bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.4.2019 v 09:22 | Nahoru | #14791
baiker> Je tvrda, ale jak je mozny, ze to tak (obracene) funguje, ti vysvetli Ozzy.

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

20.4.2019 v 14:41 | Nahoru | #14792
pro pobavení:

srovnání posledního ladění vs. když jsem to dovezl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

20.4.2019 v 17:44 | Nahoru | #14793
Sonicek> A to jsou hodnoty jako bez naporu?

e: pripomen mi jeste jednou, kolik ma fz1 najeto?

Naposledy editováno 20.04.2019 17:47:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

22.4.2019 v 20:38 | Nahoru | #14794
SLEEPER> fz1 nema napor? ma jakoze sani pres ram, ale naporem to prefouktnou rozhodne nejde. Moto ma 47tis., hodnoty cca. Odpovidaji tomu co jsem precetl na netu, vacka je aktualne nacasovana na stredni pasmo, ale i tak je tam min jak puvodne. Zitra vyzkousi jinej filtr a jinaci hrdla a zkusi trochu upravit ten stred. Jinak ten graf je za m nastrel, pokud se to bude ladit v tomto setupu tak to pujde jeste vic....ted dala bmw pro kamila holanola, zatim ma bmw pres 220 koni a 130nm? prej ten motor pojede na manu? graf ti poslu na fb.

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

23.4.2019 v 10:51 | Nahoru | #14795
Peta Wiesenberg prodava naky prebytky, dve kila za sadu dolu prej lze bridge r11 190/55

bridgestone r11

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

23.4.2019 v 12:53 | Nahoru | #14796
SPIJKER> super tyhle tipy na gumy sou super - možná budu něco potřebovat,
když na něco narazíte, dejte odkaz - dík

e: aby to trochu dávalo smysl

Naposledy editováno 23.04.2019 14:50:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

23.4.2019 v 14:15 | Nahoru | #14797
Sonicek> Ptal jsem se, zda hodnoty jsou (se simulovanym) naporem nebo bez, ale ok, zatim jen nastrel. Na ten najezd a fz1 se mi to zda kurva moc.

Jinac v SO jsem se pekne prolitl Vysocinou. Jsem si rikal, ze to dam s klukama pianko, ale kdyz ono to neslo, dokonce i 2x ujel zadek. Holt bawo ma tu elektroniku jinac podchycenou jak kawa.

Naposledy editováno 23.04.2019 14:16:42

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

23.4.2019 v 14:52 | Nahoru | #14798

SLEEPER píše: Sonicek> Ptal jsem se, zda hodnoty jsou (se simulovanym) naporem nebo bez, ale ok, zatim jen nastrel. Na ten najezd a fz1 se mi to zda kurva moc.

Jinac v SO jsem se pekne prolitl Vysocinou. Jsem si rikal, ze to dam s klukama pianko, ale kdyz ono to neslo, dokonce i 2x ujel zadek. Holt bawo ma tu elektroniku jinac podchycenou jak kawa.

hele, tak naloš báwu na výjezdu z kruháče (v 5 stupních), jak tenkrát na kawě a ta tvoje elektronika se radši vypne, pač nebude vědět co stím a stejně su tu hubu nabiješ

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

23.4.2019 v 16:02 | Nahoru | #14799
SLEEPER> jj má tam větrák hnanej přímo od brzdy. Ale Fz1 nefunguje třeba jako R1 s náporem, nemá na to ani jednotku, sice to trochu přifoukneš, ale co vím tam to dělá podle pepoše třeba 5hp ve špičce, doporučil mi udělat jakoby nápor skrze ty otvory v rámu, ale nevím jak moc dobře by to v reálu fungovalo.
Tak ono je to motor od motoru, brzda od brzdy...jsou to jen čísla, ale o to mi tak ani nejde. Hlavní je, že bude motor optimálně naladěn na to všechno co tam je, a to myslím, že je základ, +- 5 koní nepoznáš a to stejný platí pro krouťák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

23.4.2019 v 16:08 | Nahoru | #14800
Sonicek> ten nápor je zrádnou u kapotáží se stím počítá a mají to vyzkoušený (průchodnost, velikost airboxu - je to spočítaný jak to má být)
na FZ1 je stejnej airbox jak na R1 nebo je to přepracované

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

23.4.2019 v 16:13 | Nahoru | #14801
SLEEPER>

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

23.4.2019 v 16:24 | Nahoru | #14802
matt> je to úplně jinačí, jediné co sedí jsou sací hrdla takže se dají prohazovat, ale obojí mají tyto motory na prd Hlavní rozdíl je v ECU, jak píšeš tam se s náporem u R1 počítá, takže její jednotka je asi jako poslední model procesoru od Intelu a tu co má FZ1 je tak pentium 1
Tady postnu graf kdy se srovnává moje FZ1 vs. naprostá série

Tady už je můj motor s vačkou a těsněním vs. když jsem to přivezl. ( je tam identická palivová mapa takže pouze jen výměna dílů)

Tady už je poladěná OEM jednotka vs. co jsem dovezl bez komponentů


Naposledy editováno 23.04.2019 16:26:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

24.4.2019 v 09:51 | Nahoru | #14803

Sonicek píše: SLEEPER> jj má tam větrák hnanej přímo od brzdy. Ale Fz1 nefunguje třeba jako R1 s náporem, nemá na to ani jednotku, sice to trochu přifoukneš, ale co vím tam to dělá podle pepoše třeba 5hp ve špičce, doporučil mi udělat jakoby nápor skrze ty otvory v rámu, ale nevím jak moc dobře by to v reálu fungovalo.
Tak ono je to motor od motoru, brzda od brzdy...jsou to jen čísla, ale o to mi tak ani nejde. Hlavní je, že bude motor optimálně naladěn na to všechno co tam je, a to myslím, že je základ, +- 5 koní nepoznáš a to stejný platí pro krouťák.



Hele plus minus pet koni je deset koni a to uz si myslim, nic netvrdim, poznas. Jel jsem nedavno na dvojkovy rsv co ma snad 139 koni 2004 a moje 2003 ma nejspis 125k. Na ty jezdim bezne. Je pravda, ze ty kone v my muzou bejt vychcipany a mozna opravdu jsou...a ta o rok mladsi dvojka muze mit o dost min za sebou amit hodne min mrtvejch koni.

Ale pocitove to bylo..tech 14k...jakoze uplne jiny stred..takovej hezky sytej a dotaci ochotne az k omezovaci. Zase..muze lhat tachometr..pocitove mi to tak rychle neprislo..musim rict..a tachak na ty mladsi blbnul...jako ze preskakoval. Ale na tacho bylo 265 a zdalo se mi ze jeste by jela..vcelku ochotne to jeste tahlo pocitove. A na my jsem mel na stejnym miste cca 235 a bylo to kolem 10k ot. a uz se mi zdalo ze se ji ani moc nechce... Ale je fakt ze posledne jsem tohle zkousel zase...a zjistil jsem ze tam mam jeste i sestku..tak to poak jeste trochu jelo.

Kazdopadne papirovejch 14 koni poznas jednoznacne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

24.4.2019 v 12:04 | Nahoru | #14804
SPIJKER> Já jsem to psal s nadsázkou. Abych to upřesnil +- 5 koní jsem nemyslel 10, ale třeba že máš proti tomu co tam má být + 5, nebo naopak -5 koní. Rozdíl 5 koní prostě nepoznáš a to se třeba nebavím o krouťáku v řádu 5nm, to prostě nemáš šanci registrovat když na to sedneš, takové placebo udělá znatelně víc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

24.4.2019 v 12:10 | Nahoru | #14805
Kamikadze-Ace> pekny diagram.

Matt> Bylo to o kousek dal, nez uplne na vyjezdu z kruhace, ale stejne si pamatuju jen, jak jsem letel do vysky, padu uz vubec.

Sonicku> Vem tu motorku uz ven, at to muzeme projet.

Spijker> 2 sezony jsem jezdil 04 factorku a ten tah je hodne znatelny, oproti predchodi generaci. Jenze pak se potkas s ZX10R 08 na dromu a zjistil, ze je to porad chciply, ale do provozu uz urcite dostacujici. I kdyz ted po brambore nevim....

Prej vam upadlo rsvecko do pole?
Tvl opatrne jezdete, kdyz uz kopec, tak jednou si dam takovej warm lap na rozkoukani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

24.4.2019 v 12:24 | Nahoru | #14806
SLEEPER> včera měl na to vlítnout, ale neměl čas...zítra prej na tom bude pokračovat. takže jak budu mít další info, tak dám vědět taky se už těším

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

24.4.2019 v 12:26 | Nahoru | #14807
Sonicek> Ok, ted o vikend bude stejne hnusne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

24.4.2019 v 18:26 | Nahoru | #14808

SLEEPER píše: Kamikadze-Ace> pekny diagram.

Matt> Bylo to o kousek dal, nez uplne na vyjezdu z kruhace, ale stejne si pamatuju jen, jak jsem letel do vysky, padu uz vubec.

Sonicku> Vem tu motorku uz ven, at to muzeme projet.

Spijker> 2 sezony jsem jezdil 04 factorku a ten tah je hodne znatelny, oproti predchodi generaci. Jenze pak se potkas s ZX10R 08 na dromu a zjistil, ze je to porad chciply, ale do provozu uz urcite dostacujici. I kdyz ted po brambore nevim....

Prej vam upadlo rsvecko do pole?
Tvl opatrne jezdete, kdyz uz kopec, tak jednou si dam takovej warm lap na rozkoukani.



Peto oba vime ze na okruhu to o vikonu neni.. Juliana tata v roce 92 na CBR900RR jezdil 2:17 a v roce 99 na TZR250 jezdil 2:09 a mel v tom 90k.

Jen za sebe muzu rict ze mi trvalo ctyri roky nez jsem na firykovi sklepnul cas pod to co jsem jezdil na rsv v Moste.. A mych 19 na faryku prekonaj kluci na stary gixx600 K1... Ale treba te bawo zrychli

..jj jedna nam upadla...asi vitr..vychladly gumy

Naposledy editováno 24.04.2019 18:27:38

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 08:09 | Nahoru | #14809

SPIJKER píše: Peto oba vime ze na okruhu to o vikonu neni.. Juliana tata v roce 92 na CBR900RR jezdil 2:17 a v roce 99 na TZR250 jezdil 2:09 a mel v tom 90k.

Jen za sebe muzu rict ze mi trvalo ctyri roky nez jsem na firykovi sklepnul cas pod to co jsem jezdil na rsv v Moste.. A mych 19 na faryku prekonaj kluci na stary gixx600 K1... Ale treba te bawo zrychli

..jj jedna nam upadla...asi vitr..vychladly gumy



Hm....s tema casama je to smutnej pribeh (pro me) a jizdu na TZR250 zavidim, hodne rad bych se svezl na nejake ostre 250cc.
S tim RSV to bylo tak, ze jsme oba meli stejnou rychlosti z vyjezdu, ale proste "200K s naporem" ti hned nadeli 30m. Stejne tak ja ted sekam na rovince vsechny litrovy japka (do r.2015), bawo leti strasne. Na rezim slick to ma stred jak vyvostrena K6 a vrsek je zalezitost pro magory.
Druha vec je, ze se z te rychlosti podelas strachy a zacnes driv brzdit, aspon ja s tim mel trochu problem. Uvidime letos, uz jsem fyzicky i dusevne zdrav, tak to snad pujde.

Mno jo, tepla guma je zaklad.

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 08:39 | Nahoru | #14810
Včera jsem hřála prdku na jednom luxusním RSVéčku (modří vědí ), byla jsem překvapena, že je ta bestie celkem vysoká !
A vůbec byla zase pohodaaaaa



Naposledy editováno 25.04.2019 08:40:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 09:37 | Nahoru | #14811
Hančaa> Nahrata prdka je na prd, kdyz.........nebo radsi mlucim.

Uvidime jak rsv 018, tesim se, az se potkame na trati. Bude zajimavy porovnani technik zemí osy.

Chtel jsem se taky zastavit, treba na open pitline, ale realne bych tam byl nejdriv v pul 6 a to uz je o nicem....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 09:51 | Nahoru | #14812
SLEEPER> Víš prd, co moji prdce svědčí

Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 09:53 | Nahoru | #14813
hehe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 12:00 | Nahoru | #14814

Hančaa píše: SLEEPER> Víš prd, co moji prdce svědčí



Prave, ze vim.

Po praci skoncim na okruh, tak se tam treba potkame.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 12:24 | Nahoru | #14815

Sonicek píše: SPIJKER> Já jsem to psal s nadsázkou. Abych to upřesnil +- 5 koní jsem nemyslel 10, ale třeba že máš proti tomu co tam má být + 5, nebo naopak -5 koní. Rozdíl 5 koní prostě nepoznáš a to se třeba nebavím o krouťáku v řádu 5nm, to prostě nemáš šanci registrovat když na to sedneš, takové placebo udělá znatelně víc



Je dobrý si říct v jakejch otáčkách, protože 5 koní ve 4-5 tis asi poznáš.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 12:36 | Nahoru | #14816
Stev> u litra asi ne, ti otacky proleti, ze ani nevis.

Ja bezpecne poznam zmenu prevodu a nebo na dvace bych 5 koni poznal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 12:56 | Nahoru | #14817

SLEEPER píše: Prave, ze vim.

Po praci skoncim na okruh, tak se tam treba potkame.



Těžko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 13:14 | Nahoru | #14818
Hančaa> Asi bych to na verejnosti nepitval.

Btw K6 ma zajimavy vyfuk.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 14:03 | Nahoru | #14819
SLEEPER> A to mě by velice zajímalo, co ty konkrétně můžeš vědět, co má můj zadek rád!
Pohádky mám totiž děsně ráda

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

25.4.2019 v 14:11 | Nahoru | #14820

Hančaa píše: SLEEPER> A to mě by velice zajímalo, co ty konkrétně můžeš vědět, co má můj zadek rád!
Pohádky mám totiž děsně ráda


velikonoce to rozhodně nebudou co?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 Dnes v 12:34 psenap
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist