jako majitel KTM 1190 Adventure, porucha motoru, mel nekdo take? Snad je to zrejme vyjimka, jinak snaha ze strany servisu ve Flash Teamu-ktery je jeden z nejlepsich nebo nejlepsi v CR obrovska, uvidi se dal, co s moto bude...
Naposledy editováno 12.05.2016 14:25:14
Dolph-cz píše: já tohle téma sleduju od začátku a rozhodně to nebylo psáno jako nějaký plácnutý nesmysl.
majitel byl nasraný,zoufalý,popisoval problém,chtěl radu jak to řešit.....
fórum zafungovalo,tohle téma se doneslo někomu z distribuce ktm,takže problém s motorem asi budou mít snahu nějak vyřešit,ale majitel byl asi "požádán" ať to tady trošku promaže.....,protože to nedělá dobré jméno značce.
tak to vidím já.
protože tady do toho ryju,tak i vysvětlím proč-už se mi x krát stalo,že chci něco řešit(nemusí to být nutně reklamace,prostě cokoliv) a "oni" záměrně zamlčují problém a strašně se diví:jo??fákt??to jste první,to slyším prvně,to se ještě nestalo,na to si ještě nikdo nestěžoval.......
za půl roku se kousne motor někomu jinému a zase bude první,zase to nikdo neřešil,zase se budou strašně divit a pokud nebude mít nějakou páku,tak ho pošlou do řiti...
a až člověk bude pak pátrat co s tím,dostane odpověď jaká tady taky už byla-jo,tomu taky měnili motor.....a proč,co se stalo?....nevím....,no kdo ví,co to je za hovadinu,nikdo nic neví....tohle přesně tady proběhlo už pár stránek zpět.
já to beru promazat sprosté příspěvky,nebo něco,co zasírá téma,ale tohle téma bylo výživné,evidentně pomohlo a mohlo pomoct dalším(s tím bylo i založené-zakladatel se chtěl spojit s ostatníma co mají problém a tlačit společně-takhle to nějak bylo) a teď je z toho absolutně nic nevypovídající téma o hovně
Tak tak... A příště to zase bude "dyť motorka XY nikdy problém neměla, vidíš tady snad o tom nějaký vlákno?"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Jack90 píše: Mám LC8 950 r.2004 najeto 60 000km s motorem nikdy nic. Všechny závady z minulosti ( vodní čerpadlo= přetěsnit, benzínové čerpadlo=kontakty, tyčka snad z bláta od výroby ve spojce=výměna, dál mě nic nenapadá) Tohle jsou všechno věci na který rakušáci nepřišli a museli si to uživatelé říct mezi sebou....a díky bohu za www.lc8.cz a za ty lidi co jsou k dispozici 24/7 (běžní uživatelé)
Jezdím z 80% na silnici a 20% terén. Pravidelný servis a žádná obrovská závada, jen spotřební věci a detaily. Před 2 roky mě v Rumunsku vypeče pitomý relátko Všechno jsem řešil se servisem ve Flash Teamu a takovou podporu jsem nikde nezažil. Takže si radši najedu pár km z Pardubic do Bolky za člověkem co tomu opravdu rozumí.
Na motory LC8 nedám dopustit, ale teď se spíš bavím o motorech do r. 2012 na 990. Silně jsem uvažoval po GO motoru v 80t, že jí prodám a koupím si 1190 R ale volba je spíš nesmrtelný LC8 990. Nebo se mnou zůstane napořád
Btw. jak to tady tak sleduji doporučím majitelům založit tohle vlákno právě na lc8.cz a trochu se tam s někým pobavit. Tady to trochu postrádá smysl
Na jedné z mých lc8 adv 2004 jsem najel bez problémů 101000km,převážně v terénu.Při prodeji měla původní spojku,rozvody a dokonce i baterku..Svělý stroj..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
gugo píše: GeorgePanek> tak ve svym popisu motorky pises tohle :
Takze nova asi nebyla, vtom pripade me prijde dost divny ze by si rovnou menil motor kus za kus aniz by si vedel co mu je. Stejne tak ze reknes motor se kousnul, ono to obvykle ma nejakej duvod...ze jo ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
RadisPCE píše: Tak zajetí moto 1000 km je logický, u 1190 je udrřování otáček do 6 000 tuším, ale netahat za to případně po zajetí, ADvik k tomu přímo vybízí, ale jezdim hodně ve dvou, tak zase žádný extrémy tomu nedávám, ale ten motor od toho samozřejmě je:) ... na prcačku si můžeš koupit čopra
Do najetí 1000 km se kontrolka přeřazení rozsvěcovala už v 6500 ot,potom automaticky až v tuším 9500.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Santamike píše: Jinak jsem mluvil se zakladatelem tohoto tématu.. u te 1190 se mu nějakým záhadným způsobem dostal ventil do válce. Takže to řeší a jako reklamaci. Buď vada meterialu,nebo montáže. Tak to vypadá že to není uhnane a nejak ze by to trpelo opotřebením. Otestuji vsechny uchycení ventilů a pojede to. Tak aspoň že tak a konec paniky.
pokud spadne ventil do válce,bývá K.O. hlava,válec,píst,ojnice.........,tak jak to myslíš s tím otestováním uchycení a pojede to??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Co si vzpominam pri dosazeni prvni blika, pri druhe sviti trvale.
Podle vseho to funguje az po tech cca 1000km, do te doby se mi zdalo, ze je to natvrdo a nastaveni hodnot na to nemelo vliv.
Jinak mam nejakych 2 a pul tisice a zatim mohu KTM i Autonova Brno spis chvalit. Samozrejme se mi taky nevyhlo neco z vyroby - netesnil tusim snimac na leve strane motoru, takze docela ukapaval olej. Tezko rict jestli tomu malinko nepomohlo montovani origo prislusenstvi na novy stroj pri koupi, prece jen se pri montazi mohlo stat, ze neco musi servisak povolit, rozebrat a nahradit sroub jinym atd. Cele se to muze malinko pohnout, neco si musi sednout apod. V zaruce pretesneno a od te doby OK.
Jinak Airbox by mel byt podle vseho u novych stroju vyresen. Co se tyka znamych problemu, tak fakt vim jen o tom, ze to dost hreje nalevo. Mel by byt k dispozici nejaky upraveny izolovany svod, ktery se pry ma montovat od 2016 seriove. Nicmene i moje druhe BMW F800GS trosku topi na nohy, takze to neberu jako zavaznu problem.
Spise bych rad vedel, jak je to s tema drzakama origo kufru (myslim tip KTM Touring case). Nevypada to uplne chatrne, ale moc pevne to asi taky nebude. Myslim, ze nekde bylo varovani, ze s kuframa max 130 km/hod. Videl sem ten clanek http://www.motorrad...nture-modelle/712536 a vypada, ze neco malo by slo s tema drzakama udelat. Otazkou je, zda to pujde sehnat i v CR nebo aspon v Rakousku (mam to do Laa a.d. Thaya kousek).
Na druhou stranu, kufry jsou plastove, rychloupinaci a jejich nosnost taky neni uplne stavena na to do toho narvat zavazi pro potapece. Takze clovek nemuze cekat, ze s nima bude moci letet 180 km/hod po dalnici (myslim mimo CR samozrejme).
Naposledy editováno 16.05.2016 12:55:11
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
K těm kufrům- sám prodejce mi je nedoporučil kvůli zámkům. A za mně-plasťáky nebrat
Sorry za OT u jinak velmi zajímavého vlákna.
Nahoru stejne davam textil, bud malej od KTM kdyz jezdim jen kousek, na chatu nebo do prace a velkej cargobag od SW-MOTECH kdyz potrebuju vic mista.
Mam jeste BMW F800GS a mam na tom TREKKER 58A od GIVI a priznam se, ze uz jen ta vaha kufru je des (nest ho prazdnej do garaze je docela narocny, navic se i blbe drzi). A to nemluvim o tom, kdyz to clovek naplni a pak nanda na masinu a foukne vitr ... Tak nevim, jestli je to OK, ale nepocitam, ze jinej vyrobce dela kufry z tenkyho plechu. To by asi moc nevydrzelo. Jasne pokud dam nahoru neco do 30 litru, tak to bude vazit skoro pulku, ale to zas uz neni prakticky a bude problem tam dat helmu.
Takze hlinik urcite, ale spis tak na Rko, s kterym se clovek vyda nekam do terenu do Mongolska na nekolik tydnu. Tam mu nic jinyho nezbyde. Treba TRAXy vypadaj moc dobre a kolega je zatim chvali. Ale proste leseni tam byt musi.
Pro moje potreby jsou dostacujici ty KTM a kdyz se rozbijou, nebo se nepovede ustat nejakou polnacku, tak budou rozbity
Nestoji to statisice, aby se nedal koupit novej, kdyz bude nejhur a nepujde to opravit.
Jinak chlapci ze Shivy a Flash teamu jsou za "1". Jinak v Race toolu čekám již 3 měsíce na Alu záslepky/krytky rámu, na techničák jsem čekal měsíc.
PS.: K poruchám- Mám ještě Hondu CB1300 2005, v rozpětí 2000 - 3000 km - prasklý svár výfuku, zadní tlumič, čidlo vzduchu (?), snímač tlaku oleje - prostřelený - protékal olej, vše na záruku a dál pak bez jakéhokoliv problému. U Yamahy XT 600E (což je nesmrtelná motorka) v cca 11 000 km odešel strartér a výměna řetězové sady - nepravidelně vytahaný řetěz, což je asi ale moje dílo.
Naposledy editováno 24.05.2016 11:52:08
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
http://www.motorrado...nture-modelle/712536
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
V roku 2008 som kupil uplne novu KTM 990 Adventure . Dnes mam na nej 60.000km, motorka ma nikdy nikde nenechala. Zavady - klasika valcek spojky v cca 40.000km, a teraz nedavno zacalo tiect aj tesnenie spojky hore pri packe. Inak nic, len pravidelny servis. Napr ventily naposledy nebolo treba po 15.000km stelovat, boli v norme.
Cize kvalita vyborna a moja plna spokojnost. Motorka si pritom prezila svoje (Niekolko Rumunsk, Motorajov rally, Motoride rally, roznych ceskych rally, Oman, Tunisko...)
Vsetci vieme, ze LC8 Adv sa pripravila pre dakar a potom sa scivilnila. Motorka ako prisla, tak nebolo na nej treba nic menit, hned mohla ist do terenu. Padol som nej nespocetne vela krat, je uplne padu vzdorna.
Kedze roky pribudaju a uz sa mi nechce bojovat v terene, kupil som si minuly rok novu 690tku. Rocnik 2015, cize minimalne 5 rokov po uvedeni na trh. Predpokladal som, ze vsetky chyby budu vychytane. Chyba moja.
Je to obrovsky rozdiel oproti 990tke. Uz je na prvy pohlad vidiet, ze toto nie je rally motorka, ale ocesal to nejaky nemotorkar s kalkulackou v ruke.
Za vsetky spomeniem chladic na rane, susplech a packa zadnej brzdy. To ste uz videli? Ta sa da ohnut rukou a je uplne nechranena. A ten susplech? Ved to je z 2mm plastu, ten sa roztopil ked som na neho prisne pozrel.
Proste 690 ako pride z predajne je polotovar, maximalne pouzitelny na asfaltku.
Rychlo som prisiel na to, ze predne pruzenie je uplne nevyhovujuce. Predne pruziny su vyhotovena na jazdca s hmotnostou zhruba 95kg, zadna na 80kg. Myslite, ze sa da nastavit predpatie? No neda. Ani vpredu ani vzadu. Vysledok je, ze predok mam jednoducho prilis tvrdy. Laborujem s tym pri kazdej jazde.
Sok nastal po vybrati vzduchoveho filtra - nasiel som prach v airboxe.
Ako som sa neskor docital, klasicka chyba vsetkych 690tok dodnes a taktiez 1190...
Ako moze niekto dat na trh motorku, ktora nedostatocne filtruje vzduch? Ved cisty vzduch a olej je zaklad pre zivotnost motora.
Toto je vysledok honby manazerov KTM za dobrymi vysledkami. Z kvalitnych motoriek presli v KTM na motorky, kde nedokazu technickym dizajnom zabezpecit zakladne predpoklady pre pouzitie motorky v podmienkach, do ktorych bola urcena.
Rozhodne teda radim, nekupujte tieto motorky. Staci mi, co vidim a vidim, ze je to urobene zle. Radsej ani nechcem vidiet, co sa deje tam, kde nemam pristup.
Ak nejaku manazerovi od importera vadia moje slova, moze ma kontaktovat. Som otvoreny uprimnemu rozhovoru a vysvetleniu z ich strany.
EDIT: kozmeticke upravy
Naposledy editováno 26.05.2016 09:54:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Bych vcelku vedel i o vaznejsich problemech nez to ze mas v airboxu bordel. Treba praskajici podsedlak u nekterych modelu apod.
Pistky od magury jsou klasika, nastesti to ma reseni, jak vrsek tak spodek umim zrepasovat, tak ze to vesele chodi dalsich min 20 tkm.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |