Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Myslel jsem si, že s posunutou vačkou 1.generace zůstane zachovaný masivní kroutící moment v nízkých otáčkách a zbavím se náhlého poklesu nad 6200 rpm. Myslet znamená hovno vědět. Ve středních to mělo díru jako nejhorší Stelvio z 2008, prostě nejdříve krásný nástup, pak ve 4500 rpm mrtvo a teprve potom pořádný fofr, taková závodní charakteristika. Takže vačky přestavit na tovární časování, něco obětovat a něco zase získat. Takto nastavené už se to dá akceptovat a s vyladěným mapováním to bude ještě lepší. Graficky vidíte na obrázku srovnání s Grisem 1400 s rolnama (to je lokomotiva), v řeči čísel Griso/rolny 130 Nm 3300rpm, 117 PS 6950rpm, Griso/flat tappets 134 Nm 6300rpm a 127 PS 7500 rpm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 | tomas21 | 42 | 10.5.2023 v 08:59 oldyno |