bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm
10.9.2016 v 05:54
Ahoj.

Před 2 lety jsem si koupil motorku (Kawasaki KSR, 125 ccm / 6 kW) na ježdění po městě. Ale začal jsme ji používat i na kratší výlety. Typicky 80 Km tam a 80 Km zpět. Což zvládá naprosto v pohodě. Nejdelší trasa byla asi 150 Km tam a 150 Km zpět. Což už bylo dost nad její limit.

Teď by jsem chtěl jezdit třeba i 500 - 1000 Km. Proto potřebuji novou motorku. Díval jsem se Kawasaki Z300 (300 ccm / 25kW), Ninja 500, Z800.

Myslíte si, že by 300 ccm bylo na takové ježdění dostatečné? Od silnějších motorek mě odrazuje to, že stojí dvojnásobek až trojnásobek ceny... . S přítelkyní nejsme moc velká zátěž (65kg + 45kg). Především kvůli ceně jsem velmi nakloněný k Z300. Bude to ale dostatečné? Nerad bych se dostal do situace, kdy ji budu za půl roku prodávat, protože nebude stačit... .

Díky za názor.

(nežiji v ČR)


Naposledy editováno 10.09.2016 05:55:26

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 22:50 | Nahoru | #91
Kynklačka> To myslím úplně vážně, i kamiče dneska jezdí kilem po 1.třídách,a když ho chceš efektivně předjet, potřebuješ tam mít co nejrychleji alespoň těch 130.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 23:57 | Nahoru | #92

felixxx píše: tak po dálnici tio je teda výlet to nemusím, kamion ti předjedu s přehledem na staré jawě omezovám má na devadesát víc nejede



Psal taky 1000km, to se dálnici nevyhneš. A to chci vidět, jak každou chvíli předjíždíš kamion i když má omezovač a za zádama ti troubí 5 nedočkavejch troubů. A ještě chci vidět tu tvoji jawu po těch 1000 km.

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 00:26 | Nahoru | #93
HenryMonroe>
Ahoj. Tak ti napíšu jen tolik. Škoda, že ti kluci moc radost neudělali.. Ale je opravdu třeba házet flintu do žita? Pokud ovšem není nutné zůstat u Kawasaki. Třeba mají prodejnu zrovna tam, kde bydlíš. Ale pokud ti opravdu jde i o ty peníze, tak třeba Yamaha MT 07 (model 2015 bez ABS) stojí 130 000 Kč. Model 2016 i s ABS je za 150 tis. Ze zkušenosti vím, že v prodejnách jde vždy sehnat modely i dva, tři roky staré. Tak si teď porovnej cenu, ta je pouze o 10 000 vyšší. Ale objem motoru má dvakrát větší, výkon Z300 je 29 kW, ale MT07 má 55 kW. Navíc Z300 má tento plný výkon až v 11000 ot./min., ale MT07 ho má již u 6250 ot./min. A nakonec krouťák má Z300 pouze 27Nm., ale MT07 má plných 68 Nm. Henry není to značný rozdíl za stejnou cenu? Kawu mám taky rád a bylo by fajn, kdyby za tu cenu nabízela svoji ER 6 N, ale ta stojí 155 tis. Tady nelze polemizovat. Ovšem, pokud bys měl z nějakých důvodů možnost koupit pouze Kawu, tak by možná nebylo od věci zeptat se, zda by ti ER 6 nesehnali. A v jaké zemi to vlastně přebýváš??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 06:52 | Nahoru | #94
Plazivec> máš bujnou fantazii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 07:12 | Nahoru | #95

felixxx píše: Plazivec> máš bujnou fantazii


Jo, to mám, ale mám taky motorku a jezdím, nejen teoretizuju za monitorem, jako ty.

Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 07:20 | Nahoru | #96
Tech : "Jestli NC potřebuje 10sec na 100-140, to mám v čiplé 81čce rychleji i na pětku, nemluvě o čtyřce."

Taky si při potřebě rychlejšího zrychlení podřadím na 5ku, nebo 4ku a nesnažím se to roztahovat na 6ku.

Naposledy editováno 15.09.2016 07:22:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 08:26 | Nahoru | #97

Plazivec píše: Jo, to mám, ale mám taky motorku a jezdím, nejen teoretizuju za monitorem, jako ty.



no právě že jsi na tom tříkile nikdy neseděl Z300 29 kW a https://www.google....my0Jg6MvEwNxlG3h7kfw

Naposledy editováno 15.09.2016 09:05:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 10:22 | Nahoru | #98
felixxx> No koukni jak to zrychluje cca od 120. a to je sam a na rovine. A ted si predstav ze tam jsou 2 a do kopce... Na vyblbnuti sam to bude asi dobry ale cestovani ve dvou asi nee...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 10:59 | Nahoru | #99

Zlesa píše: mi_psi> Trouba jses mozna tak akorat ty. Pokud budu chtít jezdit dlouhý štreky tak si tam na to dám gumu k tomu určenou a ne sportovní. Zadruhý NC ti tu gumu sežere stejně jako 600/1000, není to jen o výkonu ale taky o hmotnosti atd... A výlet dlouhý 10tkm j¨sou 2 a víc týdnů dovolené takže na dovolenou si radší připlatím abych měl klid.


ty a ten druhej trouba. Samozřejmě jsem jel rychlejc a bandit víc váží => opotřebení pneu. A jeslti vás to zajímá, tak to bylo pirelli angel st a metzeler roadtec z6, což jsou cestovní pneu, který jsem sedřel úplně bez vzorku.. A že to žere víc? Za míň to nepojede.
Proč jsem prodal gs? Vibrovalo a rozložení hmotností při ježdění ve dvou bylo moc na zadní kolo.

Na dálnici jsem předjížděl i s naloženým gskem a co si pamatuju, tak 150kmh trvale nebyl vůbec problém.

Ale ještě větší vtipálek je tenhle Tech, kterje rozumí všem motorkám, přitom jezdí sám na vydechlým tranďáku a bude někomu něco říkat o výkonu ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 11:01 | Nahoru | #100

Tech píše: bledemon> Nemusím to měřit, ani cítit, normálně mi ujede.

Jo a nové Hondy maj prý hodně ukecané tacha, tak si 10km/h přičti....

EDIT: stejně je to jedno, neřeš sekundy, v praxi potřebuješ předlítnout rychle, ne se přetahovat celý stoupací pruh. Na 98% aut pak stačí těch 80kw v litru.

Jestli NC potřebuje 10sec na 100-140, to mám v čiplé 81čce rychleji i na pětku, nemluvě o čtyřce.



vidíš jakej seš kokůtek.. máš to podložené číslama a přesto blekotáš. :D
Nicméně rozumní lidé nezávodí s ochcávkou v metle na hlínách s červeným di

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 11:31 | Nahoru | #101
Zlesa> máš těžko pokud si zvykneš na litra třistovka je oničem, já tě chápu i plazivce ,

na tom třikile jsem opravoval plast mám skoro 120 kilo a nepřipadlo mi že by něco nezvládala, nedávno jsem prodával ybr 250 a taky to slušně jezdilo, moje hranice jsou někde jinde po okrskách se loudám 8O 9O na dálnici 120 mám 66 kW, na jihu moravy extrémní kopce nemáme

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 11:36 | Nahoru | #102
felixxx> Ja nepíšu že to je motorka na nic... říkám že na takový polety sám to bude asi dobrý. lehký ovladatelný, ok. Jenže když na tom chceš cestovat ve dvou někam dál tak ten kopec určitě potkáš a nedej bože když budeš muset předjíždět. Proto mi to příjde na cestování nevhodný. Pro to pohodlí je lepší mít tam výkon. A ano, je to o oběmu, když jedu pohodu mam tam max 4tis/ot ale když potřebuju přidat tak to prostě přidá hned bez toho abych musel podřazovat 2 kvalty dolu. Třeba na R4 musííš taky oproti V2. Měl jsem přímý srovnání SV 650/Hornet.

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 11:39 | Nahoru | #103
mi_psi> Jestli na 10tkm spotřebuješ na 600 dba cestovní zadky tak to lecos vysvetluje... Musis zacit jezdit taky jinak nez rovne... Precti si tady fora, na cestovni gume tady davaj lidi i 15tis...

4 reakcí na tento příspěvek Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 12:53 | Nahoru | #104
300, která má skoro 40 koní a moderní podvozek je naprosto skvělá motorka. Ti co píší, že se na tom nedá ve dvou cestovat jsou evidentně mladí, co nezažili dvoutaktní období Jaw s objemem max. 350 se sotva 20 koni. A taky se na tom cestovalo ve dvou. Jo, na předjíždění je potřeba více času, ale správně odhadnout, kdy je dobré předjet a pak to správně zvládnout, patří k základním dovednostem každého řidiče. Zkrátka je docela normální, že nemohu předjíždět tehdy, kdy se mi zachce, ale až tehdy, kdy to umožňuje situace.
Ale neměl bych strach, že by Z300 s předjížděním měla nějaký problém. Píšeš, že nežiješ v ČR. To je taky zásadní - ne v každé zemi se jezdí tak jako u nás, ne každá země je plná lidí, co s tebou za každou cenu musí závodit. U nás můžeš jet v podstatě jakoukoli rychlostí a vždycky se najde někdo, kdo se bude snažit tě předjet, často jen proto, aby ti to ukázal, že to umí = je lepší než ty.
Jsou země, kde je 300 ažaž, kde silnější motorky nemají žádný význam. Kdo kdy jezdil třeba na Krétě na kluzkém asfaltu a uzoučkých silnicích, pochopil, že motorky nad 250 ccm jsou tam zcela zbytečné. Naopak třeba v Americe vysoko v horách je potřeba velký objem, protože litrový motorky tam mají výkon třetinový. Ale zase tam všichni jezdí pomalu a podle předpisů.

Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 12:56 | Nahoru | #105
a teď tu o karkulce prosím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 13:15 | Nahoru | #106
MartinNTV>
Typický příklad...
Stoupání, nějaké zatáčky, poměrně krátké rovinky...
Kamion nebo autobus vlekoucí se 70 a méně.
Za ním kolona, pár aut.
První není schopný předjet, ostatní taky ne.
Na konci borec na moto s nevelkým výkonem, polyká prach a dusí se v kouři.
Potkávám takové moto jezdce často.
Ale poměrně na krátký čas.
Protože já si koupil moto takové, abych i se spolujezdcem takové předjíždění řešit nemusel.
Takže blinkr a bezpečně vpřed, protože výkonu mám dost.
Tak vypadá podle mne moto pro dva.

...Zkrátka je docela normální, že nemohu předjíždět tehdy, kdy se mi zachce, ale až tehdy, kdy to umožňuje situace...
Třeba mně to normální nepřijde, já rád předjedu kdykoliv, když se mi chce.

edit: písmenko

Naposledy editováno 15.09.2016 14:34:33

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 14:01 | Nahoru | #107
VladaM> Amen, nadruhou stranu taky nevletis do zatacky kam nevidis. Takze ne vzdycky to jde

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 14:59 | Nahoru | #108
mi_psi> Nikde jsem nepsal nic o závodění, jen jsem rozporoval že motorka s 35kw, ještě ve dvou je rychlejší na zrychlení než většina aut.

Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 15:09 | Nahoru | #109
Já najezdil na XJ600S (44kW) 40t.km a prodal ji kamarádovi,protože mě ve dvou už nestačila - silnice prvních tříd a dálnice. Koupil jsem FZS 1000 a najel jsem na ní zatím 60t.km. Myslím že spotřebu,pneu,PHM řetězovek a pod můžu spolehlivě posoudit. Spotřeba při stejném stylu jízdy - rozdíl 0,5l/100km. Pneumatiky - jestli najedu na pneu 10t. nebo 12t. neřeším - takže ano na FZS jsou trošku dražší,ale je podstatně větší výběr pneu a hlavně po 10tkm jsou pneu na houno jak na XJ,tak na FZS.:o). Řetězovka - tak tady jednoznačně vede FZS - první řetězovku jsem měnil v 45t., druhá má 40t. a měnit ji rozhodně jen tam nemíním. XJ - co 20t. - odcházela na nerovnoměrné vytahání. Takže rozdíl mezi 600 (44kW )a 1000 (100kW) rozhodně není ve spotřebě. Jezdím velmi podobnýma rychlostma jak na XJ, jen ta výkonová reserva je tam obrovská. Jak už bylo několikrát psáno - spousta aut má tendenci závodit, popotahovat při předjíždění, dělat podobné vylomeniny ( nevím proč to dělají,ale je to fakt.) a dostávají nás tak do nebezpečných situací. A já beru tu výkonovou reservu na to abych se od takových to lidí dostal co nejrychleji pryč - na max rychlost prdím. Vsázím na akceleraci,pružnost,ovladatelnost a rychlost až na tom posledním místě.

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 15:27 | Nahoru | #110

MartinNTV píše: 300, která má skoro 40 koní a moderní podvozek je naprosto skvělá motorka. Ti co píší, že se na tom nedá ve dvou cestovat jsou evidentně mladí, co nezažili dvoutaktní období Jaw s objemem max. 350 se sotva 20 koni. A taky se na tom cestovalo ve dvou. Jo, na předjíždění je potřeba více času, ale správně odhadnout, kdy je dobré předjet a pak to správně zvládnout, patří k základním dovednostem každého řidiče. Zkrátka je docela normální, že nemohu předjíždět tehdy, kdy se mi zachce, ale až tehdy, kdy to umožňuje situace.
Ale neměl bych strach, že by Z300 s předjížděním měla nějaký problém. Píšeš, že nežiješ v ČR. To je taky zásadní - ne v každé zemi se jezdí tak jako u nás, ne každá země je plná lidí, co s tebou za každou cenu musí závodit. U nás můžeš jet v podstatě jakoukoli rychlostí a vždycky se najde někdo, kdo se bude snažit tě předjet, často jen proto, aby ti to ukázal, že to umí = je lepší než ty.
Jsou země, kde je 300 ažaž, kde silnější motorky nemají žádný význam. Kdo kdy jezdil třeba na Krétě na kluzkém asfaltu a uzoučkých silnicích, pochopil, že motorky nad 250 ccm jsou tam zcela zbytečné. Naopak třeba v Americe vysoko v horách je potřeba velký objem, protože litrový motorky tam mají výkon třetinový. Ale zase tam všichni jezdí pomalu a podle předpisů.


Jenže v tom období dvoutaktní Jawy byl provoz tak 20% dnešního, Š120 jezdila 80 a naložená Liazka do kopce 40. Dneska je provoz tak 5x hustější a i kamiony lítaj stovkou (ano, vím, že má mít omezovač na cca 88 km/h, ale neni vyjímkou jet za kamionem po rovince co to valí 105 dle poctivý GPS). Pro mě by postrádalo smysl, kdybych měl na motorce řešit, že mám při předjíždění akceleraci jak běžnej osobák. Jako je každýho volba co mu stačí a i dneska cestujou lidi třeba i na Fichtlech přes celou republiku - ale to je svým způsobem určitej druh masochismu. Dle mě se koně navíc vždycky hodí a je fajn být ve výkonu na kg třeba na trojnásobku co běžný auto - když vemu 120 koní na 1500 kg auto tak to odpovídá třeba těm 80 koním na běžnou mašinu obsazenou ve dvou a to dle mě není žádný extrém.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 15:28 | Nahoru | #111
mi_psi>
Nicméně rozumní lidé nezávodí s ochcávkou v metle na hlínách s červeným di
Tak jistěže, ti nejrozumnější jezdí na NC...

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 15:35 | Nahoru | #112
mahuzs> Ja s nima taky nezavodim, neni to souper

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 17:26 | Nahoru | #113
mahuzs> Ale zase NC jako jediná z motorek jezdí ještě za míň než ta Oktávka. Takže na eko závody auto vs motorka ideál.

Naposledy editováno 15.09.2016 17:27:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 18:29 | Nahoru | #114

felixxx píše: no právě že jsi na tom tříkile nikdy neseděl Z300 29 kW a https://www.google....EwNxlG3h7kfw [/quote]

Stojí mě na dvorku ninja 250 s 25 kW. Jezdila na tom dcerka,párkrát jsem se taky nechal přemluvit. Twoe, to nejede a nejede a nejede. Dcerce jsem pořídil Z750, protože ta hujva prostě nejede. Měla strach při předjíždění.Šmytec. Můžeš si říkat co chceš, není to ani pro jednoho 50kg člověka.

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 18:34 | Nahoru | #115
[quote=MartinNTV] Ti co píší, že se na tom nedá ve dvou cestovat jsou evidentně mladí, co nezažili dvoutaktní období Jaw s objemem max. 350 se sotva 20 koni. A taky se na tom cestovalo ve dvou

tak ono je jiná doba pokud si měl jawu tak jsi byl rád že jedeš, přeřadit nebyl problém,

dneska když máš do kopce překoupnout dva kvalty tak se kupuje silnější motorka,

Naposledy editováno 15.09.2016 18:34:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 19:06 | Nahoru | #116

Plazivec píše: Můžeš si říkat co chceš, není to ani pro jednoho 50kg člověka.



mito je jasný pokud počítáš tachák sto dvěsta třista tak jiné motorky prostě nejdedou , ale já ti nic neříkám je to jen pokec pro henrymonroe

plaztivec co by mě zajímalo kde tam tak valíš, já v sk jezdím jak posraný snad není výjezd co by mě neměřili, a jsou pěkně zákeřní stojí s pistolema v baráku, v jablonici trojnožka v zahrádce, na senec se mi snad nestalo aby mě neměřili a prej chtějí rozmístit 6OO tajných radarů, několik pojízdných stk kde ti změří výfuk i výkon motorky když ji máš načerno otevřenou? motorku zabaví 4OO e. tady ve skalici kamoš 160 km hned ho zajali sebrali papíry a musel jet do strážnice pro 400 e, na starů myjavu když jedu benga schované na zastávce měří pistolí,

můj soused si vyjel do rodné vsí přezdíváme ho šroba, hned 1OO e u modré a pak 3Oe za 55 v obci

letos mě měřili horné orešany, u šamorína, na myjavě, v trstíně 2x, pasat u seredě,pak zlaté klasy vyjedeš z dědiny pak pole fabrika a konec dědiny dobrý výmak, naštěstí bralí nákladák předemnou a já ho předjížděl jel jsem hrubě na kilo v obci, v diakovcích dali nenápadně obytnou zoonu 4O naštěstí tam zajíždím
tam je nastartovaná fobie kvůli klimě a pěkně to kasírujou
jo taky dodávka před trnavou

Naposledy editováno 15.09.2016 19:55:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 20:00 | Nahoru | #117
felixxx> Tak to je docela výčet. Já to tady znám, všechna ta místa v tom výčtu znám jak svoje boty, vím, kde měří. Ale stejně je mě to k hounu, pač jezdím 50/90/110. Prostě jim nedávám šanci. Ale co se týče zrychlení, na to si potrpím. Když se podíváš, co mám za motorku, tak ti je jasný, že se na tom sice rychle jezdit dá, ale vůbec není potřeba. Už při rychlosti 90 slušně fouká, ty zadní péra se sedlem krásně masírujou zadel a jelikož nemám ani plexi, tak chytnu hojně hmyzích kulek do tlamy. No a jáma, když se trefim, tak mě spočítá všechny žebra i se stavcama, takovou masáž ani nešeženeš
Ale zrychlení jde od volnoběhu. A to já potřebuju. Na dálnici ve 110 otočím heftem a ta bestie vyrazí jako zběsilá, takže kamion se jen míhne vedle. Víc jak 170 jsem na tom nejel, to už mě atmosféra sunula ze sedla na nosič. Ale do téch 170 to pálí jako prase, má to 106 Nm. Dál nevím.
Tyhle lehkonohý křápy, jako je ta 300ka nemají krouťák. Abys vyrazil vpřed, potřebuješ správnej kvalt a otáčky nad 8000, což je komplikace jako hrom. Abys vozil kompjůtr.

To já když po jízdě nepadám ze sedla a nešilhám únavou, nemám kilo hmyzího masa na kebuli a necítím kostní skelet, tak ani nemám pocit, že jsem jezdil. Holt každej to máme rád jinak.

Naposledy editováno 15.09.2016 20:03:27

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 20:10 | Nahoru | #118
[quote=MartinNTV]300,. Kdo kdy jezdil třeba na Krétě na kluzkém asfaltu a uzoučkých silnicích, pochopil, že motorky nad 250 ccm jsou tam zcela zbytečné

kréta je v pohodě zkus zakyntos

tam sypou vápenec do asfaltu. ale fakt moc když se rozběhneš ujedeš i dva metry na nohou, jak po ledě , tam vzít za přední brzdu absolutní nesmysl , to si hned usteleš a neco naklopit tak češeš olivy, tam jsem měl jednou stopadesátku v pohodě a dali jsme to i padesátce piagio, stou padesátkou jsme to dali i do hor nějaké muzeum i atrakce, super výlet, mavíc ty padesátky mužeš nechat kde chceš neřeší,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 20:34 | Nahoru | #119
Plazivec> já jsem právě plazivec, 120 kilo 186 cm ,velké plexi, předkopy, křeslo, vzadu opěrka nic víc, nemusí to být zrovna harlej, ani na oblečení si nepotrpím jsem biker od desti let a prostě se nestrojím je to možná hloupé ale prostě jsem takový umím se obléct na pohodu ale nebudim pozornost jako motorkář vychutnávám si klidně i jízdu na pinckoví nebo ve škoda 1203 kde předjíždění není v jídelníčku vůbec, letos si považuji že jsem jel v prudké bouři do brna 70 po dálnici a nikdo mě nepředjížděl, byl to mazec a celkem v suchu, a pasohlávkách taky pod motorkou bouře a v suchu , toho si cením nejvíc že přežiju v přírodě, můj sem přežít v mraze Elefantentrffen nebo něco podobného v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

15.9.2016 v 20:40 | Nahoru | #120
Plazivec> Chceš vidět jawu po 1000 km? Tak se dojdi do NTM podívat na jawu která objela svět...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní moto Kawasaki EN 500 rob456 1 Dnes v 13:38 Kubák
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz


TOPlist