globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.8.2017 v 16:22 | Nahoru | #181

dva_hrnce píše: Castrol TWS davaji v Susici, ale protoze za nej chtej nesmyslny penize, presel jsem na Agip.
Oboje je 10w60 dle manualu.
Jeste doplnim, ze je krom viskozity dulezite dodrzet i parametry JASO a API.
Doufam ze to pisu dobre, bulharsky pivo a bulharsky slunicko mi dela dobrej gulas v makovici..



API ano, ale dneska snad všechny oleje mají alespoň SM, tak je to v pohodě. Jaso je nám u koudele kdyz nemáme spojku v oleji...Castrol TWS taky Jaso nemá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.8.2017 v 19:42 | Nahoru | #182
Kawa75> ja bych dodržel všechny parametry co požaduje výrobce. A co se tyka jestli by nestačilo 10-50 misto 60, tak jsem to už několikrát zazil ze mnichovske motocykly utavene chcipaly a kontrolky zárili a ja v pohodě. Protoze kontrolka na teplotu tam není. Nema cenu ušetřit par korun.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.8.2017 v 20:32 | Nahoru | #183
pkKun> jj už jsem objednal ten Castrol 10W60. Ale mate mne, ze kdyz zadam motorku na castrol web, tak nabidne 10W50...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.8.2017 v 20:38 | Nahoru | #184
Kawa75> asi chyba. 10W50 se dává do V11

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.8.2017 v 07:13 | Nahoru | #185

kubacech píše: Kawa75> asi chyba. 10W50 se dává do V11



čoveče asi to nebude chyba, i Motul na svém webu nabízí buď 15W50, nebo 10W60...
Ta 60 má smysl jen kvůli extrémní teplotě, asi aby to mazalo na 150%, i když to někdo bude trápit v Římě při 40°C ve stínu...
Pro Čr bude možná ta 50 lepší...nevýhoda 60 je, že je film tak tlustej, až zvyšuje tření motoru.
A problém u 60 je taky trvanlivost, tyhle závodní oleje vyladěný do extrémů prd vydrží. Proto je interval výměny jen 5tis km...

Na jich na dovču raději 60, a kolem komína, či na sever 50. Tož dedukce kawy no...

Naposledy editováno 22.08.2017 07:19:58

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.8.2017 v 09:28 | Nahoru | #186
Ja ten olej menim tak nejak po 8tis.km a motor zatim i v 72tis.km klape jak za mlada.
A na tech 8tis.km doleju tak 4 decky, kdyz to zrovna netrapim na okruhu do mrtva, to si pak vezme o fous vic..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.8.2017 v 09:41 | Nahoru | #187
dva_hrnce> v manuálu je napsána výměna po 10tis km, možná mi dali Kozáci interval jen 5tis, protože měnili vačky...
Ok, budu měnit 1x ročně, pokud najedu pod 10tis...

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.8.2017 v 18:38 | Nahoru | #188
Já měnit olej mezi 5-8 tis. Podle času a vždycky i filtr.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.8.2017 v 20:54 | Nahoru | #189
Takto včera skončil syn kolegy z práce... Tak ať nemáme takovou smůlu...

Hák na silnici

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

23.8.2017 v 06:09 | Nahoru | #190

Kawa75 píše: dva_hrnce> v manuálu je napsána výměna po 10tis km, možná mi dali Kozáci interval jen 5tis, protože měnili vačky...
Ok, budu měnit 1x ročně, pokud najedu pod 10tis...



U Sportu mají v manuálu 10 000. V případě že jdeš na okruh snížit na 5000.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

23.8.2017 v 08:14 | Nahoru | #191
V knížce je 10, kozáci doporučují všechny intervaly zkrátit o polovinu. No dělám to taky tak, že to měním tak nějak kolem 8tis a udělám to vše. Docela bývá zajebanej vzduch. Nevím, jak by musel vypadat po 20tis - Stelivo

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

23.8.2017 v 20:24 | Nahoru | #192
Prasoper> Jo na Stelviu se mi vzduchový filtr taky dost špiní. Ale prý je to normální. Měním každý rok na sezónu, a to teď najezdim poměrně málo.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.5.2018 v 18:07 | Nahoru | #193
Ahoj,
dnes jsem našel pod stelviem loužičku oleje velikosti mince 50Kč. Kouknul jsem na motor a vypadá to, že olej prosakuje mezi blokem a hlavou levého válce.
Dá se s tím doma něco dělat nebo řešit servisem?
Díky

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.5.2018 v 18:14 | Nahoru | #194
spike-cz> já měl louzičku po výměně oleje a ventilů. Nakonec to bylo pod těsněním víka. Je třeba vždy vyměnit těsnění i ty gumičky pod šrouby. Nejprve zjistit odkud to skutečně teče. Umýt a natočit a sledovat. Ono to stéká tak zajímavě že jsem také myslel že to je něco jiného

Naposledy editováno 08.05.2018 18:16:29

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.5.2018 v 21:04 | Nahoru | #195
Díky.
Očistím, projedu a případně nafotím.
Jinak jsem předtím nic nemontoval, jen před cca 500 km lehké odložení v kopci viz předposlední zápis (video) v deníku. Tak mam obavu, aby se to neprojevilo až teď..

Naposledy editováno 08.05.2018 21:05:12

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.5.2018 v 00:30 | Nahoru | #196
spike-cz> pokud to vali pod víkem. Stačí většinou ohřát a podržet v otáčkách na místě abys viděl kde a jak

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.5.2018 v 00:42 | Nahoru | #197
Za hudbu 1. Máš padáky a to položení mi nepřijde na problém. Jenom ty víka. Tam bych to začal hledat

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.5.2018 v 17:02 | Nahoru | #198
pkKun> Díky za navedení. Nakonec se povedlo najít chybu, propouštělo olejové čidlo pod nádrží. Takže výměna a hotovo..

Naposledy editováno 11.05.2018 17:02:53

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.5.2018 v 19:20 | Nahoru | #199
spike-cz> To je super , Hlavně žes to nalezl.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.5.2018 v 16:23 | Nahoru | #200

spike-cz píše: pkKun> Díky za navedení. Nakonec se povedlo najít chybu, propouštělo olejové čidlo pod nádrží. Takže výměna a hotovo..


Mne to trvalo tiež chvíľu, kým som to čidlo detegoval a vymenil pomocou servisu

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.5.2018 v 19:10 | Nahoru | #201
Já to tedy vzal opačně, pomocí servisu detekoval a pak vyměnil

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.5.2018 v 21:16 | Nahoru | #202
A mě výměna teprve čeká. Občas se zblázní a nefunguje.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.5.2018 v 21:23 | Nahoru | #203
No já asi dvě hodiny oddeklovával Stelivo včetně nádrže, tak chápu, že se ti do toho nechce

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.5.2018 v 06:10 | Nahoru | #204
Já to dělal přes zimu Ale taky jsem se na to chystal už někdy od začátku léta

Naposledy editováno 16.05.2018 06:13:28

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

27.6.2018 v 16:02 | Nahoru | #205
Caute,
riešil niekto výmenu ventilčekov na bezdušové vypletané kolesá pre Griso 1200 8V SE?
Pri výmene pneumatík som chcel dať vymeniť ventilčeky za zahnuté (pravouhlé) a nič tam nepasovalo.
Neviete poradiť kde by som zohnal pravouhlé ventily, ktoré by tam pasovali?

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 27.6.2018 v 19:36 | Nahoru | #206
Jo, jsou origo guzzi. Musíš do některého autorizovaného servisu. A stojí pálku..

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1.7.2018 v 14:17 | Nahoru | #207
Zdarec chlapi, přitáhl jsem si MG Sport 1200, umyl jsem ho(od minulého majitele tuhle vymoženost asi nepoznalo) a vyskočil na mě problém...začal svítit po nastartování SERVIS a červený trjúhelníček...z Brevy už jsem věděl jak do palubního počítače a tak jsem si vyjel, že je to kod chyby 07 v Dashboard, což by mělo být ... Oil Senzor fault DSB 07. Kde je to olejové čidlo a co s tím? zítra bych měl odjíždět do zahraničí na výlet...

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1.7.2018 v 16:01 | Nahoru | #208
K oil cidlu je blbý přístup, je kdesi u levého válce..
Každopádně jestli je v motoru dost oleje, tak to neřeš.
A když zapnes zapalko a hned budeš držet start cudl, moto nastartuje dřív než se probudí budíky a svítit to nebude

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1.7.2018 v 18:08 | Nahoru | #209
moc díky, já to zkusím dle rady. zkoušel jsem se na něj nějak dostat a myslel jsem si, že prostě očistím kontakt a bude...bohužel jsem se k čidlu nedostal i když Hary Ventil mi poslal fotku kde by to snad mohlo být, přístup k čidlu s mýma prackama jsem nakonec vzdal, než bych dojebal i něco jiného... Zkoušel jsem i ten error vymyzat a nejde to, drží se tam a přes palubák ho nevymažu

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1.7.2018 v 19:45 | Nahoru | #210
Tak jak to dopadlo, sla nadrz dolu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist