bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nové SV 1000
3.1.2017 v 14:31
Tak mě tak napadá při pohledu na DUCATI Monster 1200, KTM Super Duke 1290 a další dvouvály, zda by jste uvítaly po obnově modelu SV 650 většího sourozence od SUZUKI? Myslím, že by to chtělo reakci na výše uvedené modely a přijít s novým SV 1000 nebo SV 1100 apod. Základ v TL a SV 1000 tady je a zájem o inovované SV 650 dává najevo, že by o většího sourozence mohl být zájem, co myslíte? Chtěli by jste takovou novinku a koupily by jste si jí? Nebo si myslíte, že je to zbytečný a trh je na tyhle typy přehlcený?


Naposledy editováno 03.01.2017 14:36:11
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Nové SV 1000

4.1.2017 v 15:43 | Nahoru | #31
Thoms> jo to máš pravdu. Je to rozpočtovka a je to škoda

(reakce na) Nové SV 1000

4.1.2017 v 16:49 | Nahoru | #32
seikos> jj tak jsem to myslel, japka jsou dead. KTM je čirá divočina to se tý skupině cestovně-sportovních motorek neblíží ani ze srandy

U SV1000, nemyslím si, že by ta motorka byla odfláklá, za tu cenu a k čemu je určená funguje dobře a kdo chce míň cestovna a víc sportu, může hrábnout po Falcu (bavím-li se o starej vránách). Navíc jsou komponenty, ze kterých jde furt udělat dobrej podvozek, když už člověk chce víc blbnout.
Dneska tuhle specifickou skupinu přejely 4válce (ala ZX1000,GSX1000 apod.), nemusí se na nich řadit, jedou na 4ku 30 - 200+ a jsou to dělníci, cesťáci a uměj spěchat.
Podle mě je prostě i ten problém v tom, že s V2 člověk musí furt pracovat, což se většině populace nechce. A pak je tu milion dalších důvodů proč to má V2 (rozpočtová) odpískaný. Masivnost ústrojí = váha (třeba motor Firestromu váží skoro o 20kg víc než u CBR954 a o 10kg víc než starej hornet 600), technická složitost (např.rozvody), vibrace, spotřeba...
Masa lidí prostě rozpočtový dvouválce nechce a výrobcům to vyhovuje. Vemou motor ze sporta, naflákaj horší komponenty a s menším výkonem to pošlou do naháče - cestovní kapoty a všichni jsou spokojení

E: a jen dodám, že komukoli kdo jezdil litra ve 4válu, jsem tehdy půjčil svoje SP a že jsem je musel hodně přemlouvat ať si to zkusí, páč se toho každej bál, jak čert kříže, všichni mě to vraceli se slovy. Ty tvrdý to je jak trestná lavice, třepe se to jak drahej pes, ale vůbec to nejede. Jeden mi dokonce řekl, jako když ta V2 projede kolem, super zvuk, ale když na tom jedu, mám pocit, že ten zvuk je, jako když prdím do hrnca

Naposledy editováno 04.01.2017 17:00:08

Nové SV 1000

9.1.2017 v 19:44 | Nahoru | #33
dvouvál, čtyřvál...zkuste třívál Jediná Yamaha udělala něco pořádnýho a přinesla MT09. Ten motor je prostě fakt špica. To by měly udělat ostatní značky, mít v nabíce V3 bestii.

Nové SV 1000

11.1.2017 v 08:04 | Nahoru | #34
Je to potvrzený od Suzuki Czech Republic, v současné době nejsou žádné plány na obnovu V2 ve velkém objemu. Je to škoda. Holt zbývají italská kladiva, aspoň že někdo se toho nebojí.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist