Téma: se-se a jeho stroj
 
14.1.2017 v 19:48
Myslím, že tato motka zaslouží svoje téma. Za zdůraznění možná stojí to, že ta motorka byla úplně nová.
Jak se vám teď líbí?

http://www.motorkari...&act=fotogalerie



Anketa: Líbí se vám se-seho stroj?
Ano
19%
17
Ne
81%
73

1 reakcí na tento příspěvek se-se a jeho stroj

20.1.2017 v 16:01 | Nahoru | #1
vubec si nedokazu predstavit jakym zpusobem konstruuje clovek co stylem ajeto dela i nejbeznejsi prace :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj

20.1.2017 v 16:31 | Nahoru | #2

assassin píše: vubec si nedokazu predstavit jakym zpusobem konstruuje clovek co stylem ajeto dela i nejbeznejsi prace :(


moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.

Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?

Naposledy editováno 20.01.2017 17:10:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist