globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

16.4.2019 v 20:53 | Nahoru | #1

Sonicek píše: SLEEPER> poslední uprava = vačka, ecu flash, QS, změna komprese atd....



Hm....

Ale jestli pro tebe neni lepsi "tupa" vacka, nez ostra, co ti udela jen vrsek a naopak snizi stredy.

Jak menis kompresi a bude vyssi, mensi?

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:21 | Nahoru | #2
SLEEPER> bude se měnit pouze sací vačka, takže by nemělo dojít k tomu efektu, že přijdou o Nm, naopak bych si měl pomoct v celém spektru. Komprese půjde z 11,5 na 12,4 a to změnou těsnení, šlo by se dostat až na 13,4 (YEC 0,18), ale motor by byl naprosto nepoužitelnej pro normálníéj jezdění. Motor je zatím pouze odbržděn v stavu ve kterém jem jej dovezl. Je tam aktuálně, upravené sání, jiné klapky, jiné hrdla a komplet systém, PCV je "univerzální mapa" od Ivan'se, to je borec co ladí v USA, takže na to, že to vlastně není odladěné tak docela pěkné hodnoty. Posílám aktuální foto, prostřední foto je srovnání mé FZ1 vs. FZ1 v základu. Už se všechno udělá, tak očekávám dalších +15hp, ale zatím je to hudba budoucnosti.

Naposledy editováno 17.04.2019 13:21:50

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

17.4.2019 v 13:32 | Nahoru | #3

SLEEPER píše: Hm....

Ale jestli pro tebe neni lepsi "tupa" vacka, nez ostra, co ti udela jen vrsek a naopak snizi stredy.

Jak menis kompresi a bude vyssi, mensi?



pro info:
"ostrost vačky" - udávaná ve stupních otevření je jen jedna ze tří podstatných hodnot. Druhé podstatné číslo je to jak dlouho (zase ve stupních) jsou oba ventily otevřeny současně. Tyto dvě hodnotz dohromady dávají otáčky při kterých ta která vačka dává maximální výkon - nemusí vždy platit, že čím víc stupňů otevření tím vyšší otáčky.
Třetí podstatnou hodnotou je zdvih ventilu. Tady platí, že čím větší zdvih (vačka R1 - je právě taková, stejné stupně, ale víc otevře),(max až do 30%velikosti ventilu) tím větší točivý moment v oblasti pro kterou je vačka určena - ve zbytku otáček nastává útlum - proto mají sériové vačky poměrně malý zdvih - výsledkem jsou ploché křivky charkteristik motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35695 Dnes v 12:07 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist