Téma: se-se a jeho stroj
 
14.1.2017 v 19:48
Myslím, že tato motka zaslouží svoje téma. Za zdůraznění možná stojí to, že ta motorka byla úplně nová.
Jak se vám teď líbí?

http://www.motorkari...&act=fotogalerie



Anketa: Líbí se vám se-seho stroj?
Ano
19%
17
Ne
81%
73

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj

20.1.2017 v 23:44 | Nahoru | #1

se-se píše: moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.

Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?


Odvzdušňuji brzdové třmeny odmontované z vidlí, zavěšené drátem v požadované poloze, s páčkou brzdy staženou k řidítku. Výsledek luxusní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj

21.1.2017 v 03:14 | Nahoru | #2
joone> mezi destičky dáváš vložku? máš přední dvojitou? Mě se právě do takový demontáže moc nechce protože mám hadice sešitý s různejma kabelama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist