Téma: se-se a jeho stroj
 
14.1.2017 v 19:48
Myslím, že tato motka zaslouží svoje téma. Za zdůraznění možná stojí to, že ta motorka byla úplně nová.
Jak se vám teď líbí?

http://www.motorkari...&act=fotogalerie



Anketa: Líbí se vám se-seho stroj?
Ano
19%
17
Ne
81%
73

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj

20.1.2017 v 16:31 | Nahoru | #1

assassin píše: vubec si nedokazu predstavit jakym zpusobem konstruuje clovek co stylem ajeto dela i nejbeznejsi prace :(


moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.

Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?

Naposledy editováno 20.01.2017 17:10:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj

20.1.2017 v 17:35 | Nahoru | #2

se-se píše: moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.

Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?



Vzdyt jsi tu napsal spoustu prihod z tve tvurci cinnosti a ty jsou styl ajeto vsechny. Profesi by nikdo neresil, kdyby ses tim neohanel. Pohled na ty upravy a jejich provedeni mame dost odlisnej, treba pokud konstruujes a programujes zaroven, dnes neni problem jednim mikropocitacem a vlastnim sw ovladat vse to co tam s tema krabicema od vyrobce - do zornyho pole pak umistit jen nejake zobrazovace a ovladaci prvky, "mozek" muze byt krabicka nekde pod sedlem ...

Ano brzdy na kole jsem odvzdusnoval mockrat, bracha draha kola servisuje a prodava a proslo uz mi rukama asi vse co na kolo jde sehnat. Podtlakem se odvzdusnuje bezne, neprijde mi na tom nic zazracnyho.

Me to za cca 600,- prijde spis jako cinska hracka... Me na motorce staci odvzdusnit brzdy klasicky, motogp nejezdim :)

Co kreslis by me ale docela zajimalo, konstrukteru uz jsem ve sve profesi potkal dost, spousta z nich ma ruzne hobby ale uprava/vyroba vozidel, obrabecich stroju atd a provedenim, designem atd to byva uplne jinde - ale chapu, ze to neni moc chytry rozebirat to verejne, takze spis jen tak aby rec nestala..

Naposledy editováno 20.01.2017 17:38:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj

20.1.2017 v 23:44 | Nahoru | #3

se-se píše: moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.

Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?


Odvzdušňuji brzdové třmeny odmontované z vidlí, zavěšené drátem v požadované poloze, s páčkou brzdy staženou k řidítku. Výsledek luxusní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist