1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
e: pripomen mi jeste jednou, kolik ma fz1 najeto?
Naposledy editováno 20.04.2019 17:47:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
bridgestone r11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Jinac v SO jsem se pekne prolitl Vysocinou. Jsem si rikal, ze to dam s klukama pianko, ale kdyz ono to neslo, dokonce i 2x ujel zadek. Holt bawo ma tu elektroniku jinac podchycenou jak kawa.
Naposledy editováno 23.04.2019 14:16:42
SLEEPER píše: Sonicek> Ptal jsem se, zda hodnoty jsou (se simulovanym) naporem nebo bez, ale ok, zatim jen nastrel. Na ten najezd a fz1 se mi to zda kurva moc.
Jinac v SO jsem se pekne prolitl Vysocinou. Jsem si rikal, ze to dam s klukama pianko, ale kdyz ono to neslo, dokonce i 2x ujel zadek. Holt bawo ma tu elektroniku jinac podchycenou jak kawa.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Tak ono je to motor od motoru, brzda od brzdy...jsou to jen čísla, ale o to mi tak ani nejde. Hlavní je, že bude motor optimálně naladěn na to všechno co tam je, a to myslím, že je základ, +- 5 koní nepoznáš a to stejný platí pro krouťák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
na FZ1 je stejnej airbox jak na R1 nebo je to přepracované
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Tady postnu graf kdy se srovnává moje FZ1 vs. naprostá série
Tady už je můj motor s vačkou a těsněním vs. když jsem to přivezl. ( je tam identická palivová mapa takže pouze jen výměna dílů)
Tady už je poladěná OEM jednotka vs. co jsem dovezl bez komponentů
Naposledy editováno 23.04.2019 16:26:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SLEEPER> jj má tam větrák hnanej přímo od brzdy. Ale Fz1 nefunguje třeba jako R1 s náporem, nemá na to ani jednotku, sice to trochu přifoukneš, ale co vím tam to dělá podle pepoše třeba 5hp ve špičce, doporučil mi udělat jakoby nápor skrze ty otvory v rámu, ale nevím jak moc dobře by to v reálu fungovalo.
Tak ono je to motor od motoru, brzda od brzdy...jsou to jen čísla, ale o to mi tak ani nejde. Hlavní je, že bude motor optimálně naladěn na to všechno co tam je, a to myslím, že je základ, +- 5 koní nepoznáš a to stejný platí pro krouťák.
Hele plus minus pet koni je deset koni a to uz si myslim, nic netvrdim, poznas. Jel jsem nedavno na dvojkovy rsv co ma snad 139 koni 2004 a moje 2003 ma nejspis 125k. Na ty jezdim bezne. Je pravda, ze ty kone v my muzou bejt vychcipany a mozna opravdu jsou...a ta o rok mladsi dvojka muze mit o dost min za sebou amit hodne min mrtvejch koni.
Ale pocitove to bylo..tech 14k...jakoze uplne jiny stred..takovej hezky sytej a dotaci ochotne az k omezovaci. Zase..muze lhat tachometr..pocitove mi to tak rychle neprislo..musim rict..a tachak na ty mladsi blbnul...jako ze preskakoval. Ale na tacho bylo 265 a zdalo se mi ze jeste by jela..vcelku ochotne to jeste tahlo pocitove. A na my jsem mel na stejnym miste cca 235 a bylo to kolem 10k ot. a uz se mi zdalo ze se ji ani moc nechce... Ale je fakt ze posledne jsem tohle zkousel zase...a zjistil jsem ze tam mam jeste i sestku..tak to poak jeste trochu jelo.
Kazdopadne papirovejch 14 koni poznas jednoznacne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Matt> Bylo to o kousek dal, nez uplne na vyjezdu z kruhace, ale stejne si pamatuju jen, jak jsem letel do vysky, padu uz vubec.
Sonicku> Vem tu motorku uz ven, at to muzeme projet.
Spijker> 2 sezony jsem jezdil 04 factorku a ten tah je hodne znatelny, oproti predchodi generaci. Jenze pak se potkas s ZX10R 08 na dromu a zjistil, ze je to porad chciply, ale do provozu uz urcite dostacujici. I kdyz ted po brambore nevim....
Prej vam upadlo rsvecko do pole?
Tvl opatrne jezdete, kdyz uz kopec, tak jednou si dam takovej warm lap na rozkoukani.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Kamikadze-Ace> pekny diagram.
Matt> Bylo to o kousek dal, nez uplne na vyjezdu z kruhace, ale stejne si pamatuju jen, jak jsem letel do vysky, padu uz vubec.
Sonicku> Vem tu motorku uz ven, at to muzeme projet.
Spijker> 2 sezony jsem jezdil 04 factorku a ten tah je hodne znatelny, oproti predchodi generaci. Jenze pak se potkas s ZX10R 08 na dromu a zjistil, ze je to porad chciply, ale do provozu uz urcite dostacujici. I kdyz ted po brambore nevim....
Prej vam upadlo rsvecko do pole?
Tvl opatrne jezdete, kdyz uz kopec, tak jednou si dam takovej warm lap na rozkoukani.
Peto oba vime ze na okruhu to o vikonu neni.. Juliana tata v roce 92 na CBR900RR jezdil 2:17 a v roce 99 na TZR250 jezdil 2:09 a mel v tom 90k.
Jen za sebe muzu rict ze mi trvalo ctyri roky nez jsem na firykovi sklepnul cas pod to co jsem jezdil na rsv v Moste.. A mych 19 na faryku prekonaj kluci na stary gixx600 K1... Ale treba te bawo zrychli
..jj jedna nam upadla...asi vitr..vychladly gumy
Naposledy editováno 24.04.2019 18:27:38
SPIJKER píše: Peto oba vime ze na okruhu to o vikonu neni.. Juliana tata v roce 92 na CBR900RR jezdil 2:17 a v roce 99 na TZR250 jezdil 2:09 a mel v tom 90k.
Jen za sebe muzu rict ze mi trvalo ctyri roky nez jsem na firykovi sklepnul cas pod to co jsem jezdil na rsv v Moste.. A mych 19 na faryku prekonaj kluci na stary gixx600 K1... Ale treba te bawo zrychli
..jj jedna nam upadla...asi vitr..vychladly gumy
Hm....s tema casama je to smutnej pribeh (pro me) a jizdu na TZR250 zavidim, hodne rad bych se svezl na nejake ostre 250cc.
S tim RSV to bylo tak, ze jsme oba meli stejnou rychlosti z vyjezdu, ale proste "200K s naporem" ti hned nadeli 30m. Stejne tak ja ted sekam na rovince vsechny litrovy japka (do r.2015), bawo leti strasne. Na rezim slick to ma stred jak vyvostrena K6 a vrsek je zalezitost pro magory.
Druha vec je, ze se z te rychlosti podelas strachy a zacnes driv brzdit, aspon ja s tim mel trochu problem. Uvidime letos, uz jsem fyzicky i dusevne zdrav, tak to snad pujde.
Mno jo, tepla guma je zaklad.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Uvidime jak rsv 018, tesim se, az se potkame na trati. Bude zajimavy porovnani technik zemí osy.
Chtel jsem se taky zastavit, treba na open pitline, ale realne bych tam byl nejdriv v pul 6 a to uz je o nicem....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Hančaa píše: SLEEPER> Víš prd, co moji prdce svědčí
Prave, ze vim.
Po praci skoncim na okruh, tak se tam treba potkame.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SPIJKER> Já jsem to psal s nadsázkou. Abych to upřesnil +- 5 koní jsem nemyslel 10, ale třeba že máš proti tomu co tam má být + 5, nebo naopak -5 koní. Rozdíl 5 koní prostě nepoznáš a to se třeba nebavím o krouťáku v řádu 5nm, to prostě nemáš šanci registrovat když na to sedneš, takové placebo udělá znatelně víc
Je dobrý si říct v jakejch otáčkách, protože 5 koní ve 4-5 tis asi poznáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Prave, ze vim.
Po praci skoncim na okruh, tak se tam treba potkame.
Těžko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Btw K6 ma zajimavy vyfuk.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Pohádky mám totiž děsně ráda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | Dnes v 12:34 psenap |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35275 | Včera v 19:22 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |