globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 15:03 | Nahoru | #14761
Sonicek> Co novyho ladis?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 16:04 | Nahoru | #14762
SLEEPER> poslední uprava = vačka, ecu flash, QS, změna komprese atd....

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 16:05 | Nahoru | #14763

SLEEPER píše: matt> Ajo, my tam byli 14-17:30.

já byl spokojený, do paddocku zdarma - parkink v areálu

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 16:06 | Nahoru | #14764

Hančaa píše: Woohooo! Neměl gumy s hřebama obutý?

no koukal jsem kdo co má obuté, ale nikdo je tam neměl bud slick nebo homologovaný gumy, jak kdo

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 16:15 | Nahoru | #14765

SLEEPER píše: Mnojo, Prasek si zajede Jarni, nasledne Piestany, Hradec Kr. (oboje letiste) a titul z prirodaku je doma.
Nic proti nemu, je to sikovnej jezdec a urcite to bude v pohode kluk, ale tohle brani titulu lidi z alpeadrie neni uplne o sportovni moralce (na druhou stranu co taky je).

To je jako kdyz Gino Rea jel agenturni zavod, nezajel posledni kolo do boxu, jak byva u profiku zvykem a sel si pro plechovy poharek.

Vlastne i Ondra Jezek jel taky proti hobikum agentruni endurance....... Prijde divny, ale to uz jsme tu jednou resili...

Asi jsem moc ferovej a moralni, pro tenhle svet.

njn když je to tak nastavený proč ne... někdo si peče spešl gumy, jiný táhá za nitky u dorny a co je zakázaný je najednou povolený ono to je jedno jeslti to je amatérský nebo profi

to sem nevěděl že si tak férovej a morální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 16:17 | Nahoru | #14766

Sonicek píše: SLEEPER> poslední uprava = vačka, ecu flash, QS, změna komprese atd....

co prodej, se nikdo neozval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 16:18 | Nahoru | #14767
SLEEPER> jinak souhlasím jak v pomocné škole - v dnešní době phonů u nás to byla taková ranní hurá akce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 16:28 | Nahoru | #14768
matt> ze začku jen pár lidí ( prosinec) takže jsem ani nemyslel, že by se někdo ozval, ale pár jich bylo, ale samej spekulant, a že nemájí tolik peněz apod., takže jsem to pak stáhnul a začal zase tunit, takže jsem do toho nasázel další 20ku a ted v unoru, březnu zase pár lidí psalo jesli stále prodávám, tak jsem řekl, že pokud dají 140 tak se domluvíme jinak to pro mě nemá smysl...ale mám kupce už na konec sezóny, ale sám ted nevím jestli to bude chtít prodat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 20:53 | Nahoru | #14769

Sonicek píše: SLEEPER> poslední uprava = vačka, ecu flash, QS, změna komprese atd....



Hm....

Ale jestli pro tebe neni lepsi "tupa" vacka, nez ostra, co ti udela jen vrsek a naopak snizi stredy.

Jak menis kompresi a bude vyssi, mensi?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 20:56 | Nahoru | #14770

matt píše: SLEEPER> jinak souhlasím jak v pomocné škole - v dnešní době phonů u nás to byla taková ranní hurá akce



Vsak jasne, pisu to s nadsazkou.

Ale kdyz mluvis o te pomocne. Trochu jsem spekuloval, jaky olej dat do brabory, kdyz ji mam na provoz a okruh spis jen volny.

Co by se stalo, kdybych 1:1 namichal 300V 10W40 s 10W5O? To by totiz byla pro me nej volba.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:21 | Nahoru | #14771
SLEEPER> bude se měnit pouze sací vačka, takže by nemělo dojít k tomu efektu, že přijdou o Nm, naopak bych si měl pomoct v celém spektru. Komprese půjde z 11,5 na 12,4 a to změnou těsnení, šlo by se dostat až na 13,4 (YEC 0,18), ale motor by byl naprosto nepoužitelnej pro normálníéj jezdění. Motor je zatím pouze odbržděn v stavu ve kterém jem jej dovezl. Je tam aktuálně, upravené sání, jiné klapky, jiné hrdla a komplet systém, PCV je "univerzální mapa" od Ivan'se, to je borec co ladí v USA, takže na to, že to vlastně není odladěné tak docela pěkné hodnoty. Posílám aktuální foto, prostřední foto je srovnání mé FZ1 vs. FZ1 v základu. Už se všechno udělá, tak očekávám dalších +15hp, ale zatím je to hudba budoucnosti.

Naposledy editováno 17.04.2019 13:21:50

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:22 | Nahoru | #14772
tady je graf odladění FZ1 co má pouze otevřené sání ( nemá hrdla, ani klapky) a má taky komplet výfuk.

Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:24 | Nahoru | #14773
jak je patrné při srovnání, tak moje moto je zrejmě zatím moc bohatá, proto nemá takové parametry jako základní FZ1 s komplet systéme a otevřeným filtrem.

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:25 | Nahoru | #14774
Sleeper: Nestane se nic, stejne jako kdyz to nenamichas, nebo stejne jako kdyz tam nalejes jakykoli jiny olej.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:32 | Nahoru | #14775

SLEEPER píše: Hm....

Ale jestli pro tebe neni lepsi "tupa" vacka, nez ostra, co ti udela jen vrsek a naopak snizi stredy.

Jak menis kompresi a bude vyssi, mensi?



pro info:
"ostrost vačky" - udávaná ve stupních otevření je jen jedna ze tří podstatných hodnot. Druhé podstatné číslo je to jak dlouho (zase ve stupních) jsou oba ventily otevřeny současně. Tyto dvě hodnotz dohromady dávají otáčky při kterých ta která vačka dává maximální výkon - nemusí vždy platit, že čím víc stupňů otevření tím vyšší otáčky.
Třetí podstatnou hodnotou je zdvih ventilu. Tady platí, že čím větší zdvih (vačka R1 - je právě taková, stejné stupně, ale víc otevře),(max až do 30%velikosti ventilu) tím větší točivý moment v oblasti pro kterou je vačka určena - ve zbytku otáček nastává útlum - proto mají sériové vačky poměrně malý zdvih - výsledkem jsou ploché křivky charkteristik motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:41 | Nahoru | #14776
SLEEPER> namíchat olej ?? neblázni.. nalij tam to co má být podle výrobce. v provozu motor neutahaš a občas okruh tomu taky nevadí, vyměnit olej s filtrem dřív a je to

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:46 | Nahoru | #14777

Sonicek píše: matt> ze začku jen pár lidí ( prosinec) takže jsem ani nemyslel, že by se někdo ozval, ale pár jich bylo, ale samej spekulant, a že nemájí tolik peněz apod., takže jsem to pak stáhnul a začal zase tunit, takže jsem do toho nasázel další 20ku a ted v unoru, březnu zase pár lidí psalo jesli stále prodávám, tak jsem řekl, že pokud dají 140 tak se domluvíme jinak to pro mě nemá smysl...ale mám kupce už na konec sezóny, ale sám ted nevím jestli to bude chtít prodat.

to je dneska takovej hit.. samej spekulant a chyhtrolín.

já mám normálně strach to dávat na prodej, pač se bojím, že někoho zabiju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 14:40 | Nahoru | #14778

SLEEPER píše: Vsak jasne, pisu to s nadsazkou.

Ale kdyz mluvis o te pomocne. Trochu jsem spekuloval, jaky olej dat do brabory, kdyz ji mam na provoz a okruh spis jen volny.

Co by se stalo, kdybych 1:1 namichal 300V 10W40 s 10W5O? To by totiz byla pro me nej volba.



Pejsek a kočička vařili dort!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 16:38 | Nahoru | #14779
Sonicek> Ne, ze by na tom nejak extra zalezelo, ale aktualne ta tvoje ma tech 159PS?

Pocasi uz je, tak to v NE asi pujdeme projet.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 16:39 | Nahoru | #14780

Ozzy_ píše: Sleeper: Nestane se nic, stejne jako kdyz to nenamichas, nebo stejne jako kdyz tam nalejes jakykoli jiny olej.



Olej uz tam od UT mam a nemichal jsem, ale jen tak jsem si teoretizoval, jestli by to fungovalo.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 16:40 | Nahoru | #14781

matt píše: SLEEPER> namíchat olej ?? neblázni.. nalij tam to co má být podle výrobce. v provozu motor neutahaš a občas okruh tomu taky nevadí, vyměnit olej s filtrem dřív a je to



Vsak ja vim, ze na nejake Vysocine je teplota vody kolem 85° a ze 10W50 neni potreba, ale kvuli tomu okruhu jsem si rikal, udelat z toho W45.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 16:41 | Nahoru | #14782

Hančaa píše: Pejsek a kočička vařili dort!



No co, musel jsem se zeptat, zda to naaahodou nekdo nedela.

Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 19:53 | Nahoru | #14783
Last chance:

Pannonka 6.5.a 17.6. po 65€, oboje za 120€.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2019 v 05:54 | Nahoru | #14784
SLEEPER> jj na 159, já moto nemám doma. Zatím je u pepoše na ladění, ten graf je z prvního měření hned po tom co jsem mu ji dovezl. Zatím do toho nehrábnul, takže 159 je zatím ani neodladěných. Pokdu by to ladit v tomto setupu co tam je, tak kolem 170 by to dalo, ale já chci přeci víc takže uvidíme co to ukáže až to bude hotové, možná příští víkend, ale fakt nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2019 v 07:25 | Nahoru | #14785
Sonicek> 170 to je, bez naporu, jak R1 rn12, to uz je dost.

Okok, ale rychle doladte. Uz je pocasi, ze i ja bych to vytahnul, vlastne uz jsem si par RZ pres Brno par krat dal a zase me to zacalo bavit.

Btw vite, proc je brambora s1000rr tak znatelne rychlejsi, nez ostatni japka, ackoliv papirovy vykon neni o tolik vyssi?
Pac udany bramboracky vykon je ze zadniho kola, zatimco ostatni davaji hodnoty z kliky, alespon takhle nam to bylo podano.

To by znamenalo, ze mas 193PS bez naporu, coz muze byt i pres 10K navic, to co cele zvysit klidne o 15% a mas (laboratorni) hodnotu z motoru.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

To jen tak pro zajimavost, uvidime, jestli to bude stacit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2019 v 11:50 | Nahoru | #14786
SLEEPER> no já se nechám překvapit, já bych raději ocenil stření pásmo, taky očekávám že změnou sací vačky to více nakrmí a půjde nahoru celej moment, ale uvidí se v praxi, domluva je taková kdyby to byla na prd, tak se vrátí původní vačka.

to netuším jak to BMW měří, ale 15% už se mi zdá dost, záleží řetěz, tlak v pneu, atd. to je hromada faktorů a ztrát, že to by Ti spíš někdo potvrdil kdo dělá na brzdě. Osobně bych viděl u Báwa tak 215 koní jako strop co vymačkáš ze série (ročník co máš ty), a to že tam bude systém, laditelná jednotka a nějakej ten vzducháč.

A hodnoty co uvádí výrobce většinou nejsou pravda.

Co se zajímám třeba o FZ1, tak výrobce udává 150 koní (110Kw) - skutečnost je taková, že ty nejlepší série mají tak kolem 143koní. A kdybych měl napsat co lidí naměří na zadním kole, tak je cca. -8%. Ale vždy je +-, každej motor jede prostě jinak. Měl jsem půjčenou Fz1 od kámoše, a když jsem měl jen laďák a on taky, tak jeho jela prostě líp v celém pásmu.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2019 v 12:59 | Nahoru | #14787
Sonicek> Uvidime no, hlavne, at uz jsi ready, at muzeme litat.

Jinak ja v tom bawu nejspis nebudu mit standardni soft. Jednak mi nejde za jizdy prepinam mapy (zkousel jsem xkrat podle manualu) a hlavne kluci rikaji, ze mi to jede oproti novejsim rocnikum znatelne lip a japka uz vubec nestihaji.
Vim jen, ze to leti jako hovado, letos treba nejak vice odzkouseme. V UT na Vidensky jsem si podrzel 3 na full gas do omezovace a po te zimni pauze jsem nechapal, jak to strasne akceleruje.

S bawem naprosta spokojenost, jen at se nerozsype.

Kazdopadne mam natrenovanou fyzu, balance, ziju zdraveji..., takze letos budou mrtě časy!
Nemam zadny onboard video z brambory, tak to musi vypadat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

19.4.2019 v 12:43 | Nahoru | #14788
matt> A to mám info z boxu, ze některým jedincům v te zimě nejvíc fungovali SC3.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

19.4.2019 v 18:02 | Nahoru | #14789

baiker píše: matt> A to mám info z boxu, ze některým jedincům v te zimě nejvíc fungovali SC3.



Ona existuje SC3? K3 ano, ale pirellku jsem nevidel.

Jinak by to odpovidalo. SC0 - extremni vedro nebo kvalda az SC2(3) na chladnejsi pocasi a plati to jen pro zadek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

19.4.2019 v 19:11 | Nahoru | #14790
SLEEPER> Já myslel ze ac3 je tvrdá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35312 Dnes v 13:40 oxygen
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist