globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 1.12.2016 v 09:30 | Nahoru | #91

Simčo píše: Zdravím, chcel by som sa spýtať, aké máte skúsenosti s prehrávaním (úprava) palivovej mapy. Nechcem zvyšovať výkon, ide mi skôr o plynulejší zaťah a reakciu na plyn. Niekde som čital, že to pomohlo aj proti strielaniu do výfuku. Za každú radu Dakujem. Mám MG 1200 Sport 8V 2013 27000 km.

ano, tohle palivová mapa řeší. Na Sportku mám k dispozici mapu od Beetletech. Je plynulejší v nejnižších otáčkách, ve středním pásmu není taková díra, je hladká při ustálené jízdě a do výfuku ti střelí jen velmi sporadicky. Výkonostní posun tam je, ale spíš jen jako vedlejší efekt

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1.12.2016 v 11:50 | Nahoru | #92
seikos> výkon neriešim, má ho pre mňa až dosť, môžeš mi poradiť aký je postup? Nahráva sa to do origo jednotky, alebo treba inú? Čítal som, že existujú mapy aj originál z fabriky. Kto to robí? (ČR, SR) sám to nedám,Aký je postup?, Čo to stojí? Čítal som tu tvoje príspevky a viem, že s tým máš skúsenosti, keď sa podelíš, budem rád. Ďakujem

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1.12.2016 v 13:06 | Nahoru | #93
Já pro svoji práci používám set čtyř programů. Zkus najít na internetu pojem Guzzidiag. Dá se pořídit jednak samostatná diagnostika, za druhé taky čtecí program, který ti vytáhne aktuální palivovou mapu z řídící jednotky. Tu si zazálohuješ třeba na flashku. Potom existuje program IAWwriter, který ti podobným způsobem jako ten čtecí dokáže do řídící jednotky nahrát jinou palivovou mapu. Je potom potřeba udělat ještě pár kroků, aby motorka dobře jela, ale to už je potřeba si nastudovat na stránkách Wildguzzi.

http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=69168.0
Fabrika obvykle mapy vydává jen velmi sporadicky. Obvykle jen pokud se najde na motorce nějaký závažnější problém, který je možný vyřešit updatem softwaru. Třeba pro moje stalo jo byly vydány za celou dobu jenom dvě mapy.
Existují ale lidi, nebo firmy, které se palivovými mapami zabývají. Většinou ladičské firmy. Tyhle mapy má k dispozici obvykle každý trošku lepší servis. Třeba První kozí nebo já
Dají se samozřejmě koupit. Třeba od Rexeru, nebo od Beetletech. U Rexeru ta mapa stojí obvykle kolem 5000 Kč. Beetletech chce za mapu zhruba 2800 korun.
A pak samozřejmě existuje poměrně dost lidí, kteří se s kamarády o mapu klidně ochotně podělí. Jo, a samozřejmě k tomu musíš mít potřebný hardware, aby jsi měl tu motorku jak napíchnout k počítači

Naposledy editováno 01.12.2016 14:26:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1.12.2016 v 14:16 | Nahoru | #94
seikos> Vďaka za info, ale na toto si sám netrúfam, S Guzzi servisom je to na Slovensku trochu horšie..(nebudem komentovať...) Chcel by som to riešiť niekedy na jar. Poobzerám sa po dákej firme v SR alebo ČR. Urobím si aspoň výlet. (aj autoradio mi montovali v Hradci K.) A čí sa niekto podelí, nie je dôležité. Chcem to mať ale urobené dobre. Kludne si to dám urobiť aj u teba, ked sa dohodneme. Niekde tu v staršom vlakne, som čítal o pánovi v okolí Olomouca. Len to nechcem dať robiť dakemu pseudoodborníkovy, na to ju(aj seba) mám moc rád Dík

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1.12.2016 v 14:25 | Nahoru | #95

Simčo píše: seikos> Vďaka za info, ale na toto si sám netrúfam, S Guzzi servisom je to na Slovensku trochu horšie..(nebudem komentovať...) Chcel by som to riešiť niekedy na jar. Poobzerám sa po dákej firme v SR alebo ČR. Urobím si aspoň výlet. (aj autoradio mi montovali v Hradci K.) A čí sa niekto podelí, nie je dôležité. Chcem to mať ale urobené dobre. Kludne si to dám urobiť aj u teba, ked sa dohodneme. Niekde tu v staršom vlakne, som čítal o pánovi v okolí Olomouca. Len to nechcem dať robiť dakemu pseudoodborníkovy, na to ju(aj seba) mám moc rád Dík

ten pán v okolí olomouce je největší machr na Guzzi v celé České republice. Ale pochybuji že se k němu na servis vůbec dostaneš. Klidně mi napiš do soukromé zprávy, můžeme se domluvit

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.12.2016 v 23:46 | Nahoru | #96
Zdravím, chcem sa spýtať, keď že nastal čas pulírovania a čistenia, či niekto má skúsenosť s čistením zvodou výfuku (matné zlaté kolena od motora). Chytil som nejaký sáčik a ono sa to dosť pripieklo. Skúšal som už asi všetko, ale nechcem to drať na silu. dá sa to niečím odstrániť, alebo to musím celé zhodíť a preleštiť? Tú zlatú matnú by som chlel zachovať. Sport 1200 8v. Za vaše rady vopred ďakujem.



(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.12.2016 v 10:07 | Nahoru | #97
Simčo>









Také se mi líbila zlatavá barva svodů, ale po přeleštění je opět lesk. Měl jsem fleky a zašlé. Použil jsem od Luise přípravek ve spreji a fungoval bezvadně. Zlatá barva zmizela a objevil se lesk jak blázen a to prakticky bez práce. Ale fleky a kousky bordelu zůstaly. Takže jsem je shodil a leštící kotouč do vrtačky pastu a výsledek na fotkách. Někdo i myslel, že jsem koupil nové. Pokud máš něco přiškvařené, tak si myslím, že budeš muset sundat svody. Dostaneš se k nim mnohem lépe a čištění bude celistvé. Zda se zlatavka vrátí zatím nevím, zjistím po ohřátí na jaře.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.12.2016 v 10:13 | Nahoru | #98
Pro porovnání, před...




MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.12.2016 v 11:57 | Nahoru | #99
pkKun - Super ,idem do toho, vyzerá to dobre, kašlem na zlatú. Ďakujem

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

19.12.2016 v 08:06 | Nahoru | #100
Autosol Metal polish a hodina práce s hadrou




(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

19.12.2016 v 08:14 | Nahoru | #101
kubacech> Já musel použít až přípravek na leštění nerezu atd. pasta mi to nevzala vše, možná proto, že to bylo poprvé po 30tkm a působilo to necelistvě a hlubší fleky zůstaly . Nyní již pravidelně a bude stačit snad již pouze pasta

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

20.12.2016 v 20:01 | Nahoru | #102
Já používám leštící pastu a leštící rouna, mám od Wuerth, ale je to asi stejné od všech...příklad níže:

leštící sady

Já to dokonce leštil jen ručně, tady je před a po...










(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

20.12.2016 v 20:11 | Nahoru | #103
Simčo> Jinak se divím, že ti vadí to střílení do výfuku, pro mne je to parádní oživení jízdy
Mám u sportky přídavnou jednotku Rapidbike, v První Kozí se tím zabývají a ukazovali mi myslím Rexer.
Hlavní smysl těchto přídavných jednotek je v upravení informací od čidel/snímačů pro hlavní řídící jednotku. Prostě jí trochu lžou o teplotách, poloze klapky atd.. a ona na oplátku např. obohacuje směs atd...

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.12.2016 v 11:29 | Nahoru | #104
Kawa75, mne to nevadí, šak já ju mám rád ,skôr mi ide o plynulejšiu reakciu na plyn a priebeh výkonu. Do První Kozí som volal a neni problém. Aj Seikos mi navrhol alternatívu. Budem to riešiť až na JAR.(už teraz mám absťák ) Tie zvody som skúšal všeličím ale nič to nepomáha .Je na tom nejaký elox, alebo chemická úprava. Ešte skúsim zelenú pastu a keď nie tak nie.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 21.12.2016 v 22:35 | Nahoru | #105
Ahoj. Já měl už na svodech modré fleky a někde tady jsem našel doporučení na přípravek na čištění svodů a tak jsem to pořídil a dopadlo to velice dobře, stačilo to jen houbičkou na nádobí chvíli drbat a ještě jsem je přeleštil pastou metal polish od stejné firmy a byly jak nové.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

23.2.2017 v 01:44 | Nahoru | #106
Chlapi ten Autosol je paráda, Ďakujem, 2 hodky príjemnej roboty a paráda. Lestil som to len do polo leskla a som spokojný. Ešte raz ďakujem. Keby niekto chcel radu, ako na kožu odporúčam Philadelfiu.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.3.2017 v 20:17 | Nahoru | #107
Zdravím páni, mám otázku, gr. tesnenie medzi kolenom a hlavou, treba ich vždy vymeniť? nahodil som to naspäť a ide to v poho. Matky som dal iné (pomedené), tie staré boli hrdzavé a také cimperlich. Ďakujem za rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.3.2017 v 20:32 | Nahoru | #108
Simčo> Já mám po několika demontážích a montážích stále stejné. Nyní cca 40tkm, takže si myslím , že je měnit nemusíš. Až budou rozlámaný a foukat, tak je vyměním.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.3.2017 v 21:09 | Nahoru | #109
pkKun> Ďakujem za odpoveď. Už som to v Breclave aj tak objednal, lebo v SK je to momentálne hnuss...,30 a viac dní, jedine AUT Faber ??? (Italmoto dovozca).
Budem to mať aspoň doma. Ešte raz Dík.

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.3.2017 v 12:12 | Nahoru | #110
Včera jsem sportku trošku protáhl na dálnici a ve cca 235km/hod mne zastavil omezovač
Vloni jsem ji pokud si dobře pamatuji dostal na 240 bez zásahu omezovače... Tak si říkám jestli ho v Kozí při výměně vaček trochu nepřenastavili a já kvůli tomu moc neujel kámošovi co má Hondu VFR 1200 CT, ta ho má nastaven na 230km/h . no nasralo mě to, co vám budu povídat . Nevíte jestli se dá nastavení omezovače lehce změnit a samozřejmě bez zničení motoru, že...
Kozáků se na to zeptám, jen zjišťuji, jestli jste to někdo už taky neřešili, apropo kdy spíná omezovač Vám?

P.S. jo a jsem lehce praštěnej, no

Naposledy editováno 26.03.2017 12:14:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.3.2017 v 08:50 | Nahoru | #111
Kawa75> Tak to nevím, jen doufám, že jsi to měl sólo, bez sajdy, protože jinak by to bylo i na německé dálnici o hubu. v CK kozí budou vědět

Naposledy editováno 30.03.2017 08:51:23

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.3.2017 v 10:31 | Nahoru | #112
pkKun> nejel jsem s Brevou ale se Sportkou...mam dve Guzziny...

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.3.2017 v 10:52 | Nahoru | #113
no jó, já popleta tak to je jen o trochu lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.3.2017 v 20:30 | Nahoru | #114
Kawa75> Myslím, že v TunerPro možnost upravit omezovač otáček je, snad i pro jednotlivé rychlostní stupně. O víkendu na to kouknu a dám ti vědět.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.3.2017 v 21:11 | Nahoru | #115
kvjeta> ok, díky

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.3.2017 v 21:53 | Nahoru | #116
Kawa75> Po výměně vaček se nahrává do řídící nový software a někde jsem zaslechl, že pak tachometr ukazuje trochu jinou rychlost. Zkus sledovat spíš otáčkoměr, 1200 Sport 8V má omezovač na 8400 rpm. Když budeš chtít, nahraju ti třeba i 10.000, ale na tvou vlastní odpovědnost.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.3.2017 v 22:54 | Nahoru | #117
Kawa75> teď mi ještě Geloš připomněl jednu věc, minimálně v softwaru Stelvia je parametr korekce rychloměru. Tím bys mohl dát i 250, možná i víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

31.3.2017 v 20:46 | Nahoru | #118
Kawa75> Tak nastavit max.otáčky jdou (alespoň v softu Stelvia), nastavují se max. otáčky a otáčky na které to má spadnout po dosažení maxima). V malém okně vpravo je nastavení korekce rychloměru.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.4.2017 v 09:15 | Nahoru | #119

kvjeta píše: Kawa75> Tak nastavit max.otáčky jdou (alespoň v softu Stelvia), nastavují se max. otáčky a otáčky na které to má spadnout po dosažení maxima). V malém okně vpravo je nastavení korekce rychloměru.




¨
¨
Aho, díky za super informace. určitě bych to moc nepřeháněl, zjistím kolik je ještě bezpečné, řekněme jednou za měsíc při krátkodobé návštěvě dálnice to na minutu rozjet naplno no možná mám ten omezovač dneska nastaveni o nějakou stovku níže.

TunerPro předpokládám, že je program běžíci pod Windows. dá se někde koupit včetně propojovacího kabelu a manuálu?

Naposledy editováno 09.04.2017 09:16:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2017 v 21:03 | Nahoru | #120
Kawa75> Ano, Tuner Pro funguje pod Windows, je to freeware, stáhneš ho tady: Tuner Pro download.
Nejdřív však potřebuješ stáhnout software z řídící jednotky, a pak jej tam zpět nahrát. Prográmky na to stáhneš zde:GuzziDiag IAW5XReader na čtení, IAW5XReader na zpětné nahrání upraveného programu. (pokud se nepletu, tak bys měl mít řídící jednotku 5AM (stejnou co mám na Stelviu).
A pak potřebuješ diagnostický kabel s převodníkem na USB - tady doporučuju na základě vlastní zkušenosti nelaborovat a hned objednat zde: http://lonelec.co.u...ct&product_id=51 , zaručeně funguje, sám jsem nejdřív zkusil Činu přes Aliexpress, pak další ze Sunnysoftu, ale ani jeden nefunguje, ovladače jsou dost ciltivé na čipovou sadu USB převodníku.
A nebo se můžem domluvit, nemáme to od sebe daleko, tak to můžem prubnout, že buď ke mě přijedeš, nebo se já projedu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist