globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektro nebo vodík
 
3.1.2017 v 20:02

2 reakcí na tento příspěvek Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 16:19 | Nahoru | #61
A kondenzační plynový kotel s účinností 106% točí plynoměrem do mínusu a dodává plyn zpět do rozvodů
Účinnostní procenta a fyzikální procenta se někomu dost míchají. Ale Máňa říkala, že to není směroplatný...............

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 16:21 | Nahoru | #62

gugo píše: tak jestli ten vlak uhli co do ty elektrarny denne zajede sezenes zadarmo... a pak taky uloziste pro 2 vlaky popela za tyden pak jsi dobrej.
Mozna bych si taky jeden vlak uhli objednal... kde to davaj zadara?


On ten popel z uhlí má taky poměrně značnou radioaktivitu, takže to žádná výhra pro jádrofobiky není

2 reakcí na tento příspěvek Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 16:25 | Nahoru | #63
zážehový motor plus elektromotor a generátor v jednom jak má toyota.

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 16:29 | Nahoru | #64

Brůča. píše: A kondenzační plynový kotel s účinností 106% točí plynoměrem do mínusu a dodává plyn zpět do rozvodů
Účinnostní procenta a fyzikální procenta se někomu dost míchají. Ale Máňa říkala, že to není směroplatný...............


Ani to moc nevyslovuj nahlas, nebo někoho v parlamentu napadne že by nebylo špatný dotovat ekologickou energii z farmy plynovejch turbokotlů
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 16:58 | Nahoru | #65

petrumr píše: zážehový motor plus elektromotor a generátor v jednom jak má toyota.



to je uplne nejvetsi ptakovina

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 17:12 | Nahoru | #66

TomElefant750 píše: A ty si opravdu myslíš že to má něco společnýho s dobrými úmysly?
Teda vždycky je to pro někoho něco dobrýho, v tomto případě něco jako dobrej přesun peněz od miliard lidí k těm "co spolu mluví"
Čau, Tom


Mluvil jsem o tom 1% posahanejch zelenejch muziku...zbytek je samo jen velky lobby...

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 17:22 | Nahoru | #67

Brůča. píše: A kondenzační plynový kotel s účinností 106% točí plynoměrem do mínusu a dodává plyn zpět do rozvodů
Účinnostní procenta a fyzikální procenta se někomu dost míchají. Ale Máňa říkala, že to není směroplatný...............


Skoro jsem se i těšil kdo se chytí na účinnost 106%. Zakopaný jádro pudla je v metodice stanovení účinnosti tepelných spotřebičů. Spalný teplo pro účely tepelných spotřebičů, z kterýho se určuje i jejich účinnost je definovaný jako teplo uvolněný spálením paliva BEZ KONDENZACE SPALIN!! Ovšem v kondenzačních kotlích se využívá i část tepla která se uvolní zkondenzováním spalin pod rosný bod - ve fyzice skupenské teplo přechodu vodní pára/voda. Diky tomu je možné deklarovat u plynových kondenzačních kotlů provozovaných v kondenzačním režimu paradoxně účinnost nad 100% a ne, takový kotel opravdu, ale opravdu netočí plynoměrem pozpátku. Jen se prostě dostal do režimu provozu (tzv. mokrý provoz), se kterým se původně u běžných kotlů/kamen nepočítalo, protože ty jsou provozovány v tzv. suchém provozu, kdy spaliny na výstupu mají teplotu nad jejich rosným bodem. A na tento typ provozu byla metodika vypracována a u těchto spotřebičů není možno těch 100% dosáhnout.
PS: Máňa posílá pusu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 17:29 | Nahoru | #68

petrumr píše: zážehový motor plus elektromotor a generátor v jednom jak má toyota.


Ne, vznětový motor a generátor + elektromotory , jako měl SERGEJ .

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 17:41 | Nahoru | #69

JollyJoker píše: Dle mně jsou všechny alternativní pohony jen výkřiky do tmy. Není to cesta. Ropy je mraky a mocenské síly se snaží jí udržet v kurzu. Je to tahoun světové ekonomiky. Kdyby ropa skutečně došla, byla by nalezena alternativa pohonu během 10let. Ale nikdo to nepotřebuje,to si jen ekologisté vymýšlejí hovadiny před spaním a soutěží v tom,kterej z nich vymyslí větší ekologické omezení. Je to jen další cesta,jak vymyslet různé fičury na obejití norem (viz dieselgate).

Myslím si,že daleko větší prostor pro vývoj, je v získání většího účinku ze spalovacího motoru. Pořád jsou tady ohromné ztráty,které by šli eliminovat.



nejsu odbornik,ale na to ze se ze spalovaciho motoru vyzdime diametralne vetsi ucinnost nez dneska bych si nesazel.

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 17:59 | Nahoru | #70

Bubrak-ZX10R píše: to je uplne nejvetsi ptakovina

Proč, projížděl jsem to a líbilo se mně to. Podívej se na lokomotivy-diesel+generátor a elektromotory v podvozkách. Nechci rejpat, ale komunisti zrušili trolejbusy v praze.

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:00 | Nahoru | #71

charlie.vtx1800 píše: Ne, vznětový motor a generátor + elektromotory , jako měl SERGEJ . Dvoutaktní diesel při průjezdu obloukem ničil studně

3 reakcí na tento příspěvek Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:09 | Nahoru | #72
budoucnost to rozhodně je

za pár let benzínový a dieselový motory nebudou moct splnit přísnější a přísnější normy EURO

takže musí přijít nějaká cesta. a tou bude elektřina, nebo částečnej pohon na elektřinu = hybridy budou běžný auta...
a pokud Tesla udělá další fabriku i v Evropě (plánuje to mít např. v ČR), tak to pofičí vo sto šest... už aby to bylo...

každej chce poslat do prdele araby, ale když přijde auto nespalující jejich ropu, tak se tváří kysele

Naposledy editováno 04.01.2017 18:11:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:18 | Nahoru | #73

pepe.k píše: budoucnost to rozhodně je

za pár let benzínový a dieselový motory nebudou moct splnit přísnější a přísnější normy EURO

takže musí přijít nějaká cesta. a tou bude elektřina, nebo částečnej pohon na elektřinu = hybridy budou běžný auta...
a pokud Tesla udělá další fabriku i v Evropě (plánuje to mít např. v ČR), tak to pofičí vo sto šest... už aby to bylo...

každej chce poslat do prdele araby, ale když přijde auto nespalující jejich ropu, tak se tváří kysele



Až kvůli autům vylítne cena elektřiny i pro domácnosti, protože kdo jiný ty investice do infrastruktury bude muset zaplatit, a stát na každou kWh nasadí spotřební daň jako na benál či naftu, tak uvidíme, jak si budeš skákat vysoko jako teď. Ale radostí to určitě nebude.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:19 | Nahoru | #74

pepe.k píše: budoucnost to rozhodně je

za pár let benzínový a dieselový motory nebudou moct splnit přísnější a přísnější normy EURO

takže musí přijít nějaká cesta. a tou bude elektřina, nebo částečnej pohon na elektřinu = hybridy budou běžný auta...
a pokud Tesla udělá další fabriku i v Evropě (plánuje to mít např. v ČR), tak to pofičí vo sto šest... už aby to bylo...

každej chce poslat do prdele araby, ale když přijde auto nespalující jejich ropu, tak se tváří kysele


Zkus si jen tak cvičně promyslet čím se ty elektroauta budou dobíjet - a teď úplně neřeším jak elektřinu vyrobit ale distribuci -co se asi stane když si třeba u nás v Liberci začne každej večer deset tisíc lidí nabíjet auto aby mohli ráno do kolbenky
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:25 | Nahoru | #75
Ale čím tu elektřinu do elektromobilů vyrobit, že?
Jádro je šíleně nebezpečný, to ví přece každej, tak ho odstavíme. Uhlí je šíleně neekologický, to ví taky každej, tak ho zakážeme. Řeky na to nestačeji, sluníčko svítí jen půl roku, a vítr fouká doopravdy až někde na Atlantickým pobřeží.....
Už to mám! Koupím si koně. A budu v práci dřív, než tisíce Tesel, postávajících na krajnicích v době kdy je pod mrakem a nedejbože zrovna nefouká

1 reakcí na tento příspěvek Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:36 | Nahoru | #76
zjinačí se přístup policie, bodový systém se zpřísní a dají si ukol třeba za měsíc odebrat 20t ks řidičáků a potom by nebyl problém ani stím benzínem natož s elektrikou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:40 | Nahoru | #77

TomElefant750 píše: Zkus si jen tak cvičně promyslet čím se ty elektroauta budou dobíjet - a teď úplně neřeším jak elektřinu vyrobit ale distribuci -co se asi stane když si třeba u nás v Liberci začne každej večer deset tisíc lidí nabíjet auto aby mohli ráno do kolbenky
Čau, Tom



Na tom je nejlepsi ze praci, tu fyzikalni nejde nijak usetrit, takze holt proste v Liberci stoupne spotreba o par GWh / den. S patricnym posilenim site, nakonec to vyjde prast jako uhod akorat misto ropnejch spolecnosti vydelaj ty co jsou orientovany na elektriku.
Samozrejme ze destabilizace site v takovymhle meritku s sebou ponese neblahe vlivy jako jsou blackouty apod. Ale tak behem par let se to urcite vychyta

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:42 | Nahoru | #78

petrumr píše: zjinačí se přístup policie, bodový systém se zpřísní a dají si ukol třeba za měsíc odebrat 20t ks řidičáků a potom by nebyl problém ani stím benzínem natož s elektrikou.


A pak už se lidi opravdu naserou, na lampy pověsí vládu s parlamentem a pár nejblbějšíma policajtama a ano, pak bude líp.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:46 | Nahoru | #79

gugo píše: Na tom je nejlepsi ze praci, tu fyzikalni nejde nijak usetrit, takze holt proste v Liberci stoupne spotreba o par GWh / den. S patricnym posilenim site, nakonec to vyjde prast jako uhod akorat misto ropnejch spolecnosti vydelaj ty co jsou orientovany na elektriku.
Samozrejme ze destabilizace site v takovymhle meritku s sebou ponese neblahe vlivy jako jsou blackouty apod. Ale tak behem par let se to urcite vychyta


A do toho začne stát vymejšlet jak máznout spotřební daň na elektřinu aby nahradil výpadek ze spotřební daně za uhlovodíkový paliva
Čau, Tom

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 18:57 | Nahoru | #80

TomElefant750 píše: A do toho začne stát vymejšlet jak máznout spotřební daň na elektřinu aby nahradil výpadek ze spotřební daně za uhlovodíkový paliva
Čau, Tom



nejlepsi bude, kdyz to udelaj tako s LTO a naftou. Jeden uplne stejnej produkt budou prodavat pod X sazbama.
Takze ze zasuvky pro auta to potece draho a ze zasuvek doma to potece polodraho Jeste ze ta elektrika nejde nabarvit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:02 | Nahoru | #81

pepe.k píše: budoucnost to rozhodně je

za pár let benzínový a dieselový motory nebudou moct splnit přísnější a přísnější normy EURO

takže musí přijít nějaká cesta. a tou bude elektřina, nebo částečnej pohon na elektřinu = hybridy budou běžný auta...
a pokud Tesla udělá další fabriku i v Evropě (plánuje to mít např. v ČR), tak to pofičí vo sto šest... už aby to bylo...

každej chce poslat do prdele araby, ale když přijde auto nespalující jejich ropu, tak se tváří kysele


Víš, kdyby vládl zdravej rozum, volná ekonomika bez těch drastických spotřebních daní a různých dotací, bez ideologický zelený diktatury - tak bych si to dovedl představit i takto - kdyby to stát nějak citlivě směroval a případně i podporoval:
K vytápění velkých městských aglomerací nějaký menší jaderný reaktory - rusáci a číňani se do nich už pustili. K dalšímu vytápění mix plynu a elektřiny, třeba i tepelný čerpadla - podpořit elektřinu z jaderek a ušetřenej plyn přesměrovat do autodopravy. V autodopravě přejít na CNG - zemního plynu je dost, dá se skladovat i v zásobě na několik měsíců, dá se vyrobit i z uhlí a vodíku, vodík se dá vyrobit v jadernejch vysokoteplotních reaktorech IV. generace. Infrastruktura na zemní plyn je, spalovací motory CNG snadno zvládnou, infrastruktura na elektřinu pro vytápění se dá snáz uregulovat než nárazový dobíjení milionů aut. Je přece úplná zhovadilost snažit se složitě akumulovat a převážet elektřinu v autech a v budovách topit plynem, kderej jde převážet v autě daleko snáz a do každý budovy je elektřina stejně přivedená. Elektřinu vyrábět v jaderkách, na polích pěstovat jen žrádlo, žádný ekosračky a biomasu, zlikvidovat všechny soláry a větrníky a zbytek nevyužitý půdy rekultivovat na co nejpřirozenější a nejrozmanitější biotop, v podobě kulturní lesostepi s co největší biodiverzitou, aby se nám vrátili drobní ptáci, hmyz, motýli, různý druhy kvetoucích rostlin atd.. To by mělo smysl ekonomický i ochranářský, to by se blížilo tezi udržitelnýho rozvoje.

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:03 | Nahoru | #82

vilemx píše: Až kvůli autům vylítne cena elektřiny i pro domácnosti, protože kdo jiný ty investice do infrastruktury bude muset zaplatit, a stát na každou kWh nasadí spotřební daň jako na benál či naftu, tak uvidíme, jak si budeš skákat vysoko jako teď. Ale radostí to určitě nebude.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:04 | Nahoru | #83
Yura> Budeš se asi divit, ale v ČR se vyrábí takový nadbytek elektřiny(do vývozu), že kdyby teď naráz veškerá automobilová a kamionová doprava přešla na elektro, stačilo by to (teméř, zhruba) pokrýt. Neuvěřitelné, co ?

Nicméně síť by to dnes asi opravdu nezvládla. Ale velký problém bych v tom neviděl.

Musíte si uvědomit, že spalovací motor je velmi zastaralá technologie a obzvlášť po osobní dopravu není zcela vhodný. Většinu času ho nepotřebujete. Je složitý, nespolehlivý a náročný na údržbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:17 | Nahoru | #84
Tech> a kdyby ted naraz prestala jezdit vozidla na spalovaci motor, nebude chybet statu "par" penez napr. ze spotrebni dane? Rekl bych, ze by to asi kompenzoval prave na el. byt treba jen u "cerpacek" do aut...
Treba se mylim...

Naposledy editováno 04.01.2017 19:18:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:29 | Nahoru | #85
charlie.vtx1800> Hele jsou mista, kde zelena energie svuj smysl ma. Treba tam kde to nikoho neobtezuje a fouka tam porad. Primorske oblasti.
Prilivove elektrarny, vodni elektrarny tam kde to je mozne. Kdyz jsi schopnej tu praci ziskat zadara a je to rozumne predikovatelny, jestli bude foukat/tect, tak proc to nevyuzit. Jenom by to holt nesmelo byt tak nesmyslne tlaceny jak to je dneska unas.
Natom se ukazuje jedine to ze zeleny jsou proste jen prevleceny komunisti.

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:31 | Nahoru | #86

vilemx píše: Až kvůli autům vylítne cena elektřiny i pro domácnosti, protože kdo jiný ty investice do infrastruktury bude muset zaplatit, a stát na každou kWh nasadí spotřební daň jako na benál či naftu, tak uvidíme, jak si budeš skákat vysoko jako teď. Ale radostí to určitě nebude.



o ceně za elektřinu za 5 - 10 let lze jenom polemizovat

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:31 | Nahoru | #87
gugo> abych to doplnil a zvratil v radnou politickou diskuzi...
tak zeleny prevleceny komousi a socani umirneny/priposrany komousi...

S prispevkem jinak souhlasim, tak kde to ma smysl a neobtezuje ano...

Naposledy editováno 04.01.2017 19:33:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:34 | Nahoru | #88

TomElefant750 píše: Zkus si jen tak cvičně promyslet čím se ty elektroauta budou dobíjet - a teď úplně neřeším jak elektřinu vyrobit ale distribuci -co se asi stane když si třeba u nás v Liberci začne každej večer deset tisíc lidí nabíjet auto aby mohli ráno do kolbenky
Čau, Tom



tak zřejmě se nepřipojí 10 000 v liberci najednou jeden den, trend je a bude postupnej. takže je čas se na to zařizovat ve všech směrech

vyvíjeji se dobíjecí smyčky, který budou v silnicích, podobně jako dneska smyčky pro semafory apod.
pohledej co všechno za rychlostanice je v nabídce a na papíře.

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:38 | Nahoru | #89

Tech píše: Yura> Budeš se asi divit, ale v ČR se vyrábí takový nadbytek elektřiny(do vývozu), že kdyby teď naráz veškerá automobilová a kamionová doprava přešla na elektro, stačilo by to (teméř, zhruba) pokrýt. Neuvěřitelné, co ?

.



jsem si rikal ze to je blaf...az jsem si to musel spocitat a pravda ze netusim kolik tady jezdi kamionu , ale pokud budu uvazovat ze radove miliony, tak to asi vychazi

(reakce na) Elektro nebo vodík

4.1.2017 v 19:40 | Nahoru | #90

charlie.vtx1800 píše: Víš, kdyby vládl zdravej rozum, volná ekonomika bez těch drastických spotřebních daní a různých dotací, bez ideologický zelený diktatury - tak bych si to dovedl představit i takto - kdyby to stát nějak citlivě směroval a případně i podporoval:
K vytápění velkých městských aglomerací nějaký menší jaderný reaktory - rusáci a číňani se do nich už pustili. K dalšímu vytápění mix plynu a elektřiny, třeba i tepelný čerpadla - podpořit elektřinu z jaderek a ušetřenej plyn přesměrovat do autodopravy. V autodopravě přejít na CNG - zemního plynu je dost, dá se skladovat i v zásobě na několik měsíců, dá se vyrobit i z uhlí a vodíku, vodík se dá vyrobit v jadernejch vysokoteplotních reaktorech IV. generace. Infrastruktura na zemní plyn je, spalovací motory CNG snadno zvládnou, infrastruktura na elektřinu pro vytápění se dá snáz uregulovat než nárazový dobíjení milionů aut. Je přece úplná zhovadilost snažit se složitě akumulovat a převážet elektřinu v autech a v budovách topit plynem, kderej jde převážet v autě daleko snáz a do každý budovy je elektřina stejně přivedená. Elektřinu vyrábět v jaderkách, na polích pěstovat jen žrádlo, žádný ekosračky a biomasu, zlikvidovat všechny soláry a větrníky a zbytek nevyužitý půdy rekultivovat na co nejpřirozenější a nejrozmanitější biotop, v podobě kulturní lesostepi s co největší biodiverzitou, aby se nám vrátili drobní ptáci, hmyz, motýli, různý druhy kvetoucích rostlin atd.. To by mělo smysl ekonomický i ochranářský, to by se blížilo tezi udržitelnýho rozvoje.



jj, souhlas,
žádný nárazový nabíjení, proč... dobíječky se dělaji kolem budov (např. kancly na Chodově, Pankráci, Florenci atd. maji už svoje stanice)
připravujou se brány pro autobusy, připravujou se smyčky do silnic atd.

kdo chce nabije si :) v rychlosti (asi za víc peněz),
kdo chce nabije si doma pomalejš... možností je víc..

Naposledy editováno 04.01.2017 19:42:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist