globalmoto_kveten





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 22:35 | Nahoru | #1
JohnnyS08> proč zamotal? Cestovní otáčky Horneta jsou 4-6 tis. ot. na šestej kvalt kdy si jedeš 90-120 km/h což je myslím si ideální cestovní rychlost a v těch otáčkách fakt nemá 70 kW ale veze tě nějakých 35-40 kW... NC je na tom podobně. Ikdyž Hornet má pak dalších 6-7 000 využitelných otáček a kW taky mu rostou..., u NC už nic dál není, jen omezovač... Ale o to tu nejde..
A vidíš, já zase cestoval na MZ 251 ve dvou a výkon mi taky nechyběl. Tak nevím proč by mělo být 40 kW a 68 Nm u NC málo jak tady někteří píšou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 23:58 | Nahoru | #2

ElFidel píše: JohnnyS08> proč zamotal? Cestovní otáčky Horneta jsou 4-6 tis. ot. na šestej kvalt kdy si jedeš 90-120 km/h což je myslím si ideální cestovní rychlost a v těch otáčkách fakt nemá 70 kW ale veze tě nějakých 35-40 kW...



Skvělý, že ses z grafu naučil odčítat hodnotu výkonu při určitých otáčkách, ale uvědomil sis, že ten graf platí pro plně otevřenou škrticí klapku (jinými slovy jízdu na plnej plyn)? K ustálený jízdě stodvacítkou budeš potřebovat cca 20kW výkonu. Anyway, Hornet má i v těch cestovních otáčkách k dispozici o něco větší výkonovou rezervu, o možnosti podřadit do pásma vysokýho výkonu ani nemluvě.

Nemam nic proti motoru NCčka, ale říct, že je srovnatelnej s Hornetem, protože jeho maximální výkon odpovídá výkonu Hornetu v polovině ot. spektra je IMHO kravina.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 8 Včera v 11:02 hanz009
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1


TOPlist