Téma: KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Kdyz se na masinu navesi kufry a stan (respektive i bez nej), masine pri sportovnejsi jizde, nebo na hupech a pod. evidentne nestiha zadni tlumeni. Jak pri praci dolu, tak zpet. Stelovani funguje, tlumic i pero je, predpokladam, ok, masina ma 7tis nalitano. Elektronicke pruzeni funguje, je to krasne poznat bez zateze. Neresil jste nekod z vas stejny problem? Mam metrak, batuzek kousek nad prumernou vahu, no proste nejsme zadny konfekcni typy Konzultoval jsem to s Vlasimi, podobny problem nezaznamenali, KTM silnejsi pero nedela, vymena oleje v tlumici za hustsi se nedoporucuje. Mozna by to vyresila z casti nejaka podlozka pod pero... Kazdopadne jsem z toho docela zklamanej. To jsem necekal. Na stary kachne to slo nastavit tak, ze to slapalo vyborne. Poprosil bych prispevky k tematu, diky, panove...
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2016 v 21:42 | Nahoru | #1
Na Advrideru psali, že někteří obětovali zadní elektronické pružení a instalovali shock Ohlins TTX. Já bych si sehnal tvrdší pružinu od Hyperpro, Wilberse nebo Penske. Standarní je cca 190kg. Dát tam třeba 240kg. Případně Touratech také nabízí silnější zadní tlumič Tractive.

Naposledy editováno 25.05.2016 21:57:24

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

25.5.2016 v 23:31 | Nahoru | #2
seikos> diky. tohle reseni (od TT) jsem zavrhnul. cena raketa... sada pruzin od TT dle jejich nazoru prinese jen minimalni zlepseni. Vlasim zjistuje moznosti tech pruzin u jinych vyrobcu. zkusim se podivat na to, co pises.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 06:09 | Nahoru | #3
mám to váhově stejně a problém nemám.
ale napadlo mně,jestli to nemůže souviset s teplotou-ten zadní svod hodně topí a nahřívá tlumič-to mně sralo hned od začátku,tak jsem ho omotal thermo páskou....

teď už tam dávají izolovaný svod přímo ve fabrice,jde to koupit i jako náhradní díl.

Naposledy editováno 26.05.2016 06:11:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 12:25 | Nahoru | #4
Dolph-cz> to muze byt cely problem, to je fakt... resil jsem to ted s Vlasimi. na 1190 nic takoveho neni, ale na 1290 uz je to dodavane opravdu od vyroby s izolaci toho zad.svodu. takze to obandazuju a vyzkousim.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 12:51 | Nahoru | #5
Eso> zmeraj dynamicky sag pri plne nalozenej motorke.

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 13:22 | Nahoru | #6
matuS> jj, budu to merit nezatizene a s plnou zatezi. pro jistotu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 13:44 | Nahoru | #7

Eso_Rimmer píše: Dolph-cz> to muze byt cely problem, to je fakt... resil jsem to ted s Vlasimi. na 1190 nic takoveho neni, ale na 1290 uz je to dodavane opravdu od vyroby s izolaci toho zad.svodu. takze to obandazuju a vyzkousim.


ty svody mají být záměnné a co já vím,tak už to mají i nové modely 1190.
ale já to omotal termopáskou z bikerscrownu-stála tuším kolem 100kč/m a funguje,celkově se to horko vzadu za motorem hodně snížilo.
takové věci měli dělat automaticky,po pár jízdách jsem si říkal,že tohlo mohlo vymyslet jedině hovado-tlumič horký jako hovado,co to s ním asi bude dělat,že....

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 14:54 | Nahoru | #8
Dolph-cz> to mas pravdu... jsem wocas, ze me to nenapadlo. svod stoji skoro trojku. vyzkousim tohle a uvidim.

KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 20:16 | Nahoru | #9






jsem moc zvedavy, co mi na to rekne fabrika... svolavacka na to neni, presto, ze se o tomhle problemu vi. jednam s prodejcem, zitra budu vedet snad vic. sere me to uz z principu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 21:04 | Nahoru | #10

Dolph-cz píše: ty svody mají být záměnné a co já vím,tak už to mají i nové modely 1190.
ale já to omotal termopáskou z bikerscrownu-stála tuším kolem 100kč/m a funguje,celkově se to horko vzadu za motorem hodně snížilo.
takové věci měli dělat automaticky,po pár jízdách jsem si říkal,že tohlo mohlo vymyslet jedině hovado-tlumič horký jako hovado,co to s ním asi bude dělat,že....



Pošli fotku jak jsis to upravil. Myslím že to pár dalších kluků omotá. Já určitě

Naposledy editováno 26.05.2016 21:04:51

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

26.5.2016 v 21:39 | Nahoru | #11
dandytdm> tam není co fotit,prostě vemeš pásku a omotáš.to je celé.moc krásné to není,ale funkční jo.

tohle je ono.......

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

9.6.2016 v 12:34 | Nahoru | #12
tak mam za sebou navstevu ve Vlasimi. no,moc me nepotesili. ovsem nikoliv jejich vinou, ale pristupem KTM. ze masina nefunguje se zatezi vedi velice dobre. prozatim jsem problem resil tim, ze jsem svod nechal vymontovat a tepelne zaizolovat. samozrejme na vse faktrury, naklady sly momentalne za mnou. az podle toho, jake bude oficialni vyjadreni fabriky se s pravnikem rozhodneme, jak dal postupovat. od KTM maji prodejci "katalog", kde je v nabidce nekolik veci, ktere maji prehrivani tlumice, sedla i velkeho vedra od ventilatoru resit. model 2016 to ma mit ve standartu. takze kdyz si koupim pomalu za ctyri kila masinu 2015 mam smulu, tyto chyby se napravuji az od 2016... tak to panove teda ne... az budu mit v ruce ofiko vyjadreni, dam vedet. kazdopadne to pak budu resit se soudnim znalcem atd. sere me tenhle pristup k zakaznikovi. se starou Kachnou vse super, reklamace, svolavacky a pod., a ted strkaji hlavu do pisku? ze se na tohle reklamace nevztahuje? masina je jak zvejkacka a vylitana ludra s milionem kilasku a oni s tim nic nedelaji a pritom to velice dobre vedi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

10.6.2016 v 08:22 | Nahoru | #13
Eso_Rimmer> takže ten tlumič se má opravdu přehřívat??
no tohle já vůbec neznám,zaizolování svodu opravdu pomůže,mně motorka tlumí i ve dvou a s kuframa pořád stejně......

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

10.6.2016 v 09:39 | Nahoru | #14
ESO> drzim palce.
S KTM to ide dole vodou, ako som pisal v inej teme. To je tak, ked sa žezla chytia ekonomovia a nie motorkari.

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

10.6.2016 v 09:55 | Nahoru | #15

matuS píše: ESO> drzim palce.
S KTM to ide dole vodou, ako som pisal v inej teme. To je tak, ked sa žezla chytia ekonomovia a nie motorkari.



tohle není problém jen KTM,báwo to taky dupe,ostatní jmenovat ani nemusím...... a u aut je to ještě horší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

13.6.2016 v 09:02 | Nahoru | #16

Dolph-cz píše: Eso_Rimmer> takže ten tlumič se má opravdu přehřívat??
no tohle já vůbec neznám,zaizolování svodu opravdu pomůže,mně motorka tlumí i ve dvou a s kuframa pořád stejně......

je horkej jako krawa. co to udela s olejem a pod.je jasny. vzdyt i fabrika o tom vi a proto to upravila. hodim sem fotky toho bocniho stojanu. odrenej ne od nejake nerovnosti, ale od toho, jak se to houpe. to same policajt...

KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

13.6.2016 v 09:14 | Nahoru | #17




(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

13.6.2016 v 18:26 | Nahoru | #18

Eso_Rimmer píše: je horkej jako krawa. co to udela s olejem a pod.je jasny. vzdyt i fabrika o tom vi a proto to upravila. hodim sem fotky toho bocniho stojanu. odrenej ne od nejake nerovnosti, ale od toho, jak se to houpe. to same policajt...



tak určitě to teplo vadí-tlumič se zahřívá i sám tím jak tlumí- i to už je nežádoucí,né tak mít ještě 10cm vzdálený "žhavý" svod.

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

20.6.2016 v 10:30 | Nahoru | #19

matuS píše: ESO> drzim palce.
S KTM to ide dole vodou, ako som pisal v inej teme. To je tak, ked sa žezla chytia ekonomovia a nie motorkari.

tak jsem se vratil z Italie, vyzkouseno ve vsech moznych rezimech a ta tepelna izolace z toho udelala zase normalni masinu. takze je to jasne. uvidime, co na to KTM. budu to resit a dam info. smutne je, ze mi po ceste z prvniho pasa dolu odesel zad.brzd.kotouc. je celej fialovej a brzdovka cerna jako bota. brzdicem to neni, ten nepribrzduje, zrejme material nic moc. uvidime, co na to fabrika. zacinam byt takovy nejaky...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

21.6.2016 v 07:51 | Nahoru | #20
když máš fialový kotouč a černou brzdovku-a normálně to nepřibržďuje,tak mi z toho vychází že:fialový kotoruč-asi jsi hodně bzdil,černá brzdovka-takže opravdu přehřátá a přepálená-takže jsi brzdil tím zadkem opravdu hodně.

nevidím v tom chybu motorky.zadní brzda nikdy nebyla stavěná na nějaké velké brždění a ani u kačeny to není jinak.a ještě k tomu když to má ABS a bloknutí kola nehrozí,tak to k brždění zadkem vyloženě svádí......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

21.6.2016 v 08:44 | Nahoru | #21

Dolph-cz píše: když máš fialový kotouč a černou brzdovku-a normálně to nepřibržďuje,tak mi z toho vychází že:fialový kotoruč-asi jsi hodně bzdil,černá brzdovka-takže opravdu přehřátá a přepálená-takže jsi brzdil tím zadkem opravdu hodně.

nevidím v tom chybu motorky.zadní brzda nikdy nebyla stavěná na nějaké velké brždění a ani u kačeny to není jinak.a ještě k tomu když to má ABS a bloknutí kola nehrozí,tak to k brždění zadkem vyloženě svádí......

podivej, mam na masinach uz par set tisic odjezdeno a nejsem kopyto. brzdil jsem naprosto stejne, jako s minulou kachnou. a na ni mam pres sedesat najeto naprosto stejnym stylem. a navic... nebylo to zadne paso ala´ Stelvio. a to jsem jel jen ve dvou a bez kufru.

Naposledy editováno 21.06.2016 08:46:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

21.6.2016 v 11:16 | Nahoru | #22
Eso_Rimmer> no co na to říct-já taky brzdím oběma brzdama-když brzdím fest,taky mám kotouč lehce do fialova,ale nemyslím si,že by to byla vada motorky.
v zadní brzdě prostě není moc cit,grip zadního kola je malý,takže to motorku moc nebrzdí a často se mi stává,že mi až ABS napoví,že na tu brzdu tlačím víc,než je vhodné.....

konstrukčně mi ta brzda příjde naprosto v pořádku a technicky si ani nedovedu moc představit,co tam mělo být špatně.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

21.6.2016 v 11:50 | Nahoru | #23

Dolph-cz píše: Eso_Rimmer> no co na to říct-já taky brzdím oběma brzdama-když brzdím fest,taky mám kotouč lehce do fialova,ale nemyslím si,že by to byla vada motorky.
v zadní brzdě prostě není moc cit,grip zadního kola je malý,takže to motorku moc nebrzdí a často se mi stává,že mi až ABS napoví,že na tu brzdu tlačím víc,než je vhodné.....

konstrukčně mi ta brzda příjde naprosto v pořádku a technicky si ani nedovedu moc představit,co tam mělo být špatně.....



stejne, jako se vsim... pouziti mene kvalitniho materialu na brzd.kotouc. v autoopravarenstvi to jde s dilama z kopce uz mnoho let, vypada to, ze s tim zacinaji mit problem i masiny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

22.6.2016 v 08:11 | Nahoru | #24
Eso_Rimmer>
já jsem to možná špatně pochopil-co máš s tím kotoučem?
píšeš,že odešel a že je fialový....on se nějak zkroutil?vibruje při brždění?

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

22.6.2016 v 10:06 | Nahoru | #25

Dolph-cz píše: Eso_Rimmer>
já jsem to možná špatně pochopil-co máš s tím kotoučem?
píšeš,že odešel a že je fialový....on se nějak zkroutil?vibruje při brždění?

nevibruje. prehral se, dle meho diky mene kvalitnimu materialu a je fialovy. samozrejme tu jsou pak zcela jine brzdne vlastnosti zadku. nerozebiral jsem to, nevim tedy, jestli to neodnesly i desticky. je mozne, ze ano. psal jsem do KTM, uvidime.

Naposledy editováno 22.06.2016 22:45:00

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

18.7.2016 v 08:38 | Nahoru | #26

Eso_Rimmer píše: Dolph-cz> to muze byt cely problem, to je fakt... resil jsem to ted s Vlasimi. na 1190 nic takoveho neni, ale na 1290 uz je to dodavane opravdu od vyroby s izolaci toho zad.svodu. takze to obandazuju a vyzkousim.



Takže nově nabízí KTM výměna svodu zadního válce z 1290 + deflektory pod nádrž,který odvedou horký vzduch dolu,když zapne ventilátor a nakonec takový malý,dlouhý plastíky pod sedlo.Ty by měli zabránit teplýmu vzduch jít na spodek nohy.Nechám si to nacenit a dám vědět.

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

18.7.2016 v 12:58 | Nahoru | #27

Eso_Rimmer píše: stejne, jako se vsim... pouziti mene kvalitniho materialu na brzd.kotouc. v autoopravarenstvi to jde s dilama z kopce uz mnoho let, vypada to, ze s tim zacinaji mit problem i masiny.


Kdyby to alespoň byla nějaká kravina, šizený plasty atd. ale šetřit na brzdách? To mi nepřijde jako dobrej nápad.

3 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

13.9.2016 v 18:45 | Nahoru | #28
do toho mi odesly predni brzdy, s nejvetsi pravdepodobnosti pr.kotouce. masina pri dobrzdovani skube. v KTM Vlasim uz to resili na jine masine a pomohla vymena kotoucu za nove. otazkou je, kolik vydrzi ty nove. k zamysleni je, ze to KTM jako reklamaci neuznala a zakaznik si to musel zaplatit. nicmene neznam podrobnosti. pan Luknar ze Slovenska nekomunikuje, tyden cekam na odpovedi na dva maily. tak takhle se to, panove z KTM, nedela... zacinam byt pekne vytocenej. zitra to budu resit s jeho nadrizenym a jestlize se ani tehdy veci nazacnou hybat a oni nezmeni pristup ke mne, jako k zakaznikovi, zacnu veci resit jinak a intenzivneji. masina zacina take hur radit, jako by byl problem na spojce. uvidime, co po konzultaci s panem Kuklikem. od zacatku se take nepodarilo odstranit kovove cvaknuti pri intenzivnim zabrzdeni, ktere vychazi jakoby od krku rizeni. nemate nekdo podobne zkusenosti?

Naposledy editováno 14.09.2016 06:47:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

13.9.2016 v 22:55 | Nahoru | #29
Eso_Rimmer> Jak presne se to horsi razeni projevuje??

(reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha

13.9.2016 v 23:02 | Nahoru | #30
miky123> nejdrive to zacinalo sporadicky jen u nektere z rychlosti, ted uz je to prakticky od trojky nahoru a velmi casto. kdyz jsem je na to ve dvanacti tis.upozornoval, bylo mi v KTM receno, ze to muze delat i horsi olej, ze je 15tis na interval proste moc. vymena oleje nic nezmenila. ted mam najeto dvacet a je to horsi a horsi. prirovnal bych to k tomu, jako kdyz se u auta zaolejovala lamela a obcas lepila k pritlacaku a tim se vlastne neodpojila prevodovka od motoru.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nove Mitas E07 170/60/17 pro velka ... [1 ... 5, 6] BMW R 1200 GS, KTM 1190 Adventure Eso_Rimmer 172 18.9.2018 v 18:55 lukas626
Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt [1, 2] KTM 1190 Adventure kunyegem 51 6.9.2018 v 07:28 Bludevil
Technika offroad jízdy na velkých c... BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1200 GS Adventure, KT... AdvRider 26 25.7.2018 v 14:20 ZdendaZB
GUMY na KTM 1190 Advík KTM 1190 Adventure Ivo_207 27 19.6.2018 v 22:46 foxdive
Taky vám tak plave? [1, 2] KTM 1190 Adventure tudydudy 31 10.6.2018 v 22:05 foxdive

motozem_zari
Objednat reklamu
TOPlist