bmw_r1300gs_cartec





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?


Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:06 | Nahoru | #211
ElFidel> Jo jeste jsem zapomel, nejvetsi naloz km co jsem jel v jedom kuse je 1275 ...tak nejak cca a spotrebu fakt netusim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:11 | Nahoru | #212
gugo> Fuj, to jsem se svýma asi 1050km docela žabař.

Naposledy editováno 23.06.2016 22:13:32

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:21 | Nahoru | #213
stráťa> Hele cekal jsem to horsi nez to nakonec bylo. Po 2 hodinach polospanku v Livornu na zemi a 4 slastnych hodinach spanku v kajute na trajektu jsem dal jeste 220 km pres celou Korsiku A za tyden 220 po Korsice 3,5 hodky spanku na zemi na lodi a pak zase 1270 domu na jeden zatah. Daval jsem jen pauzy na kafe a tankovani.
Cekal jsem celkove ze budu mrtvej, protoze kdyz tohle davam autem tak jsem 2 dny potom uplne mrtvej, ale na ty motorce celkem pohoda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:25 | Nahoru | #214
seikos> Ty si dobrej ubožák. Myslel jsem že si jinej formát, ale ty si akorát malej kryplík. Jinak ale si tady celkem vystačíte sami. Tak do toho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:25 | Nahoru | #215
assassin> Porovnával jsem to NC x Hornet. Ne jako ideál na cestování. A Hornet proto, protože ho znám a protože ho má zakladatel vlákna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:35 | Nahoru | #216
JohnnyS08> proč zamotal? Cestovní otáčky Horneta jsou 4-6 tis. ot. na šestej kvalt kdy si jedeš 90-120 km/h což je myslím si ideální cestovní rychlost a v těch otáčkách fakt nemá 70 kW ale veze tě nějakých 35-40 kW... NC je na tom podobně. Ikdyž Hornet má pak dalších 6-7 000 využitelných otáček a kW taky mu rostou..., u NC už nic dál není, jen omezovač... Ale o to tu nejde..
A vidíš, já zase cestoval na MZ 251 ve dvou a výkon mi taky nechyběl. Tak nevím proč by mělo být 40 kW a 68 Nm u NC málo jak tady někteří píšou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:39 | Nahoru | #217
ElFidel> Ser na to. Zakladatel je akorát mladý tele, který chce bejt zajímavej. Chce bejt drsnej motorkář, kterej kopne do eNCéčka. A najde tady pár voslů co mu zahýkají. Vo nic jinýho nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:43 | Nahoru | #218
Veverčák> Tak spotřebu taky extra neřeším, ale když tankuju plnou nádrž každých 220 km tak je to otrava... a tankovat při každé vyjížďce při které kámoš s GS1200 ani nemusí ke stojanu, tak mě to sere...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:47 | Nahoru | #219
gugo> to jsem s 1000 km na Hornetu ve dvou lidech taky pozadu za tebou

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:48 | Nahoru | #220
Geodet> tos napsal moc pěkně a trefně

Naposledy editováno 23.06.2016 22:48:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:48 | Nahoru | #221

Geodet píše: seikos> Ty si dobrej ubožák. Myslel jsem že si jinej formát, ale ty si akorát malej kryplík. Jinak ale si tady celkem vystačíte sami. Tak do toho.



koukam presny priklad mirumilovneho NCckare, kterej se muze posrat z toho kdyz mu nekdo hani jeho stroj fakt ubohy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:48 | Nahoru | #222

ElFidel píše: Veverčák> Tak spotřebu taky extra neřeším, ale když tankuju plnou nádrž každých 220 km tak je to otrava... a tankovat při každé vyjížďce při které kámoš s GS1200 ani nemusí ke stojanu, tak mě to sere...



mne ne .. beztak potrebuju zastavit, tak proc ne u benzinky. O tom to cestovani neni, obzvlast kdyz v civilizovane evrope je benzinka v kazde prdeli ..

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:49 | Nahoru | #223

gugo píše: koukam presny priklad mirumilovneho NCckare, kterej se muze posrat z toho kdyz mu nekdo hani jeho stroj fakt ubohy



jj, a pak bude strasne chytre mluvit o tom, jak jezdis .. ale kdyz se budes chtit potkat, tak zmizi ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:54 | Nahoru | #224

ElFidel píše: gugo> to jsem s 1000 km na Hornetu ve dvou lidech taky pozadu za tebou



a nejenom vtom ..ze jo

Vono staci jenom porovnavat horneta jako 4 valcovou 600 a dvouval. Ostatne ja myslim ze kw a kroutak kdyz to napises na papir nebo do tabulky tak je vec ktera je o hovne vypovidajici udaj.

Jen pro priklad duke 640 LC4

40kw 60 Nm

vs

38 kw a 62Nm na Nccku

Zatimco NCcko ma fun faktor 00 prd tak duke je motorka ktera nesnasi jizdu rovne a vetsinu lidi ktery si na to sednou nuti jezdjit po prednim/zadnim kole a delat podobny hovadiny..... no a tak nejak pokulhava i to tvoje srovanvani NC a horneta. Protoze treba hornet pro me fun factor nema takovej jako duke, ale rozhodne kdyz se natom 600 radovym 4 valu svezu ,,, tak me to bavi,

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:55 | Nahoru | #225
Veverčák> Souhlasím s ElFideldem, tankování je opruz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 23:08 | Nahoru | #226

Tech píše: Veverčák> Souhlasím s ElFideldem, tankování je opruz.



rozhodne, ty dve minuty ztraceneho zivota navic mi z vyletu udelaji peklo

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 23:10 | Nahoru | #227
gugo> zakladatel se ptal na smysl NC. Tak jsem mu dal srovnání s Hornetem, protože ho mám a on taky.... Jemu se zdá NC slabý. Tak tvrdím že se při cestování neztratí a slabý zase tak není, když někam pojede dál na Horňasu, tak ho asi nebude hnát stylem aby plně využíval těch 70 kW. To by stálo docela dost benzínu a chudák motor... Pojede pohodověji a v otáčkách ve kterých těch 70 kW mít nebude, bude tam mít tak 30-40 stejně jako NC... O fun faktoru se tu nebavím. Tam je to přeci jasné. A o Dukovi nikdo nepochybuje.

E: tak jasný... Hornet má v 6000 ot. (pro mě pohodové cestovní otáčky) výkon 30 kW... NC750 skoro 40...
... Nebo tady někdo cestuje s motorem neustále vytočeným na 10-12 000 ot. ?

Naposledy editováno 23.06.2016 23:18:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 23:22 | Nahoru | #228
Veverčák> já třeba tankuju každých cca 220/240 km... což je celkem opruz, takhle nikdy nedám na zátah 300/400 km...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 23:26 | Nahoru | #229

ElFidel píše: Veverčák> já třeba tankuju každých cca 220/240 km... což je celkem opruz, takhle nikdy nedám na zátah 300/400 km...



a v tom je nejaky vyssi zazitek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 23:31 | Nahoru | #230
Veverčák> Spíš pocit, když s 1200 advíkem dá majitel na pohodu víc jak 500 km a já za ty samý km musím 2x na pumpu a zbytečně tak zdržuji akorát.

E: ale to už je mimo téma, tady jde spíš o malou 16l nádrž..

Naposledy editováno 23.06.2016 23:34:37

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 23:39 | Nahoru | #231

ElFidel píše: Veverčák> Spíš pocit, když s 1200 advíkem dá majitel na pohodu víc jak 500 km a já za ty samý km musím 2x na pumpu a zbytečně tak zdržuji akorát.

E: ale to už je mimo téma, tady jde spíš o malou 16l nádrž..



tak o zbytecnem zdrzovani bych v souvislosti s NC nerad nahlas mluvil . Asi tankuju casteji, ale ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 23:58 | Nahoru | #232

ElFidel píše: JohnnyS08> proč zamotal? Cestovní otáčky Horneta jsou 4-6 tis. ot. na šestej kvalt kdy si jedeš 90-120 km/h což je myslím si ideální cestovní rychlost a v těch otáčkách fakt nemá 70 kW ale veze tě nějakých 35-40 kW...



Skvělý, že ses z grafu naučil odčítat hodnotu výkonu při určitých otáčkách, ale uvědomil sis, že ten graf platí pro plně otevřenou škrticí klapku (jinými slovy jízdu na plnej plyn)? K ustálený jízdě stodvacítkou budeš potřebovat cca 20kW výkonu. Anyway, Hornet má i v těch cestovních otáčkách k dispozici o něco větší výkonovou rezervu, o možnosti podřadit do pásma vysokýho výkonu ani nemluvě.

Nemam nic proti motoru NCčka, ale říct, že je srovnatelnej s Hornetem, protože jeho maximální výkon odpovídá výkonu Hornetu v polovině ot. spektra je IMHO kravina.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 00:10 | Nahoru | #233
JohnnyS08> Však ale to jsem psal, že Hornet má pak dalších 6k otáček a dalších 30 kW, (když to napíšu takhle jednoduše) a že NC už pak nemá nic.. Taky jsem se ale bavil o cestování a o ničem jiném. On se tady zakladatel podivuje nad malým výkonem, zdá se mu 40 kW málo a přitom těch 30-40 kW beztak jezdí nejčastěji na horňasovi...

Šestka ve 4V se prostě musí točit, jinak nejede a to vím moc dobře, protože ji mám... A když ty otáčky nemá, je jako NCčko...

E: Ano, s tím grafem máš samozřejmě pravdu...

... Osobně bych teda Horneta za NC750 nevyměnil, ale takhle fanaticky ho kritizovat jako někteří zde, to není normální...

Naposledy editováno 24.06.2016 00:25:21

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 06:24 | Nahoru | #234

ElFidel píše:

... Osobně bych teda Horneta za NC750 nevyměnil, ale takhle fanaticky ho kritizovat jako někteří zde, to není normální...


A proto je třeba někoho, kdo tento "mezistupeň" bude až fanaticky bránit

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 06:27 | Nahoru | #235
Z historie diskuzí je vidět, že NC leží v žaludku tak asi 5 lidem.
Pokud někdo nechápe, jaký smysl má výrobek s výbornou prodejností, dobrými recenzemi v tisku apod. a zástupem spokojených uživatelů, mám obavy, že mu ani tady nikdo s rozřešením nepomůže.
Bohužel pro některé, stále ještě dnes má taková oficiální recenze na netu či v časopise pro veřejnost daleko větší váhu než stále se opakující výkřiky 5 lidí, kteří nemohou pochopit, že ne jen ten jejich požitek z motorkaření je ten správný a jediný.
Mám takovýho kamaráda, který doteď nepochopil a už nikdy nepochopí, jak mě může na motorce bavit něco jinýho než 150 v zatáčce na kolínko, že to je přece to, co jediný na motorce baví jak jsem si mohl po tolika letech a tisíc km s nadšením koupit něco, co má menší výkon, míň pohodlí, cestovat se na tom skoro nedá a přesto z toho ucvrkávám.
Holt to má každý jinak a já osobně smysl NC chápu a byl to ze strany hondy min. dobrý obchodní záměr s perfektním výsledkem.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 06:54 | Nahoru | #236
Nejlepsi je NC a na nem E07

Delam si legraci, je mi to jedna a ta motorka mi prijde normalni jako jakakoliv jina. Nevim proc nekomu vadi.

Naposledy editováno 24.06.2016 06:55:34

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 07:22 | Nahoru | #237
Já tankuju každejch 130km na S4RSku a úžasnejch 200 na SSku... to abych sem k "cestovatelům" moc nelezl

Jinak Já už začínám mít pocit...takový malý hlodání...že Honda NC je asi nejlepší motorka na světe... fakt. To video toho turisty v Alpách mi otevřelo oči ... A kdo to nechápete jste ubožáci, hateři,eckelhafti a mračouni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 07:25 | Nahoru | #238

Tech píše: Veverčák> Souhlasím s ElFideldem, tankování je opruz.



Jo to je, taky poceni se v motohadrech, moknuti .... Proto do 500km cestuju autem a pres letadlem :)

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 07:30 | Nahoru | #239

assassin píše: Jo to je, taky poceni se v motohadrech, moknuti .... Proto do 500km cestuju autem a pres letadlem :)



a na projížďku pro radost bereš kolo

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 07:41 | Nahoru | #240

jaký smysl má výrobek s výbornou prodejností, dobrými recenzemi v tisku apod. a zástupem spokojených uživatelů,

...
Výborná prodejnost fakt nic neříká o motorce samotný
Recenze... no jak psal Selkie...snad už mu rodinu vratili...resp. snad už se všichni vratili z dovolený
Zástupy spokojených uživatelů. ... jak tu někdo psal o těch Loganeh a I20kách... nemáš -li velké ambice a zkušeností. ..budeš spokojený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X ok4rm 73 31.1.2024 v 11:22 assassin


TOPlist