Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
MartinNTV píše: 60 Nm se ti zdá malej krouťák?? A kolik na motorce potřebuješ, a k čemu? Není tak dávno doba, kdy běžný auta měly kolem 100 Nm.
Tak...ptát se, k čemu na motorce krouťák, je asi trochu zbytečný, ne? Motorka je především o zrychlení, ovladatelnosti, fun-factoru...využívání motorky jenom jako dopravního prostředku z A do B je přežitek z dob, kdy krouťák běžnýho auta kolem 100 Nm bylo hodně veliký sci-fi...
Btw, není tak dávno doba, kdy jsme si chodili zatelefonovat do budky před panelák, vyhřívání zadního okna bylo za příplatek a ženský se neholily....uznej sám, že to asi nebyl nejlepší argument
MartinNTV píše: Je zajímavý, jak se posunujou názory lidí, když byly Transalp nebo Afrika nový, byly považovány za to nejlepší, co v kategorii je. Honda Revere - předchůdce Deuvilla byl jeden z nejoblíbenějších motocyklů střední třídy. Výkon těm strojům rozhodně nechyběl. Dneska každý potřebuje 100 koní, minimálně.
Jasně, ale to je dneska překonaný..už sme prostě jinde. Za komančů bylo považovanej za to nejlepší Žigulík...tswe, mám takovej dojem, že si trochu zaspal dobu
100 koní je, neřekl bych minimální, ale optimální výkon
MartinNTV píše: Taky věčná debata o NC je taky zajímavá - asi o ní v Hondě nevědí, protože kdyby pro ně byly rozhodující názory českých motorkářů, tak by museli spáchat harakiri.
a tady už jenom opravím - páchá se seppuku
Ale nejde ani tak o krouťák a o výkon tady, ale o to (ale to je snad jasné, ne??? ) že Hondí konkurence tam má motorky, oproti kterým je pořizování si NCéčka poněkud podivné. Třeba taková Yamaha už v prodejnosti Hondu, alespoň v bazaru na Motorkářích, předběhla
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
- tak jestli se má něco z toho vrátit, tak ty ženský
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X | 0Storm1 | 7 | 12.3.2024 v 10:25 0Storm1 |
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X | skulo | 2 | 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD |
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X | ok4rm | 73 | 31.1.2024 v 11:22 assassin |