aktualizace počtu registrací na motorkáři.cz k 21.4.2020
MT-07 105x
Moto Cage 6x
Tracer 700 27x
Tenere 700 15x
XSR 700 9x
XSR 700 Xtribute 1x
Naposledy editováno 21.04.2020 11:31:08
Potřebuji reálné srovnání 07 např s Kawasaki ER-5 nebo ER-6n a pomalu a jistě se začínám vracet k naháčům a enduro si nechám na horší počasí, páč mě nebaví koukat tak často na kyselé ksichty lidí na cestách, kde je enduro jak doma.
Navíc při náklonech v klikaticích to je ještě větší zábava jak v terénu. Po pořízení ER5 jsem řval ho helmy a to ta nejobyčejnější motorka .
Momentálně mám ER5, dříve před lety ER6n a neřekl bych kdovíjaký rozdíl. (ER6n- vzpomínám si, že při přidání plynu v malých otáčkách se celá motka rozvibrovala jak... a myslím že i podvozkově hůře zvládala ty horší opravované silnice. )
Jezdím většinou do 100(nárazově 120), nemám potřebu se s někým honit, baví mě zatáčky jedna za druhou, kde si člověk užívá klopení sem a tam.
Momentálně neustále kopu další kvalt nad šestkou, ale on tam není.
Koukám na videa 07 a překvapuje mě jedna věc , momentálně mám 6kvalt v 60-70 a u MT07 jsem viděl že do 150 tam mají maximálně 4.
Když to vezmu s pohledu kochajícího řidiče, který to jen občas odpíchne dá se 6.kvalt vůbec využít?
Např. 80 km/hod dá se jet na 6, není to podtočené, nebo se 6 dá řadit až např. nad 100.
Další co mě zajímá je batůžek. Ženská má cca 80kg , takže není zrovna nejhubenější, vejde se na sedadlo a dá se s ní odjet 100 km za den, aby mě nezabila ?
Hlavně Supersic, ten by mohl zapadat do mého stylu (žádné bomby), tak prosím poraďte.
Díky
Naposledy editováno 26.08.2018 21:48:18
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
To je velmi dobrá zpráva a výborná i ohledně vibrací. Nechápu, na každém videu tu motorku točí do bezvědomí..
Tak proto možná mění brzo lágry , s naším ježděním budeme měnit tak ve 150.000km.
Mám nějaké zmršené ruce protože mravenčení konců prstů mám po nějaké době na každé motorce. Podle míry vibrací víc a míň. Jezdím převážně sám, jen málo s ženuškou, takže sedlo Ok.
07 má super recenze a výbornou spotřebu. Mám teď na ER-05 3.8-4.1L/100 což je krása . Když člověk jezdí víc, určitě menší spotřeba potěší.
ER6n měla spotřebu také luxus okolo 4.2 výkonově podobná MT07, jen váhově trochu jinde.
Chtěl jsem časem zkusit 4válec kvůli vibracím, ale nechci dostat pod ruku něco co pojede až od poloviny otáček.
Před hodně lety jsem udělal zkušební jízdu na starém banditu a ohromné zklamání, ta motorka při klidné jízdě vůůůbec nejela. To teď je půlitr co mám je zlatej. Pokud ale nemá 07 vibrace a má velký krouťák od spodu není co řešit.
Zkusím se poptat v Yamaze jestli se dá 07 za nějaký úplatek půjčit na vyzkoušení.
Ještě se nebráním, kdyby někdo tuto moto měl v okolí KV, CH, ML a nebál se za úplatu prohodit na kousek společné cesty za Kawasaki ER5.
Počasí snad ještě chvilku vydrží.
Naposledy editováno 27.08.2018 11:33:36
pudeš pod 4. Mluvim teda o svojí euro3 verzi, novější modely už jsou euro4 a nevim, jesli ten motor bude charakterově totožnej, chce to vyzkoušet.
Naposledy editováno 28.08.2018 13:09:25
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
paráda. Možná je na tom novej 18 model líp, má už stavitelnej tlumič vzadu a jinak naladěný vidlice, asi jinejma pružinama.
A starší verze (2016 cca) nemá vzadu napnutelnou pružinu na centrálu na závit? Nebo myslíš nastavení útlumu.
Řekl bych, že na každém naháči bude vopruz na dírovaný silnici. Některá motka to bude snášet lépe, některá hůře, chce to projet a vidělo by se.
Jinak jsem při hledání narazil na XJ6 4 válcová slušná konkurence .
Naposledy editováno 30.08.2018 20:44:14
SuperSic58 píše: Ještě ale jedna docela zásadní věc, 07 nemá ráda hrbatý nebo rozbitý český silnice. Tam, kde crfko jede s prstem v nose, tam se 07 trápí a poskakuje a jízda se stává vopruz, vybírám trasy jen s dobrym povrchem, tam je to pak
paráda. Možná je na tom novej 18 model líp, má už stavitelnej tlumič vzadu a jinak naladěný vidlice, asi jinejma pružinama.
Nechcu Ti do toho kecat, ale spíše mi připadá, že Ty nemáš rád hrbatý nebo rozbitý silnice. Já s tou svou "lítám" po lesních zpevněných cestách, po jesenických trojkách i tady na stavbě a nemám s tím sebemenší problém. Bez krizovek. Ale musím uznat, že potom bývám naklepaný jako řízek.
Naposledy editováno 30.08.2018 20:50:47
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Jo starej model má stavitelný jen péro, 18ka má i spodní útlum. Je to jak řikáš, ty děravý okresky nebudou extra sedět asi žádný silniční motorce, u tý 07 je ten podvozek ale strohej základ a asi základní slabina jako u každýho "rozpočtovýho" naháče, na dírách nestíhá a pak ukazuje svoje limity i při agresivní jízdě ve vysokejch rychlostech, ale neni to nic hroznýho, holt to nejsou zlatý ohlinsy za sto táců I tak se dá jet solidní palba, třeba úsek z Varů do Bečova ty táhlý zatáčky nebo ten zakroucenej rychlej stoupák z Varů na Prahu, to je nirvána
XJ6 je klasickej 4válcovej vysavač, kterej pojede až nahoře, o dost těžší a kyvka a brzdy ze 125cc, to už je výběhovej model. Ale může bejt nadruhou stranu za zajímavou cenu. 07 se dá teď sehnat kolem 155, což je taky slušný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
SuperSic58 píše: nokia321> jj a ještě když stála jen 130, to bych si musel nafackovat to nekoupit No ale čekal sem pak na ní 3 měsíce, páč byl na ní pořadník jak na žígo za komára
Jo starej model má stavitelný jen péro, 18ka má i spodní útlum. Je to jak řikáš, ty děravý okresky nebudou extra sedět asi žádný silniční motorce, u tý 07 je ten podvozek ale strohej základ a asi základní slabina jako u každýho "rozpočtovýho" naháče, na dírách nestíhá a pak ukazuje svoje limity i při agresivní jízdě ve vysokejch rychlostech, ale neni to nic hroznýho, holt to nejsou zlatý ohlinsy za sto táců I tak se dá jet solidní palba, třeba úsek z Varů do Bečova ty táhlý zatáčky nebo ten zakroucenej rychlej stoupák z Varů na Prahu, to je nirvána
XJ6 je klasickej 4válcovej vysavač, kterej pojede až nahoře, o dost těžší a kyvka a brzdy ze 125cc, to už je výběhovej model. Ale může bejt nadruhou stranu za zajímavou cenu. 07 se dá teď sehnat kolem 155, což je taky slušný.
No to byla cena. Dnes jsem se ptal a 169900,-
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Co jsem vypozoroval, tak na budíkách je teplota motoru a pro mě dobrá teplota venkovního vzduchu.
Pak ještě navíc ukazatel ECo a ten je k čemu? Nebo to ukazuje i spotřebu?
Ještě bych zmínil to, že po rozsvícení hladového oka (zde začne poslední dilek ukazatele množství paliva blikat) tě displej informuje, kolik km jsi ujel na rezervu. Zatím jsem dospěl k čislu 80. Dál už jsem nenašel odvahu a raději natankoval. Něco přes dvanáct po víčko.
Naposledy editováno 01.09.2018 10:06:39
nokia321 píše: No to byla cena. Dnes jsem se ptal a 169900,-
tady ji maj, model 17 fungláč za 154 https://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/331485-mt-07-abs-vyprodej.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
nokia321 píše: Na to video jsem koukal, pěkné. Zarazilo mě, že jen plynem to jde na a 2 na zadní, to bych chtěl potvrdit u sériovky bez úprav, je to pravda?
Co jsem vypozoroval, tak na budíkách je teplota motoru a pro mě dobrá teplota venkovního vzduchu.
Pak ještě navíc ukazatel ECo a ten je k čemu? Nebo to ukazuje i spotřebu?
jo na zadní jde snadno(já to teda nedělám, páč bych se akorát rozbil), protože má hutnej krouťák, krátkej rozvor a ideálně na zvedání položený těžiště jezdce. Na dvojku třeba výjezd z kruháče, dáš víc plynu a předek je hned kousek nad zemí aniž bys chtěl. I Karel z Motohousu ji označil za jednu z nejsnadněji zvedacích motorek na zadní, taky proto si ji i koupil Ta eco ikonka značí ekonomickou jízdu, prostě se zobrazí, když máš jen lehce otevřenej plyn, jako že v tu chvíli šetříš kapsu, je to taková eco kravinka no .-D
Paráda víme co někdy chceme .
Na zadní nemám potřebu, ale svědčí to o tom, že ta motorka fakt jede .
Crf a 07 nebude to nějaká osudová kombinace
Chtěl jsem se podívat jak se mění olej .
Naposledy editováno 01.09.2018 19:19:55
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
https://www.motorcyc...e-rear-axle-nut.html
https://fz07.org/thr...lved-16-yamaha-fz07/
https://www.fz09.org...nut-failure-how.html
Každopádně chci objednávat matku Gilles Tooling hromadně, asi z US, šlo by to grabrem, nebo někoho domluvím... Chci se zeptat, zda se někdo nepřidá. Je to 65$ + pošta. Kdyby to byl grabr tak zhruba 10$ / počet matek
https://fz07.org/thr...-titanium-axle-group
Pořád to vychází líp, než nová osa, zadní hliník (který ji fixuje) a matka
Naposledy editováno 06.09.2018 15:48:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
BTW pěknej laďák, to budeš asi jedinej v ČR s timhle Mivvem Jakej má zvuk?
Naposledy editováno 06.09.2018 15:29:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Laďák mě baví, mám v tom db killer a i tak nemám v kolonách problém s bezpečným průjezdem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
https://fz07.org/thr...nt&comment=75434
The big axle nut was designed to be used once or twice...I use these style of nuts at work all the time... It's somewhat of a " lock nut" style nut...has 2 lil metal tabs that follow the threads and act as a anti spin off control... It's best to use new nuts and bolts for sprocket change and use a new axle nut every few times you take it completely off...
his should make sense to me... My bike is almost brand new (about 300 km) and I remove it about 5 times... And I could saw from each time I unscrew it that the force needed just to screw in increase at each time... but now, it was the last one.... :(
Some, make sense to use it only 1 or 2 time and buy a brand new one after that.
Wow, I had no idea about this thread. Same thing happened to me a while ago here.
The metal tabs on the Axle nut are definitely the problem..they put too much pressure on the threads. We are not the only ones with this issue. Andy of AP MotoArts said the same thing about the OEM axle nuts...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 61 | 16.4.2024 v 08:33 Metric |
trať enduro Yamaha Tenere 700 | Eskoun | 2 | 9.4.2024 v 13:49 MH79 |
Maroko sezóna 2024/25 (případně až ... Yamaha Tenere 700 | goffy | 2 | 30.3.2024 v 13:42 goffy |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 2 | 25.3.2024 v 17:47 Pedl |