Téma: Recko 2017
25.12.2016 v 10:57
Čaute vsichni ....s pritelkyni se chystame tak cervenec-srpen do recka . Mel by nekdo spolecnou cestu nebo by se chtel pridat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Recko 2017

28.12.2016 v 15:52 | Nahoru | #1

28.12.2016 v 20:37 | Nahoru | #2

dejvcbf píše: dafikk> Tak podíval jsem se na vlákno a nevypadá to vůbec zle ti řeknu my chceme jet tam po vlastní ose (trasu ještě bádáme) a pokud bychom to naplánovali na podobný termín jak vy tak bychom se mohli potkat v Řecku ,nějak zvlášt jsme zatím nepřemýšleli který ostrov atd. ale zakyntos bych navštívil určitě rád, samozřejmě jak píšeš ze zpět po vlastní ose tak bychom mohli jet spolu to by bylo fajnové ,,jinak taky spojujem cestování a nějaký den válení a odpočinku (celoroční pracovní 100% nasazení ) a i pojezdit to tam jak památky tak pořádné panoramata

Zpět chceme jet trajektem Patras-Terst. Včera jsem jen tak z nudy zkoušel začít planovat cestu a díval jsem se na Booking jak a kde by se spalo.
Hodně předběžně a zhruba by to byli 2 noci v Maďarsku v Harkány s 1-denním koupáním v temálech. Další nocování Sarajevo --> přes Žabljak a noc v Podgorica --> AL/Gjirokastër --> od tam už dojezd na Zakyntos nějakým večerním trajektem z Kyllini. Ubytování už máme zamluveno a zaplacenou zálohu.
Trajekt Patras-Terst budu platit v lednu. Je tam nějakých 25% sleva.
Na Zakyntosu už jen válečka u moře. Tak jak píšeš o celoroční pracovním nasazením to mám i já. Na Zakyntosu už jen výlet k Shipvraku (turistická kravina-prý pirátská loď na pláži). Lepidlo na turisty. Vozí je tam na lodích. Chceme tam dojet po zemi a seběhnout to dolů po skále. A jako obvykle si chceme půjčit člun a udělat si romantiku na plážích,které jsou přístupné jen z moře.
Kdybyste se chtěli přidat,třeba jen na kus cesty,tak se ozvi a dáme to nějak dohromady.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366