Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
E: jsou tam 12,9 šrouby, ale mám strach to v hliníku utahovat i na nejnižších předepsaných 30Nm dle strojírenských tabulek
Naposledy editováno 03.04.2020 11:01:51
(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
...kdyby manuály. Ty jsem prolezl snad všechny, ale ten CARC je záhadou. Naneste předepsané těsnění a utáhnete na předepsaný moment je vše, co tak m tomu je Já to nenašel ani na fórech a ani Geloš přesně nevěděl. Měl jsem to chvilku na těch 30, než jsem po debatě s Tomem raději povolil na 25, tak snad jsem to moc nezkurvil a jen lépe zmáčkl těsnění.
Naposledy editováno 05.04.2020 20:34:28
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Dneska jsem chtěl jet do práce a nenastartoval. Čerpadlo natáhlo, ale při zmáčknutí startéru jen .. cvak .. a nic. Při tom všem jsem si všimnul, že nesvítí světla (přední obrys+zadní ledky) a nereaguje otevírátko schránky na nádrži.
Myslel jsem, že to je světly, tak jsem vyměnil malou 15V pojistku a na motoru taky velkou 30V pojistku.
Kupodivu vše při starém.
Neměl jsem tada čas špekulovat, protože to mám daleko, tak jsem jel autem. Ale je to bolest, netuším co dál zkontrolovat.
Rady?
Edit:
- baterku bych asi vyloučil, protože při pokusu o nastartování palubka ani nemrkne, nepohasne, nic.. to by u slabé nebo vadné baterie určitě dělala..mám ji od loňska
Naposledy editováno 04.05.2020 10:53:37
Naposledy editováno 04.05.2020 17:02:26
Naposledy editováno 04.05.2020 18:15:44
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Dorazil jsem a prostříkal kontaktolem co se dalo. I velký a malý pojistkový skříňky taky.
Pojistky nasazeny, baterka připojena...ejhle, na světle byla jedna vypálená.. výměna, pohlazení kozy a .. start. Naskočila.
Ale...
po cca 2 vteřinách se vypálila pojistka na pozici "B", co má na starost starter a obrysovky a zadní světlo (a otevírání víka schránky a paliv.čerpadlo)
Po výměně stačilo k jejímu vypálení už jen otočení klíčku..
Čili jak to vidím, nevyhazuje pojistku starter, ale světla. Zadní ledky nebo přední obrysovky...
Ale teď je tma, tak pokračování zítra
Přídavný světla jsem ani nezkoušel zapínat, ty to dělat nemůžou.?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Pokud tam bude svod tak vše odpojit a postupně proměřovat. odpor proti kostře.
Jediná věc, vedení od světel do svazku kabelů jsem zkusil rozmotat a projít. Ale pod kapotou je místo naprd, není nic vidět. Tak jsem v řiti. Další krok je asi servis.
Edit: rozpletl jsem kabelový svazek a pohýbal kablíky ke světlům. Vše prolil kontaktolem a zkusil najít zlomenej drát. Nic, samá voda. No...dal jsem místo vypálený 15a pojistku 10a. Vše funguje normálně. Tak jsem zamotal kablíky do kapličky, úhledně jak to šlo. A uvidím dál.
Naposledy editováno 08.05.2020 18:00:15
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ohledně mojí záhady... byl jsem i v 1. Kozí. Příčinu vypalování pojistky mi najít nepomohl, protože jsem předtím vyčistil, vypláchnul a prolil kontaktolem všechny konektory světel včetně osvětlení SPZ vzadu. Kabely jsem prošel zda nejsou zlomený a zjevně prošlehlý - nic jsem nenašel.
Po složení a výměně dvou celoskel (žárovek) se mi závada přestala projevovat, koza mečí.
Takže pravděpodobně byl zkrat v konektorech, možná i díky "fousu" ze žárovky...
Nevím..
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Na koncovce výfuku se pravděpodobně (na 99%) uvolnila nějaká vnitřní přepážka. Výfuk jsem sundal a poklepem kladivem obaleným v tričku jsem zjistil,že v 1/3 od konce výfuku je ono místo problému. Nepředpokládám, že je v mých silách s tím cokoli udělat, max tak sundat krytku u svodu. Tudíž po víkendovém výletu nejezdím.
Je nějaká možnost toto nechat opravit popř. konkrétní firmu, osobu, která je schopna origo lauf dát dokupy. Přiznám se, že jsem vysněnou motorku nekoupil zrovna nejlevnějc, s ohledem na původ, historii a stav + zdvihátka u geloše, tak teď nejsem zcela připraven toto řešit např. koupí laďáku, který navíc ano nechci. Strašně bych chtěl, i kvůli vzhledu, nechat origo.
Děkuji moc Olda
Pokud budu předpokládat podobný způsob jako na Grisu, tak mohu poradit. Ale z tvého popisu není jasné ani o co jde. Mě v tom něco lítalo a když jsem s tím v ruce zakvérlal, tak to bylo pěkně slyšet. Byl to katalyzátor, který se rozpadl a kus ve velikosti menšího tenisáku v tom létal. Vyndal jsem ho. Jinak přepážky u Grisa (předpokládám obdobu) jsou tak mohutné, že se neuvolní. To se spíš vypálí vata a taková kovová sít tam může rezonovat. Já ho rozřezal a po repasu ho nechal svařit. Byl z nerezu a dvouplášť. Ale jak říkám bylo to Griso. Opravnu nevím, ale šikovný svářeč by si měl poradit.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
moto ma poctivych 17 000 km, tak bych predpokladal nejakou vyrobni nedokonalost a katak asi vyloucil.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Než budu muset pořešit alternativní variantu, jestli někdo nezná šikovného výfukáře nebo aspoň o nějakém zaslechl.
Naposledy editováno 31.05.2020 08:43:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 | tomas21 | 42 | 10.5.2023 v 08:59 oldyno |