v 11tis a líbí se mu jak jízda "na čopra" že si bubláš dole a řadíš v 5tis nebo jedeš kudlu a necháš to zpívat nahoře, tomu motoru se líbí obojí, má krouťák všude s tim, že v 6tis ještě přidá na tahu, tam začíná pak to sportovní pásmo. Vibrace fakt v pohodě, navíc to má řidítka v silentblokách, takže mravenčení, který mam třeba po delší jízdě na crf, tady neznám. Spotřeba v pohodě, dlouhodobě mam 4,2l, pokud budeš striktní turista, tak
pudeš pod 4. Mluvim teda o svojí euro3 verzi, novější modely už jsou euro4 a nevim, jesli ten motor bude charakterově totožnej, chce to vyzkoušet.

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

28.8.2018 v 13:08 | Nahoru | #305
Řidítka v silenblocích ideální stav, to má XT660 a je to znát. Proto 07 nemá větší závažíčka . To co píšeš to vypadá velmi dobře a ani se nedivím, že je to prodejní trhák . K.V.Yamaha Kaval nemá testovací kus, až na jaře, doporučil Prahu.

Naposledy editováno 28.08.2018 13:09:25

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

28.8.2018 v 15:45 | Nahoru | #306
nokia321> tk ono se stačí na to posadit, abys měl představu, jak se na to poskládáš a jak ti sedne ergonomie a budeš vědět hned. Já ji viděl na krámě, posadil se a hned běžel do bankomatu pro zálohu, ani sem se na ni nesvez

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

30.8.2018 v 07:33 | Nahoru | #307
Ještě ale jedna docela zásadní věc, 07 nemá ráda hrbatý nebo rozbitý český silnice. Tam, kde crfko jede s prstem v nose, tam se 07 trápí a poskakuje a jízda se stává vopruz, vybírám trasy jen s dobrym povrchem, tam je to pak
paráda. Možná je na tom novej 18 model líp, má už stavitelnej tlumič vzadu a jinak naladěný vidlice, asi jinejma pružinama.

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

30.8.2018 v 16:28 | Nahoru | #308
Ad1 , tomu se říká jak koupit v krámu rohlík .

A starší verze (2016 cca) nemá vzadu napnutelnou pružinu na centrálu na závit? Nebo myslíš nastavení útlumu.
Řekl bych, že na každém naháči bude vopruz na dírovaný silnici. Některá motka to bude snášet lépe, některá hůře, chce to projet a vidělo by se.

Jinak jsem při hledání narazil na XJ6 4 válcová slušná konkurence .

Naposledy editováno 30.08.2018 20:44:14

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

30.8.2018 v 20:47 | Nahoru | #309

SuperSic58 píše: Ještě ale jedna docela zásadní věc, 07 nemá ráda hrbatý nebo rozbitý český silnice. Tam, kde crfko jede s prstem v nose, tam se 07 trápí a poskakuje a jízda se stává vopruz, vybírám trasy jen s dobrym povrchem, tam je to pak
paráda. Možná je na tom novej 18 model líp, má už stavitelnej tlumič vzadu a jinak naladěný vidlice, asi jinejma pružinama.



Nechcu Ti do toho kecat, ale spíše mi připadá, že Ty nemáš rád hrbatý nebo rozbitý silnice. Já s tou svou "lítám" po lesních zpevněných cestách, po jesenických trojkách i tady na stavbě a nemám s tím sebemenší problém. Bez krizovek. Ale musím uznat, že potom bývám naklepaný jako řízek.

Naposledy editováno 30.08.2018 20:50:47

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

31.8.2018 v 09:08 | Nahoru | #310
eMnatřetí> přesně jak povídáš, nejsem masochista Proto mam ještě enduro, když podnikám vejlety po zapadlejch silničkách, tak pak ta jízda dostává smysl, ten podvozek si s tim poradí. Naštěstí se to tu na západě poslední roky docela rozhejbalo a přibejvá novejch silnic, takže svezení na 07 paráda

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

31.8.2018 v 10:05 | Nahoru | #311
nokia321> jj a ještě když stála jen 130, to bych si musel nafackovat to nekoupit No ale čekal sem pak na ní 3 měsíce, páč byl na ní pořadník jak na žígo za komára
Jo starej model má stavitelný jen péro, 18ka má i spodní útlum. Je to jak řikáš, ty děravý okresky nebudou extra sedět asi žádný silniční motorce, u tý 07 je ten podvozek ale strohej základ a asi základní slabina jako u každýho "rozpočtovýho" naháče, na dírách nestíhá a pak ukazuje svoje limity i při agresivní jízdě ve vysokejch rychlostech, ale neni to nic hroznýho, holt to nejsou zlatý ohlinsy za sto táců I tak se dá jet solidní palba, třeba úsek z Varů do Bečova ty táhlý zatáčky nebo ten zakroucenej rychlej stoupák z Varů na Prahu, to je nirvána
XJ6 je klasickej 4válcovej vysavač, kterej pojede až nahoře, o dost těžší a kyvka a brzdy ze 125cc, to už je výběhovej model. Ale může bejt nadruhou stranu za zajímavou cenu. 07 se dá teď sehnat kolem 155, což je taky slušný.

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

31.8.2018 v 16:39 | Nahoru | #312
SuperSic58> Jo jo. Kdo nezažil, neuvěří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

31.8.2018 v 20:28 | Nahoru | #313

SuperSic58 píše: nokia321> jj a ještě když stála jen 130, to bych si musel nafackovat to nekoupit No ale čekal sem pak na ní 3 měsíce, páč byl na ní pořadník jak na žígo za komára
Jo starej model má stavitelný jen péro, 18ka má i spodní útlum. Je to jak řikáš, ty děravý okresky nebudou extra sedět asi žádný silniční motorce, u tý 07 je ten podvozek ale strohej základ a asi základní slabina jako u každýho "rozpočtovýho" naháče, na dírách nestíhá a pak ukazuje svoje limity i při agresivní jízdě ve vysokejch rychlostech, ale neni to nic hroznýho, holt to nejsou zlatý ohlinsy za sto táců I tak se dá jet solidní palba, třeba úsek z Varů do Bečova ty táhlý zatáčky nebo ten zakroucenej rychlej stoupák z Varů na Prahu, to je nirvána
XJ6 je klasickej 4válcovej vysavač, kterej pojede až nahoře, o dost těžší a kyvka a brzdy ze 125cc, to už je výběhovej model. Ale může bejt nadruhou stranu za zajímavou cenu. 07 se dá teď sehnat kolem 155, což je taky slušný.



No to byla cena. Dnes jsem se ptal a 169900,-

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

31.8.2018 v 21:19 | Nahoru | #314
zde video test modelu 2018

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.9.2018 v 08:44 | Nahoru | #315
Na to video jsem koukal, pěkné. Zarazilo mě, že jen plynem to jde na a 2 na zadní, to bych chtěl potvrdit u sériovky bez úprav, je to pravda?
Co jsem vypozoroval, tak na budíkách je teplota motoru a pro mě dobrá teplota venkovního vzduchu.
Pak ještě navíc ukazatel ECo a ten je k čemu? Nebo to ukazuje i spotřebu?

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.9.2018 v 09:48 | Nahoru | #316
nokia321> Na displeji můžeš zobrazit teplotu vzduchu a chlazeni, pak tři počítadla km - celkem a dva tripy. Spotřebu okamžitě a průměrnou. To jsou volby v menu. Samo že rychlost, otáčky, množství paliva a zařazeny kvalt jsou zobrazovány stále. Signalizace eko hlásí že jedeš způsobem, kdy ti motka žere asi jako zapalovač.
Ještě bych zmínil to, že po rozsvícení hladového oka (zde začne poslední dilek ukazatele množství paliva blikat) tě displej informuje, kolik km jsi ujel na rezervu. Zatím jsem dospěl k čislu 80. Dál už jsem nenašel odvahu a raději natankoval. Něco přes dvanáct po víčko.

Naposledy editováno 01.09.2018 10:06:39

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.9.2018 v 13:28 | Nahoru | #317

nokia321 píše: No to byla cena. Dnes jsem se ptal a 169900,-



tady ji maj, model 17 fungláč za 154 https://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/331485-mt-07-abs-vyprodej.html

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.9.2018 v 13:30 | Nahoru | #318

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.9.2018 v 13:31 | Nahoru | #319
[quote=venda07]zde video test modelu 2018


předběh si mě koukám, maj tam kolem Brna pěkně hnusný silnice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.9.2018 v 13:38 | Nahoru | #320

nokia321 píše: Na to video jsem koukal, pěkné. Zarazilo mě, že jen plynem to jde na a 2 na zadní, to bych chtěl potvrdit u sériovky bez úprav, je to pravda?
Co jsem vypozoroval, tak na budíkách je teplota motoru a pro mě dobrá teplota venkovního vzduchu.
Pak ještě navíc ukazatel ECo a ten je k čemu? Nebo to ukazuje i spotřebu?



jo na zadní jde snadno(já to teda nedělám, páč bych se akorát rozbil), protože má hutnej krouťák, krátkej rozvor a ideálně na zvedání položený těžiště jezdce. Na dvojku třeba výjezd z kruháče, dáš víc plynu a předek je hned kousek nad zemí aniž bys chtěl. I Karel z Motohousu ji označil za jednu z nejsnadněji zvedacích motorek na zadní, taky proto si ji i koupil Ta eco ikonka značí ekonomickou jízdu, prostě se zobrazí, když máš jen lehce otevřenej plyn, jako že v tu chvíli šetříš kapsu, je to taková eco kravinka no .-D

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.9.2018 v 18:55 | Nahoru | #321
SuperSic58>
Paráda víme co někdy chceme .
Na zadní nemám potřebu, ale svědčí to o tom, že ta motorka fakt jede .

Crf a 07 nebude to nějaká osudová kombinace
Chtěl jsem se podívat jak se mění olej .


Naposledy editováno 01.09.2018 19:19:55

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.9.2018 v 21:09 | Nahoru | #322
je to tak MT 07+CRF 250l

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

2.9.2018 v 06:05 | Nahoru | #323
[quote=venda07]je to tak MT 07+CRF 250l

Já jen, že jsem také jeden z těch, co takovou kombinaci chce .
Ještě mi chybí ta 07

Naposledy editováno 02.09.2018 06:07:32

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

4.9.2018 v 14:09 | Nahoru | #324
jj ideální kombinace, jakoby ty motorky byly sourozenci, byť jsou každá uplně jiná


Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

4.9.2018 v 14:12 | Nahoru | #325
tady ještě starší testík od Sršně

https://cool.iprima.cz/porady/autosalon/yamaha-mt-07

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

6.9.2018 v 14:44 | Nahoru | #326
Zdravím ve spolek. Po výměně řetězové sady (nově 17 zubů vpředu ) se mi podařilo zaseknout matici zadní osy. Nejsem žádnej hulk, ale je to samojistící matice a po několika povoleních se má vyměnit! To jsem nevěděl.



https://www.motorcyc...e-rear-axle-nut.html
https://fz07.org/thr...lved-16-yamaha-fz07/
https://www.fz09.org...nut-failure-how.html

Každopádně chci objednávat matku Gilles Tooling hromadně, asi z US, šlo by to grabrem, nebo někoho domluvím... Chci se zeptat, zda se někdo nepřidá. Je to 65$ + pošta. Kdyby to byl grabr tak zhruba 10$ / počet matek

https://fz07.org/thr...-titanium-axle-group

Pořád to vychází líp, než nová osa, zadní hliník (který ji fixuje) a matka

Naposledy editováno 06.09.2018 15:48:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

6.9.2018 v 15:28 | Nahoru | #327
noobMaster> to ti řek kdo, že se má ta matice po pár povoleních vyměnit?

BTW pěknej laďák, to budeš asi jedinej v ČR s timhle Mivvem Jakej má zvuk?

Naposledy editováno 06.09.2018 15:29:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

6.9.2018 v 15:44 | Nahoru | #328
SuperSic58> To jsem se dočetl na několika fórech v angličtině (viz odkazy nahoře)...nevím, zda je to přímo na každé povolení, nebo jen, když ji odděláš celou. Každopádně to teď vypadá na výměnu osy a pokud mi to zdrbe ten hliník, tak i to ... dva tisíce v

Laďák mě baví, mám v tom db killer a i tak nemám v kolonách problém s bezpečným průjezdem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

6.9.2018 v 15:46 | Nahoru | #329
noobMaster> Ty odkazy mi nefungujou, ale asi si to prostě přetáhnul moc silou ne?

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

6.9.2018 v 15:59 | Nahoru | #330
SuperSic58> To je možné, pořád se mi zdálo kolo příliš na volno, "mělo vůli do kříže". Tady to borec zmiňuje, ještě najdu nějaký určitě

https://fz07.org/thr...nt&comment=75434

The big axle nut was designed to be used once or twice...I use these style of nuts at work all the time... It's somewhat of a " lock nut" style nut...has 2 lil metal tabs that follow the threads and act as a anti spin off control... It's best to use new nuts and bolts for sprocket change and use a new axle nut every few times you take it completely off...



his should make sense to me... My bike is almost brand new (about 300 km) and I remove it about 5 times... And I could saw from each time I unscrew it that the force needed just to screw in increase at each time... but now, it was the last one.... :(
Some, make sense to use it only 1 or 2 time and buy a brand new one after that.



Wow, I had no idea about this thread. Same thing happened to me a while ago here.

The metal tabs on the Axle nut are definitely the problem..they put too much pressure on the threads. We are not the only ones with this issue. Andy of AP MotoArts said the same thing about the OEM axle nuts...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 116 23.4.2024 v 08:48 bazin.
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
trať enduro Yamaha Tenere 700 Eskoun 2 9.4.2024 v 13:49 MH79
Maroko sezóna 2024/25 (případně až ... Yamaha Tenere 700 goffy 2 30.3.2024 v 13:42 goffy
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 2 25.3.2024 v 17:47 Pedl


TOPlist